quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:40 schreef Paralectic het volgende:
Bertmans je bent een HELD!
Succes met het orale gebruik van die borstels
Ga weg, jij hoort hier niet.quote:
kadquote:
Geen flauw idee, moet ergens bij Groupon fout zijn gegaan. Maar ik ben hier ook erg benieuwd naar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Misschien heb ik het ergens gemist hoor, maar hoe komt het dat hij jou is gaan mailen ipv de klantenservice?
Geen censuur, gewoon alle posts. Ook veels te veel moeite om alles te gaan filteren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:37 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wel alleen selectieve posts hoop ik he?
Zo mag ik het horen, mien jong.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:32 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Geen censuur, gewoon alle posts. Ook veels te veel moeite om alles te gaan filteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ik heb mooie billen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hou eens op met het verbaggeren van het topic en wacht op vervolg van de grap.
quote:
Ik gok dat TS ergens op de groupon site op een forum/klachtending oid daar een bericht over heeft achtergelaten (hij vond zijn borstels immers ook kut) en dat Bert die reactie las en per ongeluk op TS zijn naam klikte daar oid. En hop, mail.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:32 schreef sudokulover het volgende:
'
[..]
Geen flauw idee, moet ergens bij Groupon fout zijn gegaan. Maar ik ben hier ook erg benieuwd naar.
Ik ben de TSquote:Op zondag 27 januari 2013 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat TS ergens op de groupon site op een forum/klachtending oid daar een bericht over heeft achtergelaten (hij vond zijn borstels immers ook kut) en dat Bert die reactie las en per ongeluk op TS zijn naam klikte daar oid. En hop, mail.
Bert![]()
TS
Oh fak, ik keek scheelquote:Op zondag 27 januari 2013 17:05 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Ik ben de TS. En ik heb alleen maar direct e-mailcontact gehad via de info. Er moet daar echt intern wat fout zijn gegaan. Bert kan anders nooit aan mijn contactgegevens gekomen zijn én in de illusie zijn dat ik van Groupon zelf ben.
Dinsdag is het zover!
Hoe laat wordt er gemeet en waar? Ik heb anders best zin om op het station langs te komen en bij voorbeeld de twee musketiers op de gevoelige plaat vast te leggen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef Mano_ het volgende:
Zin in dinsdag! Als het allemaal meezit hebben we woensdagavond beeld
Mooi! En donaties zijn inmiddels niet meer nodig, maar bedanktquote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Krakimolo het volgende:
Waarom heb ik nu pas de moeite genomen om dit topic te openen
Mochten er nog donaties nodig zijn, dan hoor ik het wel!
Ik heb in ieder geval genoten
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Misschien een domme vraag, maar heb je zijn adres wel dan?
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:22 schreef sudokulover het volgende:
Bert vindt het prima!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik heb morgen de hele dag vrij en daarmee de tijd om de trofee te regelen, een pakket voor Bert te maken en het topic op school uit te printen! Zal morgen nog ff een paar screens plaatsen van hoe alles er uit komt te zien
Of geestelijk gehandicapt. Dan sta ik wel met een mond vol tanden daarquote:Op maandag 28 januari 2013 14:46 schreef Tropanzia het volgende:
Straks blijkt bert een gevaarlijke voortvluchtige crimineel of zo te zijn
Een mond vol tanden lijkt me vrij essentiëel in een topic voor opzetborstels voor een goede mond hygienequote:Op maandag 28 januari 2013 15:07 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Of geestelijk gehandicapt. Dan sta ik wel met een mond vol tanden daar![]()
Hij kan trouwen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:07 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Of geestelijk gehandicapt. Dan sta ik wel met een mond vol tanden daar![]()
Ga ik ook van uitquote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij kan trouwen.
Hij kan mailen.
Dan kan hij een goede grap vast ook waarderen.![]()
(ga je je eigen post ook uitprinten voor Bert?)
Eens kijken of ik morgen op jouw aankomsttijd op het station kan staan. Zou net moeten lukken vanuit mijn werk en ik wil deze FOK!bazen wel eens meeten voor ze aan hun epische reis beginnen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:25 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Ga ik ook van uitEn ja ook mijn post wordt uitgeprint. Geen Chinapraktijken
Je wil 't echt heel graag hèquote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eens kijken of ik morgen op jouw aankomsttijd op het station kan staan. Zou net moeten lukken vanuit mijn werk en ik wil deze FOK!bazen wel eens meeten voor ze aan hun epische reis beginnen.
Jij niet dan?quote:
Oké, oké, oké. Stuur je wel ff een pmquote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij niet dan?![]()
Doe maar niet antwoorden.![]()
Ik grijp elke kans aan voor een meet, hoe mini en snel dan ook, als ik er niet uren voor hoef te reizen.
Ik kan niet zeggen dat de agenda wat dat betreft hard vol loopt.
Maar we blijven van Limburg houden he Bert?
Ah, jij had nog niet gehoord dat Mano mij al gePMd heeft met jouw verwachte aankomsttijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Oké, oké, oké. Stuur je wel ff een pm
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
Het zou toch wat zijn als Bert straks de trofee aanneemt, hem op de grond gooit en er keihard op begint te stampen. TS natuurlijk in paniek "mijn trofee wat doe je?!" En Bertje zo van "ja ik heb 'm toch gewonnen he! hehehehe"
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
Het zou toch wat zijn als Bert straks de trofee aanneemt, hem op de grond gooit en er keihard op begint te stampen. TS natuurlijk in paniek "mijn trofee wat doe je?!" En Bertje zo van "ja ik heb 'm toch gewonnen he! hehehehe"
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
Echte he!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:39 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Bert gaat het niet leuk vinden. Zijn reactie: doe even normaal, man, al die heisa om een paar opzetborsteltjes
.
Sudokulover zit allang in Brazilië te rentenieren van de donaties.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:00 schreef Studeur het volgende:
Je weet maar nooit wat voor soort mensen je aantreft. Ik zou oppassen met filmen, maar we willen natuurlijk wel beeldmateriaal om te bewijzen dat Sudokulover er niet vandoor is gegaan met de donaties.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Sudokulover zit allang in Brazilië te rentenieren van de donaties.
Dank je welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:25 schreef VMSDKR het volgende:
Nice, ik zie mezelf op het dienblad.
Mag ik ook even zeggen dat ik vind dat je hier een bizar goede grap van gemaakt hebt met een uitstekend einde.
en hoeveel heb je totaal aan donaties gehad?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:06 schreef sudokulover het volgende:
Net terug van de Trekpleister en de Action! Zie hier het resultaat:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oral-B tandpasta drie verschillende versies, twee verschillende mondwaters, floss, stokers etc.
In totaal 65 euro !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
en hoeveel heb je totaal aan donaties gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |