Heb hekel aan dat medelijden voor de dader-mentaliteitquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
Zet die teringhoeren dan tenminste met hun bakkes in beeld
Anno 2013 kunnen we vast wel iets verder komen dan een paar balkjes met een hoop gekleurd stro er boven, toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
Zet die teringhoeren dan tenminste met hun bakkes in beeld
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:22 schreef Spatzmann het volgende:
nou ja, ze doen er tenminste wel wat voor
plus terugbetaling van de anderhalve ton (hoop ik dan tenminste)quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:10 schreef Scorpie het volgende:
Anderhalve ton verdienen, 60 uur taakstraf krijgen. Baas
Terugbetalen aan wie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:22 schreef DroogDok het volgende:
[..]
plus terugbetaling van de anderhalve ton (hoop ik dan tenminste)
ach terugbetalen, ik mag hopen dat ze onder het mom van een "plukze" regeling die anderhalve ton wel kwijt zijn.quote:
Al het geld aan de stichting geven voor wie ze veinsden te collecterenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
ach terugbetalen, ik mag hopen dat ze onder het mom van een "plukze" regeling die anderhalve ton wel kwijt zijn.
Maak je niet druk. Die meiden mogen dit geld lekker houden. En terecht, ze hebben niets gestolen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:22 schreef DroogDok het volgende:
[..]
plus terugbetaling van de anderhalve ton (hoop ik dan tenminste)
Waarom? Dat geld is allang op, en terecht natuurlijk. Als je op zo`n manier mensen mag tillen en eraf komt met een taakstrafje dan heb je dat geld gewoon 100% verdiend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
ach terugbetalen, ik mag hopen dat ze onder het mom van een "plukze" regeling die anderhalve ton wel kwijt zijn.
Echt he, anderhalve ton verduisteren/stelen en dan godverdomme 60 uur taakstraf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom? Dat geld is allang op, en terecht natuurlijk. Als je op zo`n manier mensen mag tillen en eraf komt met een taakstrafje dan heb je dat geld gewoon 100% verdiend.
Livestrong?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gewoon betalen aan een kankerstichting, daar was de gift immers ook voor.
Dat is niet wat er in de OP staat. Je doet er goed aan om die tekst nog eens te lezen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef nikk het volgende:
Anderhalf ton? Leuke berekening van die stichtingmeneer, maar wie zegt dat het waar is... Hoe haal je bij enkele honderden adressen anderhalf ton op? Zelfs wanneer het 10.000 adressen zijn moet je 15 euro per adres ophalen...
Voor jou geldt hetzelfde als voor nikk...quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:26 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wou deze ook plaatsen. 150.000 / 60 = 2500 per uur.
Tot vanavond jongens, ik ga collecteren.
Ik had het inderdaad niet goed gelezen. Neemt niet weg dat de berekening nergens op gebaseerd is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:28 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat is niet wat er in de OP staat. Je doet er goed aan om die tekst nog eens te lezen.
Eén dame is nu veroordeeld (al is "veroordeeld" in dit geval een superlatief van de hoogste orde) tot een straf vanwege 4 illegale collectes langs enkele honderden adressen. Maar ze doen dit met z'n drieën en dan ook nog veel vaker; ze zijn er eigenlijk voortdurend mee bezig. Ze worden opgepakt, schoffelen anderhalve week en gaan daarna weer verder. Als je dan twee jaar doorgaat, kom je op de bedragen die worden voorgerekend.
Dit inderdaad een nepcollecte is een win-win situatie, daar moet je niet aan morrelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat het nu in de media komt is feitelijk het probleem.
Alle betrokken hadden hun geweten afgekocht voor een paar euro maar voelen zich nu bedrogen!
Volgens mij gaan ze er bij die berekening vanuit dat ze in die 2 jaar elke dag 8 uur gelopen hebben of zo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef nikk het volgende:
Anderhalf ton? Leuke berekening van die stichtingmeneer, maar wie zegt dat het waar is... Hoe haal je bij enkele honderden adressen anderhalf ton op? Zelfs wanneer het 10.000 adressen zijn moet je 15 euro per adres ophalen...
Je bedoelt die dingen die in elke tweedehands of prularia winkel te vinden zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Maarre...hoe komt men in vredesnaam aan collectebussen? Het is niet zo dat die zomaar te koop zijn, toch?
Zitten die kinderen daar nu echt op te wachten? Denk eigenlijk dat ze blijer zijn met een bruikleen laptop met internet toegang en games dan wat blokkendozen, poppen en knuffelsquote:Van dat geld wordt speelgoed gekocht dat bekende Nederlanders als Marco Borsato naar kinderen met kanker in ziekenhuizen brengen
Dat werkt alleen als je een jong meisje met een lief lachje bent hequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:26 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wou deze ook plaatsen. 150.000 / 60 = 2500 per uur.
Tot vanavond jongens, ik ga collecteren.
Collecteren is echt niet altijd vrijwilligerswerk hoor. Dat is al een paar jaar niet meer zo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:35 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb hier aan de deur nog nooit zo'n jonge collectant gehad. Het is vrijwilligerswerk immers en daar kun je alleen oudere mensen voor vinden. Erg dom er in te trappen bij zo'n jonge meid.
lol, dat is wel het minste probleem.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Maarre...hoe komt men in vredesnaam aan collectebussen? Het is niet zo dat die zomaar te koop zijn, toch?
marktplaats/hurenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hier wel hoor. Iemand die zich laat betalen om te collecteren zou van mij geen cent krijgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Collecteren is echt niet altijd vrijwilligerswerk hoor. Dat is al een paar jaar niet meer zo.
Denk aan je hart.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:05 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Een f*cking taakstraf van 60 uur... DIT KAN TOCH NIET, GVD? Toen ik mijn auto eens niet gekeurd en onverzekerd iets te lang heb laten staan werd ik nog erger gestraft en het was niet eens opzet..![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |