De Rakyat bedoel je? Gebeurt niks mee, alleen de Rakyat die in de buurt staan zullen op je schieten, rijd 100 meter verder en ze doen alsof er niks gebeurt is. Ik maak ze regelmatig dood, ze hebben weinig health, kutwapens en dragen vaak fetisj beeldjes die toch wel wat opleveren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:55 schreef maurisioo het volgende:
wat gebeurd er trouwens als je een vriend per ongeluk hebt ondergereden en ze zich vijandig gaan gedragen? is dat erg?
Ja, je kan A.I. plaatsen, vijandig of vriendelijk. Vijandig = piraten en privateers, maar Jason staat daar ook tussen, je hebt iig veel keuze. Bij de vriendelijke veel minder, een paar Rakyat mensen en wat locals en dat is het, stuk of zeven maarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef maurisioo het volgende:
Is het mogelijk om maps te maken en daar bv. bots te laten spawnen? Lijkt me leuk om een fort te maken die je moet veroveren.
Moet je die downloaden of zit die er bij de game in?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:56 schreef Mark94 het volgende:
Oja ik zag gisteren dat die Xbox 360 update er was. Ik had in 3,5 uurtjes alle camps al weer heroverd.
Kan niet, je moet gewoon de kampen veroveren waardoor het weer veilig word.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:14 schreef umlaut het volgende:
Heb nu het spel uitgespeeld, maar op het 2de eiland kom ik steeds kapers tegen die me gaan vermoorden omdat ik geen kaperpak meer draag, hoe doe ik dat pak weer aan?
Is een gratis update.quote:Op zondag 14 april 2013 19:17 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Moet je die downloaden of zit die er bij de game in?
quote:Op zondag 14 april 2013 19:17 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Kan niet, je moet gewoon de kampen veroveren waardoor het weer veilig word.
Ik had al die kampen gedaan toen ik dat pak nog had, dan heb je nog best veel vrijheid, beter ook, want ik kwam elke 5 minuten wel vijanden tegen buiten de kampenquote:
haha dank je voor je late reactie, game is inmiddels uit gespeeld.quote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Die big daddies moet je op hun hoofd schieten. Met een sterke sniper een headshot maken en ze zijn meteen dood, met een automatisch geweer op hun hoofd knallen werkt ook, wel blijven bewegen, want ze komen op je af en als je te dichtbij staat slaan ze je neer.
15 euro op PCquote:Op maandag 15 april 2013 12:42 schreef Mark94 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel die Blood Dragon gaat kosten.
Ze zouden het gewoon als een uPlay reward moet maken.
Dus dat je bijvoorbeeld de achievements Fully Inked (Earn every tattoo by learning all the skills) moet halen en hem dan kan unlocken.
Maar nee dat zal zeker niet gebeuren. Ze willen overal geld uit halen.
Niemand?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:04 schreef bjorntju het volgende:
Ik heb een key voor een full PC versie van Far Cry 3 gekregen bij mijn OCZ SSD, maar ik heb de game al en ik heb geen zin om hem te verkopen via eBay etc. De eerste die hieronder zegt dat hij hem wilt krijgt hem, Geen PM's aub
De key moet je redeemen via de Ubisoft store en dan kan je hem via Uplay downloaden, dus niet via Steam.
met liefdequote:Op woensdag 17 april 2013 22:04 schreef bjorntju het volgende:
Ik heb een key voor een full PC versie van Far Cry 3 gekregen bij mijn OCZ SSD, maar ik heb de game al en ik heb geen zin om hem te verkopen via eBay etc. De eerste die hieronder zegt dat hij hem wilt krijgt hem, Geen PM's aub
De key moet je redeemen via de Ubisoft store en dan kan je hem via Uplay downloaden, dus niet via Steam.
gewoon op zijn hoofd mikken en genezen wanneer het kanquote:Op maandag 22 april 2013 11:14 schreef Baudolino het volgende:
Beste gamehelden, wie kan mij de truuk doorgeven om de New Rite of Passage door te komen?
Ik word keer op keer op keer op keer weer neergehaald door die pokkegeesten in 't donker...![]()
*beetje moedeloos*
http://tweakers.net/revie(...)n-heerlijk-fout.htmlquote:Far Cry 3: Blood Dragon: heerlijk fout
Far Cry 3: Blood Dragon moet inmiddels een heus hoofdpijndossier zijn voor uitgever Ubisoft. En dat terwijl de game natuurlijk bedoeld is om er veel plezier aan te beleven. In de aanloop naar de release van de game gaat echter zo ongeveer alles verkeerd wat maar verkeerd kan gaan.
Zo dook in februari het logo van de game al op, ruim voor de officiële aankondiging. Het logo en de naam van de game waren meteen ook voer voor veel speculatie, want beide lijken volstrekt niet bij de serie te passen. Maar het kan nog veel erger; vlak voordat Ubisoft het persbericht met de aankondiging de wereld in wilde sturen, lekte de game zelf uit. De pc-versie dook als torrent op, ruim drie weken voordat de game officieel kan worden gedownload.
Daar kon Ubisoft de lol vast niet van inzien, terwijl het daar bij Far Cry 3: Blood Dragon juist om te doen is. Het gaat om een game die 15 euro gaat kosten, en waar bij Ubisoft Montreal met erg veel liefde aan is gewerkt. Zo lijkt het althans, als we Dean Evans, de creative director van de game mogen geloven. Ook zonder de toelichting van Evans is overigens wel te zien dat de makers veel lol moeten hebben gehad bij het maken van de game. Om dat te begrijpen, moeten we misschien eerst even ophelderen wat Far Cry 3: Blood Dragon precies is.
Zoek de verschillen
Blood Dragon betreft een fikse zijstap. De game heeft niets te maken met de voorgaande delen uit de serie en ook weinig met het eind vorig jaar verschenen Far Cry 3. Wat doet de naam dan in de titel? Blood Dragon is gemaakt met dezelfde engine als Far Cry 3 en speelt ook als Far Cry 3. Het is eigenlijk een versie van Far Cry 3 die is overgoten met een vreemd sausje. Een vreemd, maar wel lekker sausje, al zal het vooral aanspreken bij spelers die nostalgisch zijn aangelegd. Zoals de makers, want die willen met Blood Dragon een soort hommage brengen aan de games uit hun jeugd. En niet alleen aan de games, ook aan de films, de tv-series, de stripboeken en de action figures uit hun jeugd. Die jeugd speelde zich af in de jaren '80 van de vorige eeuw. Wie goede herinneringen heeft aan Robocop, Miami Vice, Transformers en Commander Keen kan zijn lol op met Blood Dragon.
voor pc gamers is hij nog tijdelijk ~9,5 euro:quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:10 schreef -CRASH- het volgende:
Bezig met de dlc van Far Cry Blood Dragon te downloaden.
Bestandje is 1947 mb groot.
Voor PS+ leden kost ie maar 11,99 i.p.v. 15,99
Om te zien of een spel het nog draait op je pcquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:04 schreef Zombiehoofd het volgende:
He jongens alsjeblieft help mij. Waarvoor raden jullie mij aan om hem te halen: pc of PS3? En met deze apparatuur zou ik hem moeten draaien op de PC:
Intel(R) Core(TM) i3 CPU 530 @ 2.93GHz
4 GB Ram
ATI Radeon HD 5700 Series
Uiteraard begrijp ik dat mijn pc hem op een matige stand alleen kan afspelen, maar is dat nog steeds beter dan ps3 denken jullie?
Ok hij presteert het om beter dan het "minimum" te presteren maar nog steeds minder dan recommended. Dus toch beter ps3? Ik ga sowieso niet upgraiden.quote:
Gaat er ook om wat je lekkerder vind spelen voor een shooter, toetsenbord en muis of controller.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:23 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ok hij presteert het om beter dan het "minimum" te presteren maar nog steeds minder dan recommended. Dus toch beter ps3? Ik ga sowieso niet upgraiden.
Of in de bank zakken. Ik ben helemaal gewend aan de controller, dus ik vind het niet echt een minpunt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:41 schreef rubbels het volgende:
[..]
Gaat er ook om wat je lekkerder vind spelen voor een shooter, toetsenbord en muis of controller.
Idd, beetje Indiana Jones achtig.quote:
ja met de boot, of lekker zwemmahquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:25 schreef DeHovenier het volgende:
it nu op het 2e eiland, kan je nog terug naar het eerste eiland?
Nee, ondanks dat in heel het spel boten voorkomen, je regelmatig zwemt, is het niet mogelijk om naar het andere eiland terug te keren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, beetje Indiana Jones achtig.
Zit nu op het 2e eiland, kan je nog terug naar het eerste eiland?
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:38 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nee, ondanks dat in heel het spel boten voorkomen, je regelmatig zwemt, is het niet mogelijk om naar het andere eiland terug te keren.
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar ik had daar nog een hoop loot en missie's liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |