SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Niet de jouwe? What? Ik dacht dat je het over mijn bericht naar Drommel had?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:11 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ah, en precies waarom heb je daar mijn persoonlijk gegevens voor nodig?
Rustig aan.![]()
Ik herhaal hem voor het gemak even:quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef karton2 het volgende:
Ik ben vast niet de enige persoon die denkt dat Benzin een troll is?![]()
Meer over jouw drang naar specifieke informatie in het algemeen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet de jouwe? What? Ik dacht dat je het over mijn bericht naar Drommel had?![]()
![]()
Ik zie het wel als een optie eigenlijk ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef karton2 het volgende:
Ik herhaal hem voor het gemak even:
[..]![]()
Dat hoort uit de man te komen anders kun je dat niet leren. Een vrouw spuit ook geen zaad tenslottequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Schrijf een handleiding voor Benzin en na een paar weken studeren is die je droompartner
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
O jezus, mijn tekst staat nog in de OPquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef karton2 het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Wat?
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Rustig aan.![]()
Het is geen troll, vertrouw me maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef karton2 het volgende:
Ik herhaal hem voor het gemak even:
[..]C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Heb soms een knal voor mijn hoofd nodig als een man dat niet kan doen heb ik niets aan hem en wals ik als een stoomwals over hem heen en dat dames en heren is een feit.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Je bent goed bekend met het fenomeen Benzin?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is geen troll, vertrouw me maar.![]()
Dat overleef je nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef FAUSTINO het volgende:
Heb soms een knal voor mijn hoofd nodig als een man dat niet kan doen heb ik niets aan hem en wals ik als een stoomwals over hem heen en dat dames en heren is een feit.![]()
![]()
Het is dan ook een uitdrukking van den oude tijden, jongeman.quote:When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Jup, er zijn meerdere mensen die hem ontmoet hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef karton2 het volgende:
[..]
Je bent goed bekend met het fenomeen Benzin?C'est la vie
Valt het in het echt op dat hij een geestelijk probleem heeft?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Jup, er zijn meerdere mensen die hem ontmoet hebben."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Wilde een tirade gaan schrijven over homo's zijn echter zal zwijgen om uw en uwer kompanen dat leed te ontzien.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Raar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Jup, er zijn meerdere mensen die hem ontmoet hebben.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.Ik zou via een forum niet durven concluderen of iemand geestelijk wel helemaal 100% is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Valt het in het echt op dat hij een geestelijk probleem heeft?![]()
![]()
Dat vroeg ik mijn vroeger ook af. Ik snap je dan ook volkomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Raar.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.C'est la vie
Gooi er even een dooddoener in? Autisme...When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Dat is voor mij ook best moeilijk. Zakelijke gesprekken voeren over afgebakende dingen waar ik verstand van heb is niet moeilijk, maar zodra mensen gesprekken over 'niets' gaan voeren en sociaal met elkaar gaan doen raak ik het kwijt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Raar.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.
Mensen aanspreken vind ik niet prettig, meisjes aanspreken vind ik ook echt eng en vervelend.![]()
Zeer grote tekenen er van ja. Maar laten testen? Nee hoor nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:31 schreef FAUSTINO het volgende:
Gooi er even een dooddoener in? Autisme...Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Dat is inderdaad raar aangezien hij ook contact met ons legt. Het probleem is echter dat het geen prettig contact is, maar dat is hier al lang en breed gezegd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Raar.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.Een forum is ook niet echt... oh wacht, ik zit op Fok.quote:Ik zou via een forum niet durven concluderen of iemand geestelijk wel helemaal 100% is."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Zou toch verstandig zijn en hem enorm veel duidelijkheid bieden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeer grote tekenen er van ja. Maar laten testen? Nee hoor nee.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ey dikke, ga je al naar de psych?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook best moeilijk. Zakelijke gesprekken voeren over afgebakende dingen waar ik verstand van heb is niet moeilijk, maar zodra mensen gesprekken over 'niets' gaan voeren en sociaal met elkaar gaan doen raak ik het kwijt.
Mensen aanspreken vind ik niet prettig, meisjes aanspreken vind ik ook echt eng en vervelend.Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |