Damn, dat pakt wel slecht uit. Je zou kunnen proberen hem aan het lijntje te houden voor die week daarop, maar dan moet je wel verdomd goed je best doen (iets verzinnen van een vakantieperiode voor de koeriers of iets dergelijks).quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef sudokulover het volgende:
[..]
We moeten het in ieder geval naar later verplaatsen. Dat staat vast. Nu heb ik alleen zelf al afspraken staan in het weekend van 2 en 3 feb die ik niet kan en wel afzeggen.
Moeilijk. Je weet natuurlijk ook niet wanneer hij zich weer een beetje ok voelt...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef sudokulover het volgende:
[..]
We moeten het in ieder geval naar later verplaatsen. Dat staat vast. Nu heb ik alleen zelf al afspraken staan in het weekend van 2 en 3 feb die ik niet kan en wil afzeggen.
je kan toch ook aangeven dat de ochtend reeds volgeboekt is, doch dat (bijv.) tussen 14.00 en 17.00 wel mogelijk is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef sudokulover het volgende:
[..]
We moeten het in ieder geval naar later verplaatsen. Dat staat vast. Nu heb ik alleen zelf al afspraken staan in het weekend van 2 en 3 feb die ik niet kan en wil afzeggen.
Bruiloft...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
je kan toch ook aangeven dat de ochtend reeds volgeboekt is, doch dat (bijv.) tussen 14.00 en 17.00 wel mogelijk is?
Als het waar is van de bruiloft en bert jullie dus niet trollt, is het geen naaste/hele dierbare van de familie, anders had zijn vrouw ook wel mee geweest.
Oké.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik ben de neef van Bert en Bert heeft hartelijk gelachen om jullie grap
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw fuck
heb hier net een uitnodiging voor ene bruiloft ontvangen
shit got mixed up
Dit lijkt me het beste. Nu uitstellen dan verliest het een beetje de geloofwaardigheid. Alleen dan moet je wel twee keer langs gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Adfundum het volgende:
Of Bert heeft dit topic gevonden en draait de rollen nu om
Breng gewoon de nieuwe borstels zonder de grap bekend te maken. Of eventueel later nog eens terugaan met bloemen en uitleggen dat je het toen niet zo gepast vond, gezien de omstandigheden..
Tja, maar het zou zo zonde zijn als hij nog kapot is van die begrafenis. Wel een gokquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:55 schreef garriej het volgende:
Ga gewoon smiddags, bert klinkt als een aardige man, misschien maak je ze dag juist wel weer een beetje beter
Aan de andere kant: hierdoor kan je de dag voor hem wellicht juist weer even een positieve zet gevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja, maar het zou zo zonde zijn als hij nog kapot is van die begrafenis. Wel een gok
Klopt. Ik kan dat niet beoordelen vanaf hier. En er bestaat een reële kans dat het gewoon slecht uitpakt. Als ik vanuit mijzelf beredeneer dan zit ik niet te wachten op getroll aan mijn deur als ik net van een begrafenis af kom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja, maar het zou zo zonde zijn als hij nog kapot is van die begrafenis. Wel een gok
nah, lijkt me niet geloofwaardig genoeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef -niemand- het volgende:
maak een ander email adres aan, zeg dat jij de koerier bent of iets dergelijks.
en zeg dat je op zaterdag vrij wil hebben en het daarom liever 's avonds afhaalt.
Misschien ging zijn zijn vrouw in eerste instantie wel mee maar heeft Bert gevraagt of ze thuis wil blijven voor de borsteltjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
je kan toch ook aangeven dat de ochtend reeds volgeboekt is, doch dat (bijv.) tussen 14.00 en 17.00 wel mogelijk is?
Als het waar is van de begravenis en bert jullie dus niet trollt, is het geen naaste/hele dierbare van de familie, anders had zijn vrouw ook wel mee geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |