Ok.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb i5 3000 nogwat en geforce 540 M 2gb dacht ik of het was 640 maar maakt niet uit.
Is goed genoeg
Ja, das mogelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef maurisioo het volgende:
Is het mogelijk om maps te maken en daar bv. bots te laten spawnen? Lijkt me leuk om een fort te maken die je moet veroveren.
Missies en co-op maps maken kan niet nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar om hem dan ook in sp te spelen.
Zou al helemaal leuk zijn om een coop map te maken.
Jammer dat dat op de Xbox weer niet kan.quote:
Hoezo kan dat niet dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:42 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Jammer dat dat op de Xbox weer niet kan.![]()
En ik zit gvd te wachten op die update die maar niet komt met outpost reset enz.
Er kunnen geen single-player missions gemaakt worden in de editor op de Xbox 360 versie (zelfs niet co-op), alleen voor multiplayer.quote:
Ow, das raar. Dacht dat die missies gewoon maps met bots waren hahaquote:Op zondag 24 februari 2013 12:46 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Er kunnen geen single-player missions gemaakt worden in de editor op de Xbox 360 versie (zelfs niet co-op), alleen voor multiplayer.
Nee het is niet mogelijk om missies te maken. Dit is officieel ook gewoon een multiplayer map.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef rubbels het volgende:
Hoe werkt dan dan trouwens precies op de pc?
Kan je bij de editor dan kiezen tussen het maken van een map en een missie??
Oow ok, nog steeds super chillquote:Op maandag 25 februari 2013 17:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee het is niet mogelijk om missies te maken. Dit is officieel ook gewoon een multiplayer map.
Je kunt hem ook alleen in de editor spelen, omdat het bots gebruikt.
Hij slaat ze wel ergens op. Ik heb die map van dat filmpje al geopend in de editor.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef rubbels het volgende:
Nog 2 vraagjes over de editor dan maar
1) je kan de files van een gemaakte map toch ergens terug vinden? Dus dat je hem bijvoorbeeld op een bepaalde pc maakt en hem dan kan inladen op een andere pc.
2) heeft het zin om per keer een half uurtje aan een map te werken, of kan je er dan beter niet aan beginnen?
Wil het ook meer voor mezelf doen, omdat het me leuk lijktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hij slaat ze wel ergens op. Ik heb die map van dat filmpje al geopend in de editor.
Volgens mij heeft het sowieso niet veel zin om een map te maken, zal waarschijnlijk nooit gespeeld worden.
Maar een map maken hoeft niet veel tijd in beslag te nemen
Ligt eraan hoe groot je hem wil maken. Maar bv. een eiland met wat bots erop is zo gedaan. Hij genereert bij het opstarten automatisch een eiland of stuk land.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:54 schreef rubbels het volgende:
[..]
Wil het ook meer voor mezelf doen, omdat het me leuk lijkt
Maar een half uurtje per keer kan dus best?
Kan je ook nog kiezen wat hij genereert (net als bij Minecraft) of niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je hem wil maken. Maar bv. een eiland met wat bots erop is zo gedaan. Hij genereert bij het opstarten automatisch een eiland of stuk land.
Volgens mij alleen tussen eiland, vasteland, of gewoon helemaal vlakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:51 schreef rubbels het volgende:
[..]
Kan je ook nog kiezen wat hij genereert (net als bij Minecraft) of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |