Omdat ik aan het werk benquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:24 schreef ook_gek het volgende:
Oeh! Spannend! Maar waarom niet via whatsapp?
En dan kan mailen en fokken wel? Vreemde redenatiequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik aan het werk ben.
Of een poging daartoe doe iig.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, wel wat fors, maar ze blijkt een voormalig zwemkampioene,
Ik zit nu achter de computer, valt minder op als ik wat anders doe tussendoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan kan mailen en fokken wel? Vreemde redenatie
achter een pc zitten kan op kantoor beter staan dan de telefoon in de handen hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan kan mailen en fokken wel? Vreemde redenatie
Ik dacht alleen Viking84, zijn er nog meer dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
wat zitten hier trouwens opvallend veel lesbiennes of niet? Qua verhouding? (in dit topic)
Fascination is er ook één (of is die bi?) en volgens mij nog iemand, maar weet de naam even niet meer. Ik vind het trouwens niet erg hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik dacht alleen Viking84, zijn er nog meer dan?
FASJIENEEZJON IS OOK EEN LESBO, HOE VAAK MOETEN WE DIT NOG ZEGGEN!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik dacht alleen Viking84, zijn er nog meer dan?
Stiekem op de wc pielen met je telefoonquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit nu achter de computer, valt minder op als ik wat anders doe tussendoor.
Als ik steeds met m'n telefoon zit te pielen wel.
Cue.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Viking84 het volgende:
en volgens mij nog iemand, maar weet de naam even niet meer.
Wist ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
FASJIENEEZJON IS OOK EEN LESBO, HOE VAAK MOETEN WE DIT NOG ZEGGEN!
Je bent zeker weinig onlinequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wist ik niet
Maar ik loop hier ook nog niet zo lang mee
Is die bi?quote:
Jij hebt een bloot meisje als ava. Jij bent zeker ook een lesbo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wist ik niet
Maar ik loop hier ook nog niet zo lang mee
Misschien stiekem wel, diep van binnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt een bloot meisje als ava. Jij bent zeker ook een lesbo?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mystikvm, ik vind je echt een kanjer! Helemaal top! Geweldig!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik had dus gemaild en heb een mailtje teruggehad (en dan wel meteen![]()
![]()
natuurlijk, ik ben een ramp
). Ik geloof dat we het erover eens zijn dat we gaan kijken hoe het zich ontwikkelt
. Prima!
Leuk! Wat zegt je gevoel nu?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef Viking84 het volgende:
![]()
). Ik geloof dat we het erover eens zijn dat we gaan kijken hoe het zich ontwikkelt
. Prima!
Leuk! Ben benieuwd hoe de 2e date gaat! Al wat afgesproken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. Prima!
Toch wel soort van opgelucht, want nu hoef ik niet direct een beslissing te nemen hierover en dat wil/kan ik eigenlijk ook niet. Dus dat zegt wel genoegquote:
Gematigd positief dus! Maar weet je zeker dat je niet wilt afspreken om je zelf te bewijzen dat je geen oppervlakkige trut bent?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch wel soort van opgelucht, want nu hoef ik niet direct een beslissing te nemen hierover en dat wil/kan ik eigenlijk ook niet. Dus dat zegt wel genoeg.
Nee, nog niets nieuws afgesproken, binnenkort maar even doen.
Oh nee, dat is het nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gematigd positief dus! Maar weet je zeker dat je niet wilt afspreken om je zelf te bewijzen dat je geen oppervlakkige trut bent?
Ik heb niet gezegd dat ik haar weg zou duwen als ze me zou zoenenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:31 schreef Linguine het volgende:
Ahh goed Viking! Ben benieuwd..
Denk niet dat ik snel nog een keer zou afspreken als het de eerste date niet helemaal klikt qua aantrekkingskracht. Dan bedoel ik dus niet het uiterlijk maar dat je zin hebt om te zoenen zodra je m aankijkt. De ervaring leert me dat het de keren daarna dan ook niet komt..
Kortom: Je bent een onzeker iemand en nu laat je je eigen onzekerheid op de loop terwijl je de ander écht harstikke leuk vindt. En dat is.... stom, inderdaad. Niet meer doen dus. Hoeveelste date is dit?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Het duurt nog lang voordat ik mijn laatste date opnieuw zie...Te lang naar mijn idee geloof ik (alhoewel 1,5 week tussen dates op zich natuurlijk ook maar relatief is), maar agendatechnisch kan/kon het niet anders. Ik ga wel meer twijfelen...irritant, want weet niet of het komt door de lange tijd, door de reacties op tussendoor berichtjes die ik moeilijk vind te peilen, mijn eigen twijfels, mijn eigen onzekerheid, ik weet het niet. Afwachten...
Niet denken voor andere mensen is mij ooit eens gezegdquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Het duurt nog lang voordat ik mijn laatste date opnieuw zie...Te lang naar mijn idee geloof ik (alhoewel 1,5 week tussen dates op zich natuurlijk ook maar relatief is), maar agendatechnisch kan/kon het niet anders. Ik ga wel meer twijfelen...irritant, want weet niet of het komt door de lange tijd, door de reacties op tussendoor berichtjes die ik moeilijk vind te peilen, mijn eigen twijfels, mijn eigen onzekerheid, ik weet het niet. Afwachten...
2 dates gehad. En terwijl ik de ander écht hartstikke leuk vind? Ik twijfel al vanaf het beginquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kortom: Je bent een onzeker iemand en nu laat je je eigen onzekerheid op de loop terwijl je de ander écht harstikke leuk vindt. En dat is.... stom, inderdaad. Niet meer doen dus. Hoeveelste date is dit?
Het is ook niet zozeer zijn berichtjes of reacties waar ik over twijfel ofzo, hij laat zich over het algemeen erg positief uit, het is meer een vaag gevoel bij mezelf over deze situatie (en ook wel over het algemeen over mezelf zonder daar heel expliciet iets over te zeggen nuquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet denken voor andere mensen is mij ooit eens gezegd
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij is idd zoals ze nu is en daar moet ik mee dealen, maar ik voel me ook een beetje besodemieterd: foto's uit een slankere periode posten, geen full body pictures, jezelf 'volslank' noemen, terwijl je wel wat meer bent dan dat... Ik voel me een beetje Silenus die op dat punt ook de mist inging.
Misschien vind ik haar idd niet leuk genoeg om me over die dingen heen te kunnen zetten. Komt ook door al die dingen die terecht of niet toch in verband gebracht worden met een gezet postuur: luiheid, geen maat kunnen houden, niet van beweging houden, niet geïnteresseerd zijn in hoe je eruit ziet... ze had ook helemaal geen moeite gedaan zichzelf een beetje op te doffen ofzo. Net alsof ze zichzelf niet de moeite waard vond. Vind ik jammer! Zat ik dan in m'n leuke jurkje
Moet je eens naar het oostblok gaan (Kroatie, Hongarije, Bosnie, Slovenië etc..)quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt me op hoe weining vrouwelijke vrouwen in NL rondlopen. Ik ben laatst in Barcelona geweest. Een verademing in vergelijking met de boerinnen hier.
Tja, de kledingstijl van de gemiddelde Nederlandse man is ook om te huilen, dus wat dat betreft passen ze wel goed bij elkaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je eens naar het oostblok gaan (Kroatie, Hongarije, Bosnie, Slovenië etc..)
Als vrouwen daar uitgaan zien ze er tenminste uit als vrouwen! Hakken, goed verzorgd etc...
hier in nl gaan ze nog stappen met uggs![]()
Eensquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, de kledingstijl van de gemiddelde Nederlandse man is ook om te huilen, dus wat dat betreft passen ze wel goed bij elkaar.
Dat is inderdaad ook waar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, de kledingstijl van de gemiddelde Nederlandse man is ook om te huilen, dus wat dat betreft passen ze wel goed bij elkaar.
