Zoals je ziet maak ik daar al excuses. Bert en ik zijn cool.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zal hij leuk vinden inderdaad.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb al een avatar gemaakt
[ afbeelding ]
Proest!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb al een avatar gemaakt
[ afbeelding ]
Ik zie nu gewoon dit tafereel voor me:quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef GekkePoes het volgende:
dan printen we een samenvatting uit. zonder de bovenstaande post.
Is dit een mijlpaal? Een sealtje verdienen in je eerste topic?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:04 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Henk het waard is, u toch ook?
Je vergeet stotteren natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zie nu gewoon dit tafereel voor me:
TS staat voor de deur. Belt aan.
Bert doet open.
TS zegt niets, maar zwijgend overhandigd hij de verbouwereerde bert zijn cadeau's.
---
Vervolgens braaf mondeling uitleggen wat er nou in godsnaam gebeurt is want die arme man snapt er natuurlijk geen flikker van
Wat jij wilquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:09 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Je vergeet stotteren natuurlijk
Nice!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:04 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Henk het waard is, u toch ook?
Kloptquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef wihehin het volgende:
Die opzetborstels zijn ook tantoe duur zeg
Wow, wat zijn die borstels duur. Nu begrijp ik wel dat Bert een alternatief heeft gezocht op grouponquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:44 schreef sudokulover het volgende:
Update:
Inmiddels heb ik de opzetborstels voor Bert aangeschaft:
[ link | afbeelding ]
Ook ben ik langs geweest bij een winkel die trofeeën maakt en voor zo'n ¤14 ~ ¤17 kunnen we Bert een trofee geven met daarop iets in de trant van: "geduldigste man van 2013", plus alle namen van de donateurs op een plaatje ingegraveerd.
Trofee zoals onderstaand of iets soortgelijks:
[ link | afbeelding ]
De beste man gaf aan dat een 100+ tekens geen probleem moet zijn.
Vraag is alleen of de donateurs en de andere users natuurlijk dit zien zitten?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef sudokulover het volgende:
Het bedrag aan ontvangen donaties staat inmiddels op ¤65,-! Allen ontzettend bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
En alle donateurs tot nu toe staan verwerkt in de OP.
Ik maak vannacht ook nog wel wat overquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef sudokulover het volgende:
Het bedrag aan ontvangen donaties staat inmiddels op €65,-! Allen ontzettend bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
En alle donateurs tot nu toe staan verwerkt in de OP.
Zet mij er maar bijquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:44 schreef sudokulover het volgende:
De beste man gaf aan dat een 100+ tekens geen probleem moet zijn.
Vraag is alleen of de donateurs en de andere users natuurlijk dit zien zitten?
Top!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik maak vannacht ook nog wel wat over
Oké, mooi. Even afwachten hoe het idee bij de andere landt.quote:
Of je maakt een samenvatting van de bovenstaande post ;-)quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef GekkePoes het volgende:
dan printen we een samenvatting uit. zonder de bovenstaande post.
Jepquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:30 schreef ejfaar het volgende:
Ts is echt een baas als blijkt dat die Bert helemaal niet bestaat
Ook als Bert wel bestaat hoor...quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:30 schreef ejfaar het volgende:
Ts is echt een baas als blijkt dat die Bert helemaal niet bestaat
geef je even een gil als ik wat moet overmaken voor je transport enzo, en hoeveel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Top!
[..]
Oké, mooi. Even afwachten hoe het idee bij de andere landt.
Doe ik, bal ligt even bij Bert nu. Afwachten wat hij terugstuurt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
geef je even een gil als ik wat moet overmaken voor je transport enzo, en hoeveel?
vlaaiquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:50 schreef sudokulover het volgende:
Er van uitgaande dat er nog zo'n 10 euro gedoneerd wordt, komen we op €75 uit.
Zelf heb ik ook nog een trofee die al op de nominatielijst voor de prullenbak stond. Ik ga nog even proberen of ik alleen een nieuw naamplaatje hiervoor kan regelen. Dat zou enorm schelen in de kosten.
Kosten:
borsteltjes á 28,99
benzinekosten Mano_ 8,5 x 2 = 17
(optioneel) trofee voor Bert 17
Totaalbedrag 62,99
Dan hebben we nog 12 euro over om iets voor Bert te verzinnen. En mocht ik mijn oude trofee nog kunnen recyclen hebben we - schat ik - ongeveer 24 euro over.
Ideeën tot nu toe: bos bloemen, fles wijn, doos merci.
Iemand die uit Limburg komt en iets typisch Limburgs weet? En donaties zijn nog steeds van harte welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |