ja dat komt ervan als je niet aan de beurt was en toch haastig ff de 1e willen zijnquote:
Ooo sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Toverheks het volgende:
he ik was aan het openen hoor Michiel
Brrrpppppp ik verslik me in een piemulquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Toverheks het volgende:
he ik was aan het openen hoor Michiel
Die policy is al lang van de baan heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat komt ervan als je niet aan de beurt was en toch haastig ff de 1e willen zijn
quote:
Uilen maken de dienst uit hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ooo sorryKlachten graag bij FB
Dat was bijna beterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
ik had Barbie zonder klapkut en Ken met piemel
In Oezbekistan weten ze precies wat hij bedoeld.quote:
gelukt, en, hoe voelt 'tquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef MichieldeR het volgende:
Laat ik maar eerlijk zeggen dat ik ook weleens een topic wilde kapen
In de Oekraine ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
In Oezbekistan weten ze precies wat hij bedoeld.
quote:
Zo is datquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Toverheks het volgende:
klagen doe ik niet, vind het een top TT en als de uilen maar blijven vind ik alles goed
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Toverheks het volgende:
klagen doe ik niet, vind het een top TT en als de uilen maar blijven vind ik alles goed
volgens Google (taal herkennen) is het Letsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
In Oezbekistan weten ze precies wat hij bedoeld.
Dit is best wel gayquote:
OKquote:
Geniet er maar van over 19 jaar wil ze een BMWquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
maar ga naar bed, ligt een kleintje hier te knorren en morgenochtend kijken er 2 donker bruine ogen me aan en gaat het wat onverstaanbaars brabbelen van Oma opstaan ik heb honger en wil spelen. slaap lekker
Aan je ava te zien gaat dat je nooit lukkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik ben meer een kat die op muisjes aast
Voorbind dildo's dan ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Hou die piemuls 'ns lekker weg hier...
De Brbies mogen blijven ook in aangepaste vormquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach daar ben jij zelfs op zijn tijd niet vies van.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Echt he?quote:
Link dan naar de post, ik ga dat echt niet lezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef ZOA het volgende:
[..]
nee
jou post NWS / Nieuwe trend in plastische chirurgie: de 'Barbievagina'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |