Nee, zij had gemeld dat zij een negen had voor een bepaald tentamen. Iemand anders melde dat het niet kon, omdat hij wist wie de enige negen had en dat een meisje was en beschuldigde haar eigenlijk een of ander kerel die elke dag in pak en met een zonnebril op naar college gaat te zijn. Zij had bewust voor een 'mannelijke' nickname gekozen om wat anoniemer te zijn (althans dat gaf zij aan). Hierdoor ontstond er echter verwarring, waardoor ironisch genoeg haar identiteit uiteindelijk boven water kwam.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh? Omdat ze Van Ballsack werd genoemd?
Niet bijster veel. Maar als ik niet zou weten wie jij was zou ik er in ieder geval wel van uitgaan dat achter zo'n naam een jongen van waarschijnlijk beneden de twintig schuil zou gaan. Een oudere vrouw had ik er niet achtergezocht iig.quote:
Zelfde hier. Nickname is muziekgerelateerd en UI is een fragment uit een videoclipquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:35 schreef Ryon het volgende:
Ik had trouwens ook voor een compleet random naam als 'Clara99' kunnen gaan en een UI van cupcakes of iets dergelijks kunnen nemen. Niet gedaan, en daar zit een logische verklaring achter.
Het mooie is dat die vent met dat pak en die zonnebril ook een fok account blijkt te hebben. De vraag is alleen wie dat is.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wilde H-D als username, maar die was al vergeven
Nee, we hadden slechts een vermoeden dat de klokkenluider de kerel in pak met zonnebril en lang haar was. Toch>?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het mooie is dat die vent met dat pak en die zonnebril ook een fok account blijkt te hebben. De vraag is alleen wie dat is.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het mooie is dat die vent met dat pak en die zonnebril ook een fok account blijkt te hebben. De vraag is alleen wie dat is.
Actaeon schijnt er wat van te wetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:47 schreef Ties02 het volgende:
Kan iemand me de hele H-D affaire even uitleggen
Was een gast hier, op een gegeven moment een of ander vaag verhaal met een uitgelekte foto van een bruidsjurk en daarna hebben we d'r nooit meer gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:47 schreef Ties02 het volgende:
Kan iemand me de hele H-D affaire even uitleggen
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:48 schreef Ties02 het volgende:
Actaeon had een tweede account ofzo, en dat was H-D?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was een gast hier, op een gegeven moment een of ander vaag verhaal met een uitgelekte foto van een bruidsjurk en daarna hebben we d'r nooit meer gezien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb... eh... vier kloons.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:54 schreef Ryon het volgende:
Ik heb nog ergens een Fok Account uit 2002. Om een groot aantal redenen kan ik die niet meer gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |