Is wel zo, vraag maar aan Thorben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij met 5 atb hebt gespeeld
Ik -als buitenstaander- vind dat jij sowieso 5% verdient voor alle transpiratie,tijd en geregelquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
60% nummer 1
30% nummer 2
10% nummer 3
Ja verdomme, dat is de tweede teleurstelling in 5 minuten Fuszyquote:
Sowieso speltechnisch gezien is Poker de te kloppen speler. Reemi en Lindgren als outsiders. ( plus er kan natuurlijk een nieuw talent zich naar voren schuiven)quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk dat poker het gaat winnen, die achterhoede![]()
Ik val ook niet op je. DAMN dat is nummer 3quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja verdomme, dat is de tweede teleurstelling in 5 minuten Fuszy
Die heb je ook wel nodig in zo'n zweterig FOK toernooiquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
luiz santana en dede in de verdediging is gewoon vuil spel
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik val ook niet op je. DAMN dat is nummer 3. Sorry man
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik -als buitenstaander- vind dat jij sowieso 5% verdient voor alle transpiratie,tijd en geregel
Ik heb de inschrijving van POTS gekregen. Het team heb ik geleend van Toefjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik -als buitenstaander- vind dat jij sowieso 5% verdient voor alle transpiratie,tijd en geregel
haha was niet van plan die te gaan gebruiken hoor, vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Fuszy het volgende:
Al snap ik die vraag wel als je naar die teams kijkt waar Wieisboos bij zit
Ah oke, goed gebaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb de inschrijving van POTS gekregen. Het team heb ik geleend van Toefjes
De oude garde is ook het meest sympathiek blijkt maar weer .quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb de inschrijving van POTS gekregen. Het team heb ik geleend van Toefjes
Als ik bekijk van hoe mensen tegen mij speelden dan zet ik wieisboos zeker in dit rijtje, zo niet bovenaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso speltechnisch gezien is Poker de te kloppen speler. Reemi en Lindgren als outsiders. ( plus er kan natuurlijk een nieuw talent zich naar voren schuiven)
Trioquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:25 schreef Fuszy het volgende:
Nu moet ik nog ff een schema in elkaar flansen.
maar vanavond eerst wat drinken met twee leuke meiden. Is uiteraard belangrijker
Nee sorry, ik moet als nieuwkomer een statement maken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:28 schreef Thorb het volgende:
Ik geef 33.3k de man als jullie Fuszy laten doorgaan
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee sorry, ik moet als nieuwkomer een statement maken.
quote:
is echt niet zo joh, ik verlies veel vaker van fokkers dan dat ik winquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso speltechnisch gezien is Poker de te kloppen speler. Reemi en Lindgren als outsiders. ( plus er kan natuurlijk een nieuw talent zich naar voren schuiven)
je mag niet containen hequote:Op woensdag 23 januari 2013 16:24 schreef detennismaster het volgende:
Leuk Fus! Heb er zin in! Leuke loting. Ben blij dat ik Lindgren en P4L heb ontlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |