Het onderzoek mag ik niet vrijgeven. Wat de link betreft: typ '99% straatroven allochtoon' op Google en je vindt deze resultaten. Of gebruik gewoon deze link, heeft Danny ook nog wat inkomsten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil link van die bron graag. Heb niets aan beetje tekst in een quote.
Wil de onderzoek ff lezen.
Is toch vergrendeldquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op fb man, iemand zei dat hij je had gevonden
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het onderzoek mag ik niet vrijgeven.
Ik heb dat gezien, maar is vol met onzin.quote:Wat de link betreft: typ '99% straatroven allochtoon' op Google en je vindt deze resultaten. Of gebruik gewoon deze link, heeft Danny ook nog wat inkomsten..
Demografische gegevens mogen ze gewoon vrijgegeven. Met naam en toenaam vermelden is iets andersquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat gezien, maar is vol met onzin.
Het is volgens wet verboden om informatie vrij te geven over mensen die opgepakt worden, dus hoe kunnen zij het weten?
Lijkt me beetje uit de lucht gegrepen.
Hij zei toch ook dat hij ineens met Flippie ging daten?quote:
Steven en Flips zijn toch gewoon vrienden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zei toch ook dat hij ineens met Flippie ging daten?
Rare man.
Dat is gewoon niet waar. Geanonimiseerde gegevens mogen gewoon verstrekt worden hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:29 schreef mrstylo het volgende:
Het is volgens wet verboden om informatie vrij te geven over mensen die opgepakt worden, dus hoe kunnen zij het weten?
Lijkt me beetje uit de lucht gegrepen.
Dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Demografische gegevens mogen ze gewoon vrijgegeven. Met naam en toenaam vermelden is iets anders
Jij en Flips en niet hij en Flips.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Steven en Flips zijn toch gewoon vrienden?
Ja dat weer wel. Maar hoe het nu staat, is onderzoek gewoon raar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Demografische gegevens mogen ze gewoon vrijgegeven. Met naam en toenaam vermelden is iets anders
Klopt ook al nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij en Flips en niet hij en Flips.
Niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:34 schreef Smoofie het volgende:
Stylo, wanneer geef jij je fb eens, je hebt inmiddels die van iedereen al kunnen zien
Die ene Brent was toch ene gozer, die alle trappen bijna gaf?quote:
Kankerhomo'squote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ene Brent was toch ene gozer, die alle trappen bijna gaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |