![t3.gstatic.com]()
Welkom bij SEX

, in dit geval de slowchat.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!

Linkje:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Seksuele_volkstaal_en_eufemismenUw lieve en hulpgerichte mods zijn:

Tally, stbabylon en Tamashii

SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - Utrecht
SPOILER: Kart meet 16 Februari - Huizen
Haat op lente + herfst.
DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
quote:
Me too

, lig nog steeds in bed

.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:
Lente neem ik terug.
Lente + Zomer. Rest kan optyfen.
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 13:32 schreef Myraela het volgende:[..]
De één begint 's nachts pas met leven. Als ik hem de hele dag niet heb gezien ga ik heb 's nachts niet uit de slaapkamer bannen. De kleine is net 7 weken oud, die kruipt gewoon op bed bij ons en zoekt een warm plekje tussen mijn armen. Als de kleine groter is mag die helemaal alleen in de koude woonkamer liggen, maar nu mag die ook warm bij ons.
En ik katten het leven altijd maar zuur maken
quote:
Nounounou. Net was winter nog beter!
quote:
Hoho.. ik zei in de winter hebben we mogelijk meer seks omdat we dan in bed steeds dicht tegen elkaar aan kruipen.
Maar winter is gewoon kut. Doe mij maar altijd 25 graden en zon
quote:
De één begint 's nachts pas met leven. Als ik hem de hele dag niet heb gezien ga ik heb 's nachts niet uit de slaapkamer bannen. De kleine is net 7 weken oud, die kruipt gewoon op bed bij ons en zoekt een warm plekje tussen mijn armen. Als de kleine groter is mag die helemaal alleen in de koude woonkamer liggen, maar nu mag die ook warm bij ons.
Als het in de weg komt te staan van intimiteit tussen jou en je partner kunnen die katten zich wel vermaken in een andere kamer hoor.
TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
quote:
Dit

Ik krijg binnenkort ook een schilderij die ik ontworpen heb, met alle 4 seizoenen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Samzz
Patagonische supergirl
quote:
Waar haal je dat nu weer vandaan

?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Blondi*

Maar die zag er tenminste wel leuker uit dan zo'n verdomde kutkat
Samzz
Patagonische supergirl
quote:
Eigenlijk zou je dat wel moeten doen. Anders leert hij nooit een ander ritme aan.
quote:
Geen idee wat de relatie tussen beide is, behalve mezelf dan
Samzz
Patagonische supergirl
quote:
Blondie is mijn bijnaam

.
quote:
Ze zei eerder dat ze soms geen seks heeft omdat de katten in de kamer zijn. Zo begon het