Nee dat valt wel mee. Wat je in het Oostblok wel goed ziet is dat vrouwen OF bloedmooi zijn OF oerlelijk. Iets ertussenin bestaat niet echt daarquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:39 schreef de_nachtwacht het volgende:
Nou het kan aan mij liggen hoor, maar toen ik in Praag was ben ik amper mooie vrouwen tegengekomen.![]()
Veel minder dan in Nederland of Spanje bijvoorbeeld. Is het beeld van de vele mooie Oost-Europese dames niet vooral ontstaan door al die websites met importbruidjes? Volgens mij valt het in werkelijkheid erg tegen namelijk.
ik denk dat je niet goed om je heen hebt gekeken. of het jouw smaak niet is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:39 schreef de_nachtwacht het volgende:
Nou het kan aan mij liggen hoor, maar toen ik in Praag was ben ik amper mooie vrouwen tegengekomen.![]()
Veel minder dan in Nederland of Spanje bijvoorbeeld. Is het beeld van de vele mooie Oost-Europese dames niet vooral ontstaan door al die websites met importbruidjes? Volgens mij valt het in werkelijkheid erg tegen namelijk.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
*kuch*quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef Re het volgende:
ik kijk over een paar uur weer hier, als ik kleuterjuf moet gaan spelen dan zal ik dat ook doen...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:03 schreef Silenus het volgende:
Aangezien we allebei knettergaar zijn van het werk (en fokken) gaat ze voor me koken bij haar thuis en daarna lekker op de bank hangen. Living on the edge, die actieve bowling-avonturen komen later wel weer.
ik lees hier anders vooral geklaag over paiqers en paiqsters.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:
Ik blijf voortaan bij Paiq, waar de normale mensen zitten
Tssk, stelletje zuurtjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ik lees hier anders vooral geklaag over paiqers en paiqsters.
Je hebt overal wel aparte mensen tussen zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ik lees hier anders vooral geklaag over paiqers en paiqsters.
Fixedquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:
Ik blijf voortaan bij Paiq, waar de normale geen mensen zitten
Dan zit je wel in het verkeerde topicquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet hoor, ben niet eens op een datingsite ingeschreven.
Match made in heaven zo te horen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:22 schreef dawg het volgende:
trouwens even jullie mening, aangezien mijn vraag min of meer over dating gaat.
vriend van me heeft nu, op zijn 35e, zijn 3e vriendin ooit. zij is gescheiden een kleine 3 maanden geleden, heeft 2 jongens van 6 en een koophuis met haar ex, en stort alle ellende nu op die vriend van me, zodanig dat die vriend van me gister zei: "die gast moet ik niet tegenkomen!"ze zijn nu 4,5 week bij elkaar, hebben ouders en familie al ontmoet, etc yada yada.
kans van slagen denken jullie? kort maar krachtig.
Heerlijk: twee kinderen en een ex. Hij mag zich voorbereiden op een hoop gezeik (beide ouders proberen natuurlijk de kinderen voor hun karretje te spannen).quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:22 schreef dawg het volgende:
trouwens even jullie mening, aangezien mijn vraag min of meer over dating gaat.
vriend van me heeft nu, op zijn 35e, zijn 3e vriendin ooit. zij is gescheiden een kleine 3 maanden geleden, heeft 2 jongens van 6 en een koophuis met haar ex, en stort alle ellende nu op die vriend van me, zodanig dat die vriend van me gister zei: "die gast moet ik niet tegenkomen!"ze zijn nu 4,5 week bij elkaar, hebben ouders en familie en kinderen al ontmoet, etc yada yada.
kans van slagen denken jullie? kort maar krachtig.
precies, dat merkte ik ook al op doordat hij zei dat ie die ex niet tegen wilde komen. ik vind het nogal naïef om er zomaar vanuit te gaan dat zij alles vertelt, en/of de waarheid vertelt. er is altijd wel een nuance.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heerlijk: twee kinderen en een ex. Hij mag zich voorbereiden op een hoop gezeik (beide ouders proberen natuurlijk de kinderen voor hun karretje te spannen).
Echt welquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
precies, dat merkte ik ook al op doordat hij zei dat ie die ex niet tegen wilde komen. ik vind het nogal naïef om er zomaar vanuit te gaan dat zij alles vertelt, en/of de waarheid vertelt. er is altijd wel een nuance.
ja, dat niet alleen. maar nog geen 2 maanden na de breuk weer in een nieuwe relatie duiken met je kinderen. tja. en die vriend van me is zo wanhopig eigenlijk dat ie haar gelooft en overal in meegaat. hij had haar zoontjes al na 2 weken ontmoet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt wel.
Mijn collega heeft ook een relatie met een man die twee kinderen heeft en die heeft elke week wel een verhaal over hoe lastig het is om die kinderen op te voeden met die ex erbij (want iets wat bij papa niet mag, mag bij mama wel).
Het kan erger hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wanhoop bedoel je. 3e vriendin ooit. Op je 35e....
Zou best kunnen zijn dat ik dat ook ga halen, maar dat zou me niet wanhopig maken als in dat ik dan maar met minder genoegen neemquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:50 schreef BeamofLight het volgende:
Er zit maar 1 ding op. Slechte ervaring weg drinkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:
Laatst via de 'echte' weg een date gehad..
Uiteindelijk versprak hij zich en bleek dat hij een vriendin in het buitenland heeft. Dus toen was ik er klaar mee. Probeerde hij alsnog keihard te snavelen bij afscheid "ja maar je wil wel"
![]()
Ik blijf voortaan bij Paiq, waar de normale mensen zitten
Nou en? Op niet knappe vrouwen kunnen mensen ook prima verliefd worden. Er is meer in de wereld dan knapheidquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:39 schreef dawg het volgende:
oh, en hij vind haar niet eens heel erg knap maar is wel verliefd.tja.
zo. dat moest ik even kwijt.
Was jij niet degene die eventueel geen tweede date wilde omdat je date qua uiterlijk niet helemaal je type is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou en? Op niet knappe vrouwen kunnen mensen ook prima verliefd worden. Er is meer in de wereld dan knapheid.
verliefd zijn en tegelijkertijd zeggen dat je diegene niet knap vindt, vind ik wel raar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou en? Op niet knappe vrouwen kunnen mensen ook prima verliefd worden. Er is meer in de wereld dan knapheid.
Juist! Bij je principes blijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou best kunnen zijn dat ik dat ook ga halen, maar dat zou me niet wanhopig maken als in dat ik dan maar met minder genoegen neem
Niet zoveel dat je kroegen uit wordt gegooid en onder de blauwe plekken thuis komt...quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zit maar 1 ding op. Slechte ervaring weg drinken
Ach, laat ik eerst eens kijken of ik tot de eerste vriendin ooit op mijn 33e kan komen en daar komt ook geen wanhoop aan te pas hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, laat ik eerst eens kijken of ik tot de eerste vriendin ooit op mijn 33e kan komen en daar komt ook geen wanhoop aan te pas hoor.
En er is weer een nieuwe kans, want de oneliner die ik gisterenavond naar een fotobewonderaarster op Paiq heb gestuurd, is geaccepteerd.
ik heb niet gezegd dat ze niet knap was en ik heb het over 'mensen', niet over mezelfquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was jij niet degene die eventueel geen tweede date wilde omdat je date qua uiterlijk niet helemaal je type is?
Nouja je zei dat je je date te dik vindt enzo. Maar stel je zou straks verliefd op haar zijn. Zou je dan kunnen zeggen; "ik ben helemaal stapel op haar, maar knap.. nee dat vind ik niet" ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ze niet knap was en ik heb het over 'mensen', niet over mezelf
hosselen staat sowieso los van relaties.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:57 schreef Andromache het volgende:
3e relatie met 35 lijkt me heel normaal hoor. niet iedereen hosselt elk weekend een ander.
knap slaat voor mij vooral op het gezicht. Ze moet een mooi gezicht hebben. Daar baseer je toch op of iemand knap of lelijk is? En nee, dat zou ik dus niet kunnen zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja je zei dat je je date te dik vindt enzo. Maar stel je zou straks verliefd op haar zijn. Zou je dan kunnen zeggen; "ik ben helemaal stapel op haar, maar knap.. nee dat vind ik niet" ?
precies, júist daarom is het heel normaal hoor, dit aantal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hosselen staat sowieso los van relaties.
Nouja hoe jij het bracht las ik het als "niet iedereen heeft veel relaties doordat ze als ze uitgaan regelmatig wat oppikken (en dus evt sneller relatie krijgen en dus een hoger aantal)"quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:01 schreef Andromache het volgende:
[..]
precies, júist daarom is het heel normaal hoor, dit aantal.
uiterlijk is belangrijk, de klik vind ik veel belangrijker, en uiteraard de ogen: kijken ze eerlijk of kijken ze weg....quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je doet wel allemaal aannames.
Toen ik mijn huidige vriendin ging daten viel mij ook op dat ze wat fors was. Daar had ze me voor gewaarschuwd, op foto's niet heel zichtbaar maar absoluut waar. Was ze echt leuk gekleed? Neuh...Maar wel een fantastische uitstraling. Ik heb lang getwijfeld, maar dat was alleen maar gebaseerd op aannames die jij nu ook doet. Ja, wel wat fors, maar ze blijkt een voormalig zwemkampioene, en bijzonder actief bij een vereniging die aan survivaling doet, bestuurslid en trainer en meer van dat soort ongein. Ze zat aan de kant omdat haar meniscus stuk was en sommige mensen hebben nou eenmaal een postuur waarbij de kilo's er wat sneller aanvliegen. Inmiddels is ze geopereerd en aan het revalideren en alweer voorzichtig wat aan het bewegen.
Ik had haar op voorhand af kunnen wijzen op alle aannames, maar ik ben gegaan voor uitstraling (en ze is ook echt niet lelijk of megavadsig, dus wat dat betreft zit het wel goed) en mijn aannames waren gewoon niet waar.
Ik ben voor mijn allereerste ingeving gegaan (dat ik haar wel heel leuk vond) en niet voor al mijn rationele bezwaren. En ik ben er blij om
is dat erg dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:04 schreef Yuki het volgende:
Het hangt er mijns inziens ook wel vanaf hoe lang die relaties geduurd hebben... Als het kortstondige relaties zijn geweest, vind ik 3e relatie op je 35e wel wat weinig.
^^quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef Mystikvm het volgende:
Wie geeft er ene fuck om hoeveel relaties je hebt gehad? Als je in wat voor relatie je dan ook zit maar normaal en volwassen bent en niet overkomt als een rasautist die voor het eerst gaat neuken.
Ja precies, dat heb ik dus ook. Wat trouwens ook best vaak gebeurt (maar waar je nooit iemand over hoort) is dat je zelf wel gek op iemand bent maar dat dat niet wederzijds is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad terwijl ik volgens mij best leuk ben. Kom gewoon nooit iemand tegen met wie het echt klikt.
vertrouwen is een belangrijk iets, iemand die zich "mooier" maakt dan zij in werkelijkheid is, is voor mij al bijna exit! Waarom? Omdat ik mij dan ga afvragen welke verassingen zij nog meer in petto heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij is idd zoals ze nu is en daar moet ik mee dealen, maar ik voel me ook een beetje besodemieterd: foto's uit een slankere periode posten, geen full body pictures, jezelf 'volslank' noemen, terwijl je wel wat meer bent dan dat... Ik voel me een beetje Silenus die op dat punt ook de mist inging.
Misschien vind ik haar idd niet leuk genoeg om me over die dingen heen te kunnen zetten. Komt ook door al die dingen die terecht of niet toch in verband gebracht worden met een gezet postuur: luiheid, geen maat kunnen houden, niet van beweging houden, niet geïnteresseerd zijn in hoe je eruit ziet... ze had ook helemaal geen moeite gedaan zichzelf een beetje op te doffen ofzo. Net alsof ze zichzelf niet de moeite waard vond. Vind ik jammer! Zat ik dan in m'n leuke jurkje
Dat heb ik eigenlijk nog maar 1x meegemaakt de afgelopen 5 jaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb ik dus ook. Wat trouwens ook best vaak gebeurt (maar waar je nooit iemand over hoort) is dat je zelf wel gek op iemand bent maar dat dat niet wederzijds is.
mwoah dat doet elke vrouw wel enigszins. Minder kilo's opgeven enzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:11 schreef Zelus het volgende:
[..]
vertrouwen is een belangrijk iets, iemand die zich "mooier" maakt dan zij in werkelijkheid is, is voor mij al bijna exit! Waarom? Omdat ik mij dan ga afvragen welke verassingen zij nog meer in petto heeft.
jij was toch lesbisch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nog maar 1x meegemaakt de afgelopen 5 jaar
Nouja ook niet echt eens echt. Maar wel iemand waarmee ik het een kans wou geven als het ware, omdat ie wel leuk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |