Jij niet dan?quote:
Oké, oké, oké. Stuur je wel ff een pmquote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij niet dan?![]()
Doe maar niet antwoorden.![]()
Ik grijp elke kans aan voor een meet, hoe mini en snel dan ook, als ik er niet uren voor hoef te reizen.
Ik kan niet zeggen dat de agenda wat dat betreft hard vol loopt.
Maar we blijven van Limburg houden he Bert?
Ah, jij had nog niet gehoord dat Mano mij al gePMd heeft met jouw verwachte aankomsttijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Oké, oké, oké. Stuur je wel ff een pm
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
Het zou toch wat zijn als Bert straks de trofee aanneemt, hem op de grond gooit en er keihard op begint te stampen. TS natuurlijk in paniek "mijn trofee wat doe je?!" En Bertje zo van "ja ik heb 'm toch gewonnen he! hehehehe"
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
Het zou toch wat zijn als Bert straks de trofee aanneemt, hem op de grond gooit en er keihard op begint te stampen. TS natuurlijk in paniek "mijn trofee wat doe je?!" En Bertje zo van "ja ik heb 'm toch gewonnen he! hehehehe"
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
Echte he!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:39 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Bert gaat het niet leuk vinden. Zijn reactie: doe even normaal, man, al die heisa om een paar opzetborsteltjes
.
Sudokulover zit allang in Brazilië te rentenieren van de donaties.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:00 schreef Studeur het volgende:
Je weet maar nooit wat voor soort mensen je aantreft. Ik zou oppassen met filmen, maar we willen natuurlijk wel beeldmateriaal om te bewijzen dat Sudokulover er niet vandoor is gegaan met de donaties.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Sudokulover zit allang in Brazilië te rentenieren van de donaties.
Dank je welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:25 schreef VMSDKR het volgende:
Nice, ik zie mezelf op het dienblad.
Mag ik ook even zeggen dat ik vind dat je hier een bizar goede grap van gemaakt hebt met een uitstekend einde.
en hoeveel heb je totaal aan donaties gehad?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:06 schreef sudokulover het volgende:
Net terug van de Trekpleister en de Action! Zie hier het resultaat:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oral-B tandpasta drie verschillende versies, twee verschillende mondwaters, floss, stokers etc.
In totaal 65 euro !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
en hoeveel heb je totaal aan donaties gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |