Okee, nicequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Volgens mij alleen tussen eiland, vasteland, of gewoon helemaal vlak
Welk platform?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:44 schreef maurisioo het volgende:
Lijkt me wel leuk om eens een potje tegen anderen te doen. Wat zijn jullie usernames? mijne kun je via dm krijgen, naam is niet echt handig gekozen
Aah, nice. Zal m'n naam vanmiddag of vanavond even droppen, weet em namelijk niet uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:35 schreef maurisioo het volgende:
[..]
oja even niet aan gedacht, bedoelde via pc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef dion_v_k het volgende:
Heb net dit spel gekocht, ben benieuwd
Beter laat dan nooit toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En spijt ga je zeker niet krijgen![]()
We zullen zienquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef rubbels het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit toch?
En spijt ga je zeker niet krijgen
Dat is een zeer nette prijs!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
We zullen zien![]()
Heb het spel voor 15 euro, nog in de seal!![]()
Het is wel de Engelse versie..
Hoelang heb je er over gedaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:40 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb m afgelopen week uitgespeeld. Ik ben er toch wel behoorlijk lang mee bezig geweest, mede door de side-missions en dergelijke.
Ben benieuwd, vind die site er nou niet bijzonder interessant uit zien...quote:
1 April 2007quote:
Dit wordt echt sick!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:41 schreef -CRASH- het volgende:
Niks 1 April
IT'S THE REAL DEAL
En let eens op bij 1:45
Vanaf 1 mei kan je de game downloaden
Zeker nice.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:41 schreef -CRASH- het volgende:
Niks 1 April
IT'S THE REAL DEAL
En let eens op bij 1:45
Vanaf 1 mei kan je de game downloaden
Zo moeilijk is dat niet, gewoon op de juiste momenten op de knoppen drukken. X, B en A en dat word de hele tijd herhaald, gewoon goed timenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:50 schreef janrad het volgende:
Het gevecht met Hoyt lukt mij dus absoluut niet. Absoluut de domste bossfight die ik ooit heb gezien.
Die big daddies moet je op hun hoofd schieten. Met een sterke sniper een headshot maken en ze zijn meteen dood, met een automatisch geweer op hun hoofd knallen werkt ook, wel blijven bewegen, want ze komen op je af en als je te dichtbij staat slaan ze je neer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:00 schreef hvan het volgende:
[..]
Die mannetjes uit het 2e plaatje, die kom ik ook regelmatig tegen. Hoe kan je die makkelijk omleggen? Ik kan met mijn AK47 blijven schieten, maar deze mannetjes blijven rustig overeind. irritante is dat ik tot nu toe nog maar 1 wapen tegelijk mee op pad kan nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |