Precies! Maar uhm wie ga ik misbruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om erachter te komen
Ik pass...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies! Maar uhm wie ga ik misbruiken.
quote:
Dicht, denk ik. Let ik nooit zo op. Ik kan niet EN zoenen EN opletten of ik mijn ogen open of dicht hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef ook_gek het volgende:
Maaaar zoenen jullie met ogen open of dicht
Gewoon aan de dame in kwestie van te voren aangeven dan weet je zeker dat daar geen misverstanden over bestaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
En dames..stel een jongen zoent jullie of gaat verder na een eerste date?
Vinden jullie het dan het heel erg kut als hij daarna zegt dattie het toch bij die ene keer wil laten?
Kan ik zo niet zeggen hoor.. Ligt aan hoe het verder allemaal is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Vinden jullie het dan het heel erg kut als hij daarna zegt dattie het toch bij die ene keer wil laten?
Ligt eraan wat ik van hem vind. Misschien is wil ik ook niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Klopt, het wordt dan echt "lust" en er zit totaal niks achter... dus ja, je bent het kwijt, maar daar is dan alles mee gezegd vaakquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon aan de dame in kwestie van te voren aangeven dan weet je zeker dat daar geen misverstanden over bestaan.
En ja, het kan wel kut zijn als dat niet duidelijk was van te voren. Zelf vind ik de "we zien wel waar het toe leidt" benadering fijner, kan het nog alle kanten op. Heb namelijk zelf ook wel eens gehad dat ik daarna geen interesse meer had. Overigens is een one night stand qua seks meestal "meh" vind ik.
Haha dat je elkaar dan aankijkt, m'n hoofd gaat langzaam naar d'r toe en dan vlak voordat onze lippen elkaar raken nog ff "ja ik wil verder niks hoor" mompelen voordat je overgaat op actie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon aan de dame in kwestie van te voren aangeven dan weet je zeker dat daar geen misverstanden over bestaan.
En ja, het kan wel kut zijn als dat niet duidelijk was van te voren. Zelf vind ik de "we zien wel waar het toe leidt" benadering fijner, kan het nog alle kanten op. Heb namelijk zelf ook wel eens gehad dat ik daarna geen interesse meer had. Overigens is een one night stand qua seks meestal "meh" vind ik.
Iedereen wil dat gewoonquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk onderwerp
Kerels
Flirten
Teasen
Daten![]()
Zoenen![]()
Knuffelen![]()
Seks
Ze wil misschien ook wel niks met jou, weet jij veel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Haha dat je elkaar dan aankijkt, m'n hoofd gaat langzaam naar d'r toe en dan vlak voordat onze lippen elkaar raken nog ff "ja ik wil verder niks hoor" mompelen voordat je overgaat op actie.
Nou vertel er alles maar over!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk onderwerp
Kerels
Flirten
Teasen
Daten![]()
Zoenen![]()
Knuffelen![]()
Seks
Nee daarom. Stel een meid doet dat bij mij en ik vind d'r super leuk zou ik het wel kut vinden maar denken ach, was leuk avond. Volgende. Zou ik het haar niet kwalijk nemen oid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze wil misschien ook wel niks met jou, weet jij veel.
teasen niet? is toch niet zo moeilijk, gewoon niet te serieus zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
teasen en flirten kan ik echt niks mee trouwens
Da's niet mijn ervaring...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar meestal zijn vrouwen daar wel iets gevoeliger in.
Als je het echt wilt weten, mijn dm knop zit in het hoekjequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel er alles maar over!
Hoe vaak, wat doe je allemaal, slik je, hoe teas je, teas en flirt je met getrouwde mannen?
Wat wil je dan, dat ze tegen je zeggen dat ze met je willen neuken, zonder enige aanleiding?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon gelijk er op duiken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel iets meer misschien maar het kan voor een man net zo goed lullig voelen als hij andere intenties heeft. Daarom een beetje in het midden laten, je weet immers nooit hoe het zal lopen. Als je echt al zeker weet dat het verder niks wordt en merkt dat de ander jou al heel leuk vindt zou ik wel eerlijk zijn erover.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee daarom. Stel een meid doet dat bij mij en ik vind d'r super leuk zou ik het wel kut vinden maar denken ach, was leuk avond. Volgende. Zou ik het haar niet kwalijk nemen oid.
Maar meestal zijn vrouwen daar wel iets gevoeliger in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |