Tja, maar het zou zo zonde zijn als hij nog kapot is van die begrafenis. Wel een gokquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:55 schreef garriej het volgende:
Ga gewoon smiddags, bert klinkt als een aardige man, misschien maak je ze dag juist wel weer een beetje beter
Aan de andere kant: hierdoor kan je de dag voor hem wellicht juist weer even een positieve zet gevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja, maar het zou zo zonde zijn als hij nog kapot is van die begrafenis. Wel een gok
Klopt. Ik kan dat niet beoordelen vanaf hier. En er bestaat een reële kans dat het gewoon slecht uitpakt. Als ik vanuit mijzelf beredeneer dan zit ik niet te wachten op getroll aan mijn deur als ik net van een begrafenis af kom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja, maar het zou zo zonde zijn als hij nog kapot is van die begrafenis. Wel een gok
nah, lijkt me niet geloofwaardig genoeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef -niemand- het volgende:
maak een ander email adres aan, zeg dat jij de koerier bent of iets dergelijks.
en zeg dat je op zaterdag vrij wil hebben en het daarom liever 's avonds afhaalt.
Misschien ging zijn zijn vrouw in eerste instantie wel mee maar heeft Bert gevraagt of ze thuis wil blijven voor de borsteltjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
je kan toch ook aangeven dat de ochtend reeds volgeboekt is, doch dat (bijv.) tussen 14.00 en 17.00 wel mogelijk is?
Als het waar is van de begravenis en bert jullie dus niet trollt, is het geen naaste/hele dierbare van de familie, anders had zijn vrouw ook wel mee geweest.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef garriej het volgende:
[..]
Misschien ging zijn zijn vrouw in eerste instantie wel mee maar heeft Bert gevraagt of ze thuis wil blijven voor de borsteltjes
Thanks. Scherp. Dit gaat 'm worden. Morgen weer verder, nu lekker slapen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
nah, lijkt me niet geloofwaardig genoeg.
Ik zou zeggen dat in verband met het misverstand over de borsteltjes, hij persoonlijk de borsteltjes in ontvangst moet nemen inclusief een goedmakertje. Dan heb je en Bert persoonlijk en komt het geloofwaardig over
Ja en dan Bert morgen: laat ik borsteltjes bestellen. "Morgen worden ze geleverd."quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Damn, dat pakt wel slecht uit. Je zou kunnen proberen hem aan het lijntje te houden voor die week daarop, maar dan moet je wel verdomd goed je best doen (iets verzinnen van een vakantieperiode voor de koeriers of iets dergelijks).
Je weet het nooit met dat soort mensenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef BrandX het volgende:
[..]alsof die fucking borsteltjes belangrijk genoeg zijn om een begravenis te missen
Dat zou pas een goed filmpje opleverenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:10 schreef SharQueDo het volgende:
Of dat Bert een ouwe zuurpruim is die er he-le-maal niet om kan lachen en jullie wegjaagt met honkbalknuppel en al.
En dan vervolgens nog een mail naar jou sturen wat voor kutactie hij het vindt en dat hij hier niet van gediend is en dat hij een klacht in gaat dienen, of iets dergelijks.
Sommige mensen hechten erg veel waarde aan hun borsteltjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef BrandX het volgende:
[..]alsof die fucking borsteltjes belangrijk genoeg zijn om een begravenis te missen
Het is voor mij drie uur reistijd. Daarop ga ik niet even aankijken of Bert wel of niet vrolijk is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef Kevindinhinho het volgende:
Wat je ook nog zou kunnen doen: Wel heen gaan, en kijken wat de mood van Bert is. Op het moment dat hij met een rotkop open doet, gewoon de borsteltjes vervangen en later terugkomen. Doet hij redelijk gehumeurd open, gewoon het originele plan doorzetten!
Oh, dan wordt het minder interessant inderdaad.. Helaas..quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Het is voor mij drie uur reistijd. Daarop ga ik niet even aankijken of Bert wel of niet vrolijk is.![]()
Ik heb Bert net een e-mail gestuurd. Met verruimde tijden voor 29 en 31 januari. Zal vanavond laat ff een screen posten.
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Het is voor mij drie uur reistijd. Daarop ga ik niet even aankijken of Bert wel of niet vrolijk is.![]()
Ik heb Bert net een e-mail gestuurd. Met verruimde tijden voor 29 en 31 januari. Zal vanavond laat ff een screen posten.
hij begint geirriteerd te raken, met bert z'n waarom zo moeilijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef sudokulover het volgende:
Update:
Reactie van TS op Bert zijn e-mail:
[ link | afbeelding ]
Waarop Bert wat later onderstaande e-mail terugstuurt:
[ link | afbeelding ]
Nu blijkt, heb zelf ook even teruggelezen naar de eerste e-mails, dat deze ondertekend zijn met M. ipv B(ert). Zijn vrouw heeft dus in eerste instantie een e-mail naar mij gestuurd, onder de naam van het adres van Bert. Oké!
Donaties staan op 65 euro en ik denk dat we zo wel genoeg hebben. Bedankt allemaal voor jullie donaties!Supertof!
![]()
Mano_, kan jij aanstaande dinsdag ook 's avonds?
Ik vraag me af Bert erom kan lachen straks. Het is natuurlijk wel veel vermoeiend gedoe geweest voor hem en dan is er ook nog eens iemand overleden waar hij misschien heel veel pijn van heeftquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:39 schreef garriej het volgende:
[..]
hij begint geirriteerd te raken, met bert z'n waarom zo moeilijk
Hij krijgt er echte oral-b borsteltjes, een beker en bloemen voor, hij moet niet zo klaagen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik vraag me af Bert erom kan lachen straks. Het is natuurlijk wel veel vermoeiend gedoe geweest voor hem en dan is er ook nog eens iemand overleden waar hij misschien heel veel pijn van heeft![]()
Ik zou er zelf niet mee door zijn gegaan...
Als ze niet allebei ter begrafenis gaan gok ik zo dat het niet een persoon is die in de heel nabije familie of vriendenkring zit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik vraag me af Bert erom kan lachen straks. Het is natuurlijk wel veel vermoeiend gedoe geweest voor hem en dan is er ook nog eens iemand overleden waar hij misschien heel veel pijn van heeft![]()
Ik zou er zelf niet mee door zijn gegaan...
Inderdaad viel mij ook al op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze niet allebei ter begrafenis gaan gok ik zo dat het niet een persoon is die in de heel nabije familie of vriendenkring zit.
Heb ik ook aan zitten denken maar dan nog kan het natuurlijk iemand zijn waar hij een hele goede band mee had, een collega bijvoorbeeld. Je weet het gewoon niet...quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze niet allebei ter begrafenis gaan gok ik zo dat het niet een persoon is die in de heel nabije familie of vriendenkring zit.
Eerste wat ik dacht toen het over donaties begon. Maar ik zou maar snel een afspraak maken, en dan niet meteen om half 7 als meneer thuis is. Maar half 8 á 8 uur lijkt mij het redelijkst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
En dan blijkt dinsdag dat jullie allemaal keihard getrolled zijn en gaat TS er vandoor met de 65 euro
Dan hebben wel aardig wat mensen z'n volledige naam (rekeningnummer) dus dat zou niet bijster slim zijn van TS.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
En dan blijkt dinsdag dat jullie allemaal keihard getrolled zijn en gaat TS er vandoor met de 65 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |