SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moe van het winnen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef Angelof9 het volgende:
Waarom doet Esther Vergeer niet mee bij de Aus Open??
Die heeft een time-out genomen dacht ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef Angelof9 het volgende:
Waarom doet Esther Vergeer niet mee bij de Aus Open??
Volgens mij heeft ze een sabbatical waarin ze uit wil vinden wat ze gaat doen met haar leven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:03 schreef Angelof9 het volgende:
Zou kunnen natuurlijk. Maar er staat niets op haar website over dat ze niet meedoet. Raar.
De titel faalt, filmpje nietquote:
Djokovic - Ferrer om 09:30.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Norrage het volgende:
Hoe laat zijn de halve finales Nederlandse tijd? 10.00?
Eurosportplayer en de gewoonlijke vage streampjes denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sijsse (ik geef Igor meer de credits dan Robin, daarom deze geprefereerd boven Haasling) dus nergens te zien vannacht?
Lame ...
zo laag, wilde even verdienen met een gokje maar voor 1.10 doe ik het niet hoorquote:
Ik heb het gevoel dat murray gaat winnen van federer en de AO ook gaat winnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gras ligt hem toch net wat beter dan de langzamere hardcourtbanen van de AO. Djokovic daarentegen voelt zich helemaal thuis op de hardcourtbanen. We zullen zien. Federer is ook niet de jongste meer en zal het zwaar genoeg krijgen tegen Murray. Laat staan als hij 2 dagen later weer moet opdraven tegen Djokovic. Er is mij wel ten hore gekomen dat hij sinds de World Tour Finals in Londen gewerkt heeft aan zijn conditie. Slimme zet. Ben benieuwd, heel benieuwd.
Ik schat Murray ook ietsjes hoger in dan Roger Federer, maar ik weet niet wie er gaat winnen. Het hangt allemaal van Federer af. Als Federer speelt zoals tijdens Wimbledon vorig jaar, dan heeft hij zeker een kans tegen Murray.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat murray gaat winnen van federer en de AO ook gaat winnen
wie gaat de AO open winnen denk je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik schat Murray ook ietsjes hoger in dan Roger Federer, maar ik weet niet wie er gaat winnen. Het hangt allemaal van Federer af. Als Federer speelt zoals tijdens Wimbledon vorig jaar, dan heeft hij zeker een kans tegen Murray.
Hmm, goede vraag. Ik denk dat Roger Federer hem dit jaar gaat winnen. Hij liet tegen Tsonga best vaak heel goed tennis zien. Als hij net wat beter gaat spelen in de halve finale en zijn eerste service gaat omhoog, dan kan hij van Murray winnen. Daarnaast heeft hij ook veel tijd besteedt aan zijn conditie gedurende de tijd tussen de ATP World Tour Finals en de Australian Open. Dat kan hem misschien net dat beetje extra geven dat hij twee zware wedstrijden tegen Murray en Djokovic kan spelen en wie weet winnen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wie gaat de AO open winnen denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |