Belhamer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ZO JIJ WEET ER VEEL VANAF JIJ BELHAMER
schavuitquote:
Niks bijzonders, altijd zelfde mensen die over me lullen. En dan altijd herhalende grapjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef Angel-Joy het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 januari 2013 22:53 schreef supersof het volgende: [..] vertel
Niks bijzonders, altijd zelfde mensen die over me lullen. En dan altijd herhalende grapjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef Angel-Joy het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 januari 2013 22:53 schreef supersof het volgende: [..] vertel
hehe ik roddel over jouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
Ik zag ook in spytool mijn naam voorbij komen bij usernamelepeltopic met prom en taxDat was grappig
Ja, net even. Voor jouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef Dientje12 het volgende:
Heb je speciaal hiervoor die plaatje gezocht en gepost ?
quote:
FAAALLquote:
ja echt welquote:
Huur een hoerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben ffkes weg mischien tot in de nacht of terwijl straks
Overpersoonde seksquote:
oh, dan is het ook niet interessant tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Niks bijzonders, altijd zelfde mensen die over me lullen. En dan altijd herhalende grapjes.
Thank you thank you, far too kindquote:
als een dief in de nachtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
doei dienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
De meisjes hebben blijkbaar haastquote:
ja, schaam je nu maar, na die woordenquote:
Tot later misschien dan maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
Doeiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
Boeit me ook niet, vooral als je leest van wie ze komenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
oh, dan is het ook niet interessant toch
het spijt mequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, schaam je nu maar, na die woorden
Ik vergeef het je hoor.quote:
seksovereenpersoonquote:
oh okee, mooiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Boeit me ook niet, vooral als je leest van wie ze komen
Nou. dat ligt er maar net aan wie jongedame.quote:
ja dat zekerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. dat ligt er maar net aan wie jongedame.
Nee, wel dat ik jou tegenkom aan de hemelpoortquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie al nachtmerries over mij? Dat de SC nu te snel gaat
hallon grote vent.quote:
avond, damequote:
Je ziet mij daar liever nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, wel dat ik jou tegenkom aan de hemelpoort
Nee.quote:
joodquote:
Dat ik vergeetachtig ben dat weet ik maar ik weet heus wel wat ik wel en niet zegquote:
Or do you?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat ik vergeetachtig ben dat weet ik maar ik weet heus wel wat ik wel en niet zeg
weet iedereen tenminste wat hij aan mij heeftquote:
Hij schaamt zich ervoor. Kan jij ook niet helpen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
weet iedereen tenminste wat hij aan mij heeft
Geen idee eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
Zin in vrijdaghoe gaat dat bij een concert? met je jas enzo. en wat mag je meenemen naar binnen qua drinken en eten?
jas ophangen bij zo'n balie en tas met eten en drinken mag gewoon mee naar binnen dacht ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
Zin in vrijdaghoe gaat dat bij een concert? met je jas enzo. en wat mag je meenemen naar binnen qua drinken en eten?
Mijn oprechte excuses als ik je abusievelijk heb beticht van iets dat je niet heb gedaan danwel gezegdquote:
Jas hou je als het goed is gewoon aanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
Ik ben gekwetstquote:
Je eerste keer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
Ja het is binnenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jas hou je als het goed is gewoon aanOf het is binnen?
eten en drinken wordt vaak afgepakt, jas heb je vaak een bewaakte garderobe voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
Ik moest er om huilenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses als ik je abusievelijk heb beticht van iets dat je niet heb gedaan danwel gezegd
aah okee. lekker goedkoop eten halen bij supermarkt dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jas ophangen bij zo'n balie en tas met eten en drinken mag gewoon mee naar binnen dacht ik
Ja dan neem ik aan dat je ook geen eten enzo mee mag nemenquote:
Jaquote:
Slaap lekker taxquote:
Slaap lekkalquote:
ditquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
aah okee. lekker goedkoop eten halen bij supermarkt dus
ik mocht het welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan neem ik aan dat je ook geen eten enzo mee mag nemen
Oh beterquote:
echtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
eten en drinken wordt vaak afgepakt, jas heb je vaak een bewaakte garderobe voor.
noesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan neem ik aan dat je ook geen eten enzo mee mag nemen
Is echt heel verschillend, soms mag er niks kwa eten en drinken naar binnen en soms mag vrijwel alles meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
Het is nimmer mijn intentie geweest om tranen over je wangetjes te laten glijdenquote:
ik 1 keer, naar Paul McCartney vorig jaar in ahoyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh beterja ook nog nooit naar concert geweest eigenlijk
Schandalig wel
ja maar hoequote:
Ik wil wel keer naar Pinkpop ofzo. Dat lijkt me wel tof. als er beetje vette line-up is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik 1 keer, naar Paul McCartney vorig jaar in ahoy
is voor mij ook 6 jaar geleden daar niet vanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh beterja ook nog nooit naar concert geweest eigenlijk
Schandalig wel
The Scriptquote:
Ik kijk even niet en het topic is alweer volquote:
Waarheen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is voor mij ook 6 jaar geleden daar niet van
Ja echt welquote:
Oh wacht ik weet het alquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, daar schaam ik me voor
Welke was dat ook alweerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet verkeerd in vergelijking met de band waar we het gister over hadden
gvdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wacht ik weet het al![]()
Die duitse kut band tochnaam kwijt
One Direction, ain't it?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet verkeerd in vergelijking met de band waar we het gister over hadden
Wel de oudste hier denk ik danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet
Ben nog 368 dagen een tiener
Trusten
hahaha zeggggquote:
TOKIO HOTELquote:
Mij mis je vast niet hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, ik bedacht me opeens hoeveel ik jullie zou missen als jullie opeens niet meer posten
daar heb ik weinig van gemerkt toen ik niet meer postte voor 2 maanden in oktober en novemberquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, ik bedacht me opeens hoeveel ik jullie zou missen als jullie opeens niet meer posten
dat is stuart, de ouwe lulquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Wel de oudste hier denk ik dan
Bijna 19 jij![]()
Truste ;P
Godverquote:
Thanks sugarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is stuart, de ouwe lul
Zullen we een dag stilte houden en AJ als een autist tegen zichzelf laten praten hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:
was een gokje trouwensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godveridd
Promi, je beseft je wel dat dit nu pure aids is he?
het is toch al 6 jaar geleden gvdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godveridd
Promi, je beseft je wel dat dit nu pure aids is he?
kutbandquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Zullen we een dag stilte houden en AJ als een autist tegen zichzelf laten praten hier
[..]![]()
![]()
Ohja haahahahaquote:
Ga spytoolen, ik had jouw naam tig keer genoemdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar heb ik weinig van gemerkt toen ik niet meer postte voor 2 maanden in oktober en november
Vast wel, ik post nu iedere dag hier terwijl ik geen SC mens ben eigenlijkquote:
sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga spytoolen, ik had jouw naam tig keer genoemd
[..]
Vast wel, ik post nu iedere dag hier terwijl ik geen SC mens ben eigenlijk
Ik heb nog andere FOK! vriendjes hoor, tssquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Zullen we een dag stilte houden en AJ als een autist tegen zichzelf laten praten hier
[..]![]()
![]()
Nou ja, misschien om de rustquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga spytoolen, ik had jouw naam tig keer genoemd
[..]
Vast wel, ik post nu iedere dag hier terwijl ik geen SC mens ben eigenlijk
Dat zei ik gister ook al tegen supersof maar supersof zei dat ze allemaal een vriendin hadden en toen zei ik als dekmantel. En toen ging ik een discussie over homoseksualiteit met iemand aan en daarna ging ik pitten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kutband
En al die meisjes trappen erin en hebben niet door dat die gasten hartstikke homo zijn(niks tegen homo's).
'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, misschien om de rust
Maar ik ben nooit zo loyaal vrees ik. Ik kan nooit een heel jaar actief posten. Meestal gaat het me na een paar maanden vervelen en ga ik veel boeken lezen
ik kijk zo nu en dan wel eens, maak dan kennis met nieuwe users, post veel en dan verdwijn ik opeens