abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121939142
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat wordt de volgende serie uit de VS die gekopieerd zal gaan worden? Linda de Mol als Penny uit de Big Bang Theory?
Eerder als haar oma.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:21:03 #27
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_121939344
Nee.... Nee! Nee!

Gewoon stoppen.
The more debt, the better
pi_121942791
Klinkt best grappig:
Linda als Claire, want Linda is nog altijd hot!
Jeroen v Koningsbrugge als Phil, want deze man is minstens zo goed in nonverbale communicatie en versprekingen, etc
Moet goed komen toch?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121956223
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:33 schreef Seam het volgende:
Klinkt best grappig:
Linda als Claire, want Linda is nog altijd hot!
Jeroen v Koningsbrugge als Phil, want deze man is minstens zo goed in nonverbale communicatie en versprekingen, etc
Moet goed komen toch?
Ik weet niet wie de Nederlandse Luke en Manny gaan spelen, maar ik heb nu al een hekel aan ze :r
pi_121956380
Luke wordt gespeeld door Ralph Mackenbach, want als je zo leuk kunt dansen en zingen, dan moet je ook wel goed kunnen acteren.
Manny wordt gespeeld door Monsif, opnieuw een groot Nederlands talent die nu al de nieuwe knuffelmarokkaan van Nederland is!
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121958049
Tja, gezien het grote "succes" van Linda's vorige project "Iedereen gaat over z'n nek van Jeroen Jack" was dit te verwachten. Het zal wel weer zo'n pareltje worden, zoals bij al die RTL4-sitcoms de laatste jaren :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 23 januari 2013 @ 21:50:40 #32
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_121958913
Golden Girls was wel het dieptepunt volgens mij, god wat zag dat er beroerd uit zeg.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_121972387
:r :r.

Gaan ze net als bij die Everybody Loves Raymond rip-off weer afleveringen een op een overnemen zeker.
Amen.
pi_121993171
Dan moet Jay door John Leddy (Koos Dobbelsteen) gespeeld worden, iig iemand uit een oude nederlandse komedie
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:51:40 #35
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_122006127
:r !
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_122009173
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:47 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Dan moet Jay door John Leddy (Koos Dobbelsteen) gespeeld worden, iig iemand uit een oude nederlandse komedie
En Gloria?
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:54:42 #37
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_122009800
Modern Family is een geweldige serie maar een NL-versie gaat echt niet werken. Linda, blijf er vanaf alsjeblieft!
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_122019049
En dan nog stellen dat RTL haar gevraagd heeft... Zeker na het succes van die twee eerdere rip-offs? Dat heeft die tuttebelia ongetwijfeld zelflopen aankaarten bijnde RTL-directie. Kan niet missen...
pi_122019105
Als je dit soort drek kijkt ga je gewoon tegen de muur als de revolutie komt.
pi_122084579
Heerlijk. Dat word weer genieten.
pi_122087732
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:43 schreef Symer het volgende:

[..]

En Gloria?
Ik zie ze best voor aan om daar Yolanthe voor in te zetten...

Alex Klaasen en Richard Groenendijk als het gay koppel..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_122109254
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
Kunnen ze nou ECHT niks meer zelf verzinnen...
zo denk ik er ook over. Slechte rip-offs maken. Ideeën zijn blijkbaar op. Na Big Brother, De Bus en The Voice is de koek op.
pi_123662488
Het zit er echt aan te komen. Maar wat nog erger is:

quote:
Linda de Mol speelt in Nederlandse Modern Family

RTL maakt vaart met een Nederlandse versie van Modern Family. De zender heeft Talpa Fictie gevraagd iets dergelijks te maken en Linda de Mol vertelt in het AD dat deze serie in 2014 al het levenslicht ziet. “Ik ga een grotere rol spelen in een tv-komedie, die volgend jaar op de buis komt. Een alleenstaande vrouw die op alle fronten de boot heeft gemist.”

Linda vertelt nog eens in de krant: “Ik heb van RTL 4 de opdracht gekregen om op basis van de Nederlandse realiteit nieuwe gezinssituaties te bedenken. Heel eigentijds wordt die serie. Maar of het zal slagen? Dat merk ik de zondagochtend na de eerste uitzending wel weer.”

in Metro benadrukt ze dat het niet om een remake gaat. “We hebben niet zoals bij Gek op Jack de rechten van de Amerikaanse serie aangekocht, maar gaan zelf een serie maken over een hedendaagse Nederlandse patchwork-familie. En de familie ziet er anders uit dan die in Modern Family. In Nederland hebben we aan ander idee van ‘een modern gezin’. Hier kijkt men niet zo snel op van twee homo’s met een kind. Ik moet echt met iets anders komen.”

Talpa Fictie mag ook aan de slag met een tweede reeks Divorce, waar Linda een bijrolletje heeft als cardioloog. “Het is een dure serie, dus ik wist dat het heel goed moest scoren voor een tweede seizoen zou komen”, zegt ze in RTL Boulevard over de terugkeer van de dramaserie. In het AD laat ze doorschemeren ook in de nieuwe afleveringen nog op te duiken. David uit Divorce heeft een oogje op zijn cardioloog.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 15:49:49 #44
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_123662571
Ik zag toch gister ook iets voorbij komen in het nederlands dat me aan Rosanne deed denken.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_123662613
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef DroogDok het volgende:
Ik zag toch gister ook iets voorbij komen in het nederlands dat me aan Rosanne deed denken.
Yups :Y Da's Aaf, de Nederlandse versie van Roseanne met Annet Malherbe in de hoofdrol :)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 15:51:44 #46
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_123662665
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Yups :Y Da's Aaf, de Nederlandse versie van Roseanne met Annet Malherbe in de hoofdrol :)
Rosanne was al slecht, dit zal dan nog wel slechter zijn.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 15:52:03 #47
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_123662678
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Seam het volgende:
Luke wordt gespeeld door Ralph Mackenbach, want als je zo leuk kunt dansen en zingen, dan moet je ook wel goed kunnen acteren.
Manny wordt gespeeld door Monsif, opnieuw een groot Nederlands talent die nu al de nieuwe knuffelmarokkaan van Nederland is!
*O*
pi_123663288
Laatste leuke comedy op RTL was Kees en Co :') (wel die met Ben)
pi_130390137
quote:
Linda de Mol met nieuwe serie De Familie Kruis
Geplaatst op Fri 23 Aug 2013 om 13:48

Linda de Mol werkt aan een comedy met de titel De Familie Kruis. Dat heeft de RTL 4-ster laten weten aan Shownieuws. De Mol acteert er zelf ook in. “Ik maak daar zelf onderdeel van uit. Ik zelf ben single, heb de boot gemist, eind veertig, geen kinderen en ik word verliefd op mijn aannemer. En die heeft twee puberkinderen die mij in eerste instantie helemaal niet zien zitten. En ik denk dat het heel herkenbaar is, want iedereen heeft een familie en daar moet je het maar mee rooien.“

Voor de scripts put De Mol uit haar eigen ‘best bijzondere’ familie en die van haar vriendinnen. De opnames beginnen nog dit jaar.

Wie er meespelen, is onbekend. Wel onthult De Mol dat een aantal ex-collega’s van Gooische Vrouwen meedoen.
"De Familie Kruis" :') _O-

Eerste gedachte: De familie Knots, gezien de titel.

Tweede gedachte: Kunnen ze echt niets beters verzinnen?

Derde gedachte: Ah, het wordt een Gooische Vrouwen reünie gezien het "aantal ex-collega's" uit die serie die mee zullen doen.

Vierde gedachte: MOET DIT NOU ECHT???

Vijfde gedachte: Ach ja, het wordt vast weer een succes omdat Linda het heeft "bedacht" (lees: van alles bij elkaar heeft gejat, er een draai aan heeft gegeven of gewoon schaamteloos kopieert) en erin meespeelt.

Zesde gedachte: Linda, laat het acteren en bedenken van formats voor televisieseries over aan mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben en het daadwerkelijk kunnen, en blijf jij maar lekker als een paard achter de IHVH-desk lachen om de "grappen" van Jeroen van Koningsbrugge.

Zevende gedachte: Waarom maak ik mij überhaupt druk om dit blonde kopieerapparaat en haar "zelfbedachte" formats?

Afijn, het lijkt me duidelijk hoe ik hierover denk :P
pi_132867760
Kick: de eerste naam is bekend:

quote:
Marcel Musters in nieuwe serie Linda de Mol

Marcel Musters gaat de man van Linda de Mol spelen in haar nieuwe serie, De Familie Kruis. Dat vertelt de acteur zaterdag in NRC Handelsblad.

De Mol speelt in de nieuwe komedieserie van RTL 4 een vrouw van veertig die verliefd wordt op haar aannemer. Die heeft echter puberkinderen die haar niet zien zitten.

Voor de verhalen put De Mol uit haar eigen familie en vriendenkring, vertelde ze eerder. De opnames beginnen eind dit jaar.

De Mol maakte eerder al bekend dat er een aantal acteurs uit Gooische Vrouwen terugkeert in De Familie Kruis. Musters speelde eerder in die serie de grote liefde van Claire (Tjitske Reidinga).

Op dit moment is de acteur te zien in het derde seizoen van hitserie Penoza en binnenkort in de Nederlandse film Mannenharten, waarin hij een bijrol als directeur van een reclamebureau speelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')