PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Man toen heb ik echt tranen over mn wangen gehad van het lachen
Ik ook en hij speelde nog wel voor mijn cluppiequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Man toen heb ik echt tranen over mn wangen gehad van het lachen
Een letter of cijfer veranderen in het laatste deel van de puush linkquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:36 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hoe zoek je random puushjes op dan?
Gratz ouwe baasquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:38 schreef Fuszy het volgende:
Hallo daar zijn we weer
Minor in de pocket! Nu weer focussen op het toernooi
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:40 schreef leoon. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord Rotterdam
Geen DM posten, krijg je een ban voorquote:
ja, hij zegt incorrect email/password combination?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:41 schreef Maver24 het volgende:
Ik kom UT ook niet meer in, meer mensen daar nu ook last van.
shiny gundogan?quote:
die kan je ook met GJE makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie is die achtergrond?
Rijstbal!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie is die achtergrond?
welke melding krijg je?quote:
correctie: Webapp doet het idd nietquote:
Ook last van, dacht dat ik gehacked was of zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, hij zegt incorrect email/password combination?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef leoon. het volgende:
PAS OP DE ALIENS DE ALIENSS!!Die rechter zou jij gewoon hitten, ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet toch iedere boerenlul.
middelste ook. Alleen die linker is lelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Die rechter zou jij gewoon hitten, ik ook
random.org ofsoquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:00 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee hoe ik het beste kan loten? Ik kan het op de normale manier doen en dan uitleggen met papiertjes, maar als het online kan vind ik het nog beter.
Lees de OP.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:02 schreef FutFan het volgende:
heeft iemand wat trading tips voor mij?
ben pas begonne met traden
Goedkoopste BIN kopen van een random speler uit een grote competitie/bekende club en dan te koop zetten voor wat je betaalt hebt +1000 coins .quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:02 schreef FutFan het volgende:
heeft iemand wat trading tips voor mij?
ben pas begonne met traden
Diogo is fucking slechtquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:04 schreef futole het volgende:
Middag,
Heb nu een team lopen [ afbeelding ]
Is een beetje een armzalig team idd, kan niet met coins omgaan.
Wil nu graag een nieuw silver team , mijn vraag is of jullie briljante futheaters er wat mee kunnen. Graag een hybrid met sowieso Jájá. Maakt niet uit welke competities, (klein) beetje snelheid is gewenst. En denk er aan dat ik niet al te veel te besteden heb !
Alvast bedankt , en ik hoop dat iemand wat moois maakt he
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Diogo is fucking slecht RECTIFICATIE : modale spits
Maak een Eredivisie team met Sana, Lukoki + 90 PAC etc dit lijkt trouwens nergens opquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:04 schreef futole het volgende:
Middag,
Heb nu een team lopen [ afbeelding ]
Is een beetje een armzalig team idd, kan niet met coins omgaan.
Wil nu graag een nieuw silver team , mijn vraag is of jullie briljante futheaters er wat mee kunnen. Graag een hybrid met sowieso Jájá. Maakt niet uit welke competities, (klein) beetje snelheid is gewenst. En denk er aan dat ik niet al te veel te besteden heb !
Alvast bedankt , en ik hoop dat iemand wat moois maakt he
Remy en Hernandez voorin. Je hebt meer pees nodig man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:06 schreef FutFan het volgende:
weet iemand hoe ik deze team verbeter
4-1-2-1-2
bpl
Torres-RVP
Nasri
Bale Valencia
Toure
Clichy Kaboul Kompany Richards
Hart
Het gaat toch ook niet om de rechter of linker. Ik zou trouwens de linker doen omdat ik weet hoe dat lichaam er uit zietquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Die rechter zou jij gewoon hitten, ik ook
Ja die had ik eerst , en toen weer een Noorse, een toen weer Frans en toen had ik weer geen coins en toen had ik dit. Nu wil ik wat moois. maak watquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Maak een Eredivisie team met Sana, Lukoki + 90 PAC etc dit lijkt trouwens nergens op
quote:
remy was 80k een paar dagen geledenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:07 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Remy en Hernandez voorin. Je hebt meer pees nodig man.
Nu maak je me wel erg nieuwsgierigquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef leoon. het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om de rechter of linker. Ik zou trouwens de rechter doen omdat ik weet hoe dat lichaam er uit ziet
Bieden maarquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef FutFan het volgende:
[..]
remy was 80k een paar dagen geleden
hoeveel is hij nu?
Gewoon Eredivisie is niet zo duur geloof Lukoki is 2000 coins en die heeft echt PAC 93 of zo. Doe je Castaignos er voor en wat silvers van Ajax in de verdediging.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef futole het volgende:
[..]
Ja die had ik eerst , en toen weer een Noorse, een toen weer Frans en toen had ik weer geen coins en toen had ik dit. Nu wil ik wat moois. maak wat
Nee kutquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gewoon Eredivisie is niet zo duur geloof Lukoki is 2000 coins en die heeft echt PAC 93 of zo. Doe je Castaignos er voor en wat silvers van Ajax in de verdediging.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand met een beetje photoshop skills een logo voor me maken?
Moet over de SMLENO cup gaan
ja, ik werd al helemaal bang, maar dat is het (waarschijnlijk) dus nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ook last van, dacht dat ik gehacked was of zo
ik wil wel helpen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand met een beetje photoshop skills een logo voor me maken?
Moet over de SMLENO cup gaan
quote:
ik zal wat proberenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vrije invulling. Ik ben er echt slecht in en kan zo 1,2,3 niets verzinnen.
Polen zitten nog wel een paar snelle jongens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Je wilt een goedkoop team met veel pace uit 1 land of divisie dan is dat gewoon een prima optie.
Je kan ook een Engels team maken met snelle flanken en Agbonlahor of een Braziliaans team maar zoveel coins heb je waarschijnlijk niet.
Het liefste een header voor in een FOK! post weet je wel? De maat weet ik niet, maar die is vast wel te vinden in één van de plaatjes in de OPquote:
Polenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Polen zitten nog wel een paar snelle jongens.
http://www.futhead.com/fifa/squads/4482865/#squad-playerquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:14 schreef futole het volgende:
[..]
vooruit dan maar weer , net of ik niks beters te doen heb![]()
billeboef
Die RBquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:23 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/4482865/#squad-player
Hier alsjeblieft.
quote:
EA trollt mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een namen.Boulahrouz, Janmaat, Fer, Strootman, John, Lens, Schaken
. En dan geen Siem.
![]()
bedanktquote:
graag gedaanquote:
quote:
Idd, niet slimquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:37 schreef leoon. het volgende:
[..]
Moet die ook geen Piemels en Tietjes posten.
en jij bent zelf toch PS-user?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:38 schreef Fuszy het volgende:
Er waren destijds drie mensen die mee wilden doen aan Xbox kant. Ik had het wel bij willen houden, maar ja. Interesse moet toch vanuit de deelnemers komen.
Was trouwens TYPO, bedoelde de linkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Nu maak je me wel erg nieuwsgierig
Mocht je het nog willen doen wil ik zeker meedoen of op andere manier bijdragen, maar was weinig animo voor helaasquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:38 schreef Fuszy het volgende:
Er waren destijds drie mensen die mee wilden doen aan Xbox kant. Ik had het wel bij willen houden, maar ja. Interesse moet toch vanuit de deelnemers komen.
Klopt, het enige wat ik niet kon is het geld bij me houden. Tja, dat moet je aan iemand toe vertrouwen. Bleek dus verder geen interesse en vertrouwen te zijn tussen de XBOX'ersquote:
ja, daar staat of valt een hele economie mee, dus ook in zo'n toernooitje lijkt het me wel zo handig elkaar te vertrouwenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt, het enige wat ik niet kon is het geld bij me houden. Tja, dat moet je aan iemand toe vertrouwen. Bleek dus verder geen interesse en vertrouwen te zijn tussen de XBOX'ers
Heb xbox en wil ook best meedoen aan een toernooiquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:38 schreef Fuszy het volgende:
Niet goed? Ziet er wel tof uit man.quote:
Ja jammer danquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Fuszy, ik ben trouwens voor een 4 poulesysteem, mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Oh, lang geleden dat ik een ban heb gehad haha.quote:
Vind het een beetje veel Granada. Maar op zich issie redelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet goed? Ziet er wel tof uit man.Melik wil ik ook nog proberen.
Naar verluid heeft EA een deel van de transfersom betaald zodat hij niet naar een andere league zou gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:56 schreef DutchSL het volgende:
Liga BBVA weer verrijkt met een 47 pace CB
(Lugano)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |