Dat iddquote:Op zondag 27 januari 2013 09:36 schreef laziness het volgende:
Hij zou Saar staan maar mijn smaak is het niet
ik vind hem heel tof en zou hem ook voor Noortje kunnen kopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:34 schreef twentemeisje het volgende:
Kijk nu wat ik net tegenkom, ik vind 'm zo gaaf. Die moet ik gewoon voor Saar bestellen! Of kunnen jullie nu allemaal even zeggen dat ie afgrijselijk is zodat ik weer ga twijfelen en 'm uiteindelijk toch niet bestel
.
[ afbeelding ]
Ik vind het model wel heel leuk maar de opdruk..nee..te hysterisch naar mijn smaak.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:34 schreef twentemeisje het volgende:
Kijk nu wat ik net tegenkom, ik vind 'm zo gaaf. Die moet ik gewoon voor Saar bestellen! Of kunnen jullie nu allemaal even zeggen dat ie afgrijselijk is zodat ik weer ga twijfelen en 'm uiteindelijk toch niet bestel
.
[ afbeelding ]
Ik vind m stiekum ook heel erg supertof!quote:Op zondag 27 januari 2013 09:34 schreef twentemeisje het volgende:
.
[ afbeelding ]
Salaris binnen?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Denk dat ik mezelf gewoon de ringdress van Goedvantoen kado ga doen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |