Op termijn heb je veel meer aan Douglas. Bovendien mag hij gewoon voor Nederland spelen, dan moet je De Guzman ook niet gaan oproepen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef Caland het volgende:
Douglas is net zo goed een matige verdediger. Bovendien ook nog eens geen nederlander.
Die heeft toch veel meer met Nederland. Douglas is alleen Nederlander geworden zodat hij makkelijker naar het buitenland kon en voor oranje kon spelen, net als dat Kalou dat wou toen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op termijn heb je veel meer aan Douglas. Bovendien mag hij gewoon voor Nederland spelen, dan moet je De Guzman ook niet gaan oproepen.
Waarom op termijn? Stagneert al jaren op hetzelfde matige niveau. Mathijsen is evengoed op een hoog niveau niet goed genoeg meer, daar niet van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op termijn heb je veel meer aan Douglas. Bovendien mag hij gewoon voor Nederland spelen, dan moet je De Guzman ook niet gaan oproepen.
De beweegredenen zijn dubieus ja, maar als je hem dan toch kan gebruiken, zou ik het doen. Het is wel een lastig geval inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft toch veel meer met Nederland. Douglas is alleen Nederlander geworden zodat hij makkelijker naar het buitenland kon en voor oranje kon spelen, net als dat Kalou dat wou toen.
Op een één of andere manier heeft Twente wel met afstand de minste tegendoelpunten en dat zal toch niet aan Bengtsson/Wisgerhof/Rosales liggen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef Caland het volgende:
Douglas is net zo goed een matige verdediger. Bovendien ook nog eens geen nederlander.
De Guzman heeft vanaf zijn twaalfe in NL gewoond.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Douglas speelt nu goed hoor, vind ik. Ik heb het gevoel dat Douglas op een hoger niveau goed mee kan, hij moet weg bij Twente. Maar laten we deze discussie hier niet voeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarom op termijn? Stagneert al jaren op hetzelfde matige niveau. Mathijsen is evengoed op een hoog niveau niet goed genoeg meer, daar niet van.
Dat ligt vooral aan McClaren eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Op een één of andere manier heeft Twente wel met afstand de minste tegendoelpunten en dat zal toch niet aan Bengtsson/Wisgerhof/Rosales liggen.
BMI ook niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De Guzman heeft vanaf zijn twaalfe in NL gewoond.
Luuk de Jong ook niet meer oproepen dan?
Ik vind juist wel dat je ze moet oproepen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De Guzman heeft vanaf zijn twaalfe in NL gewoond.
Luuk de Jong ook niet meer oproepen dan?
Was al aan het aanpassen.quote:
quote:Schaken twijfelde: ‘Ik kon me in één klap financieel onafhankelijk spelen’
Het had niet veel gescheeld of Feyenoord en Ruben Schaken hadden afgelopen zomer afscheid van elkaar genomen. De dertigjarige buitenspeler, die voor anderhalf miljoen euro had mogen vertrekken uit Rotterdam, kreeg de mogelijkheid om naar Turkije te verkassen en daar flink te gaan verdienen. Trainer Ronald Koeman was er echter verantwoordelijk voor dat Schaken toch bij Feyenoord bleef.
“Er was een Turkse club die het bedrag uit de clausule in mijn contract wilde betalen”, vertelt de vleugelspits aan Voetbal International. “Ik hoefde maar ja te zeggen en ik had in Turkije gespeeld.” Dat deed Schaken uiteindelijk niet, maar tot die beslissing kwam de aanvaller niet zomaar. “Ik heb er wel van wakker gelegen. Thuis heb ik een gezin met drie kinderen en ik kon me in één klap financieel onafhankelijk spelen.”
Zijn coach zorgde er uiteindelijk voor dat de transfer niet doorging. “Koeman wilde me per se houden. Ik ging met Feyenoord om tafel en de club was bereid mijn contract open te breken, te verlengen en te verbeteren. Dat was een mooi gebaar”, vindt de tweevoudig Oranje-international, die achteraf van mening is dat hij de juiste keuze heeft gemaakt. “De trainer die mij wilde hebben stond in Turkije na twee maanden op straat, terwijl ik door bij Feyenoord te blijven toch het Nederlands elftal heb gehaald.”
Ach ja, Douglas gaat gewoon fijn een potje kaarten. Ook goed. En kaal issie al.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Op een één of andere manier heeft Twente wel met afstand de minste tegendoelpunten en dat zal toch niet aan Bengtsson/Wisgerhof/Rosales liggen.
Nee hoor Douglas speelt al twee jaar matig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eigen voetbalschooltje he. Schaken is momenteel nog 20 kleine versies van zichzelf aan het kweken voor Feyenoord.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat hij zoveel krediet heeft.
Maarja, schijnt een rolmodel te zijn voor de jeugdspelers enzo.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigen voetbalschooltje he. Schaken is momenteel nog 20 kleine versies van zichzelf aan het kweken voor Feyenoord.
Klopt inderdaad. Een handsbal in breda en wel een hele mooie kopgoal bij vvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verbaast me trouwens wel hoe weinig uitgoals Pelle heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |