Ja dat zijn dingen die je mag verwachten...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar wat is onrealistisch?Wat mag je van iemand verwachten?
Dat wat ik schrijf toch wel? (goed voor je lijf zorgen en economisch zelfstandig zijn?)
Nou ja, als je even realistisch denkt: Waarom zou zij van te voren al rekening moeten houden met jouw eisenlijstje? Zij is zoals ze is op het moment dat je haar hebt ontmoet. Het komt hier telkens terug maar als je iemand echt leuk vindt maken veel dingen minder uit dan je van te voren had bedacht. Je vindt haar dus gewoon niet leuk genoeg, ook prima toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar wat is onrealistisch?Wat mag je van iemand verwachten?
Dat wat ik schrijf toch wel? (goed voor je lijf zorgen en economisch zelfstandig zijn?)
Maar zoeits, dat iemand probeert je te veranderen, kom je meestal pas later achter. Niet na 1 date.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja ik had een beetje hetzelfde met m'n ex...
We pasten qua interesses supergoed bij elkaar, maar had toch problemen met haar gewicht (nooit gezegd overigens) en het feit dat ze mij teveel wou veranderen, maar dat terzijde
Ik kon er gewoon echt niet overheen komen en vond mezelf echt een oppervlakkige eikel!
Maar ja toen ik met haar ging dacht ik het al maar wou het toch proberen omdat iedereen altijd zegt dat ik teveel eisen heb...
Nou, de rest is geschiedenis
Ja ik heb ook 4 maanden "iets" gehadquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar zoeits, dat iemand probeert je te veranderen, kom je meestal pas later achter. Niet na 1 date.
Nee nee!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja ik had een beetje hetzelfde met m'n ex...
We pasten qua interesses supergoed bij elkaar, maar had toch problemen met haar gewicht (nooit gezegd overigens) en het feit dat ze mij teveel wou veranderen, maar dat terzijde
Ik kon er gewoon echt niet overheen komen en vond mezelf echt een oppervlakkige eikel!
Maar ja toen ik met haar ging dacht ik het al maar wou het toch proberen omdat iedereen altijd zegt dat ik teveel eisen heb...
Nou, de rest is geschiedenis
Met dit heb ik ervaring gehad in een relatie. En dat is verdomde moeilijk en denk niet dat ik het weer snel zal doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook weer zo. Ik zou echt het gevoel hebben dat ik genoegen zou nemen met minder. Ik vind het echt jammer, want dit was echt een vrouw die qua interesses goed bij me zou passen. Maar ik vond haar dus te dik en ze heeft haar leven niet goed op orde en dat vind ik wel een probleem voor iemand van die leeftijd. Ze moet economisch wel zelfstandig zijn.
Haha, Nou onze karakters pasten gewoon echt niet bij elkaar, hele andere levensinstelling wat dat betreft... maar daar kom je pas na een tijdje achter want in het begin is alles nog leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee nee!![]()
Ja, ik vind mezelf ook een oppervlakkige trut, al gaat het bij mij dus niet alleen om uiterlijk.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee nee!![]()
Ja, ik vind mezelf ook een oppervlakkige trut, al gaat het bij mij dus niet alleen om uiterlijk.
Wat? Een meid met schulden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met dit heb ik ervaring gehad in een relatie. En dat is verdomde moeilijk en denk niet dat ik het weer snel zal doen.
Zij is idd zoals ze nu is en daar moet ik mee dealen, maar ik voel me ook een beetje besodemieterd: foto's uit een slankere periode posten, geen full body pictures, jezelf 'volslank' noemen, terwijl je wel wat meer bent dan dat... Ik voel me een beetje Silenus die op dat punt ook de mist ingingquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou ja, als je even realistisch denkt: Waarom zou zij van te voren al rekening moeten houden met jouw eisenlijstje? Zij is zoals ze is op het moment dat je haar hebt ontmoet. Het komt hier telkens terug maar als je iemand echt leuk vindt maken veel dingen minder uit dan je van te voren had bedacht. Je vindt haar dus gewoon niet leuk genoeg, ook prima toch?
Was dat een tijdelijk iets? Want ik kreeg het idee dat dit een chronisch probleem was. Door haar studie weinig baanmogelijkheden en voor andere dingen was ze te oud of niet specifiek genoeg opgeleid. Dan zie ik het echt niet gebeuren dat ik met zo'n vrouw twee keer per jaar op vakantie ga naar het buitenland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met dit heb ik ervaring gehad in een relatie. En dat is verdomde moeilijk en denk niet dat ik het weer snel zal doen.
Je hoeft er helemaal niet mee te dealen toch? Je kunt het er gewoon verder bij laten. Misschien wat minder verwachten en wat meer rekening ermee houden dat iedereen "op zijn best" op zo'n site staat en dat het in het echt altijd wat tegen valt. Want dat is mijn ervaring wel na flink wat dates.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij is idd zoals ze nu is en daar moet ik mee dealen, maar ik voel me ook een beetje besodemieterd: foto's uit een slankere periode posten, geen full body pictures, jezelf 'volslank' noemen, terwijl je wel wat meer bent dan dat... Ik voel me een beetje Silenus die op dat punt ook de mist inging.
Misschien vind ik haar idd niet leuk genoeg om me over die dingen heen te kunnen zetten. Komt ook door al die dingen die terecht of niet toch in verband gebracht worden met een gezet postuur: luiheid, geen maat kunnen houden, niet van beweging houden, niet geïnteresseerd zijn in hoe je eruit ziet... ze had ook helemaal geen moeite gedaan zichzelf een beetje op te doffen ofzo. Net alsof ze zichzelf niet de moeite waard vond. Vind ik jammer! Zat ik dan in m'n leuke jurkje
Dat weet ik ook niet eens. Ik hink echt op twee gedachten:quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, je schaar is dus weer dicht
Gooi een muntje op:quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet eens. Ik hink echt op twee gedachten:
- doe niet zo oppervlakkig, muts, en geef het een kans
- ja maar...
Ze ging de schuldsanering in. Ze had op dat moment geen baan wegens medische klachten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was dat een tijdelijk iets? Want ik kreeg het idee dat dit een chronisch probleem was. Door haar studie weinig baanmogelijkheden en voor andere dingen was ze te oud of niet specifiek genoeg opgeleid. Dan zie ik het echt niet gebeuren dat ik met zo'n vrouw twee keer per jaar op vakantie ga naar het buitenland.
Dat gevoel heb ik nu al, haha. Ik denk dat ik toch even een mailtje ga sturen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gooi een muntje op:
- Kop, doorgaan
- Munt, stoppen
Als je na afloop het gevoel hebt dat je nog een keer wil gooien, is je beslissing duidelijk
"Wat vond je er nou zelf van?"quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu al, haha. Ik denk dat ik toch even een mailtje ga sturen.
Wat zal ik erin zetten?"Wat vond je ervan?"
Schijterdquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu al, haha. Ik denk dat ik toch even een mailtje ga sturen.
Wat zal ik erin zetten?"Wat vond je ervan?"
Je doet wel allemaal aannames.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij is idd zoals ze nu is en daar moet ik mee dealen, maar ik voel me ook een beetje besodemieterd: foto's uit een slankere periode posten, geen full body pictures, jezelf 'volslank' noemen, terwijl je wel wat meer bent dan dat... Ik voel me een beetje Silenus die op dat punt ook de mist inging.
Misschien vind ik haar idd niet leuk genoeg om me over die dingen heen te kunnen zetten. Komt ook door al die dingen die terecht of niet toch in verband gebracht worden met een gezet postuur: luiheid, geen maat kunnen houden, niet van beweging houden, niet geïnteresseerd zijn in hoe je eruit ziet... ze had ook helemaal geen moeite gedaan zichzelf een beetje op te doffen ofzo. Net alsof ze zichzelf niet de moeite waard vond. Vind ik jammer! Zat ik dan in m'n leuke jurkje
Ik ben daar zelf ook heel erg schuldig aan, laatst nog een discussie gehad daarover hier op Fok. Niets mis mee, maar soms moet je er eventjes overheen stappen en het nog een tweede date geven, zeker als je twijfelt. Je hebt haar voor jezelf niet keihard afgewezen, dus in dat geval zou ik gaan voor het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:22 schreef Viking84 het volgende:
@Mystikvm: je hebt helemaal gelijk, maar vooroordelen en hokjesdenken zit wel ingebakken in de mens, omdat dat de meest overzichtelijke manier is om naar de wereld te kijken. Zou er zelf ook wel minder last van willen hebben.
Zo, mailtje gestuurd. Gezegd dat ik het leuk vond om haar te zien (en dat is ook zo) en gevraagd hoe zij het vond. Ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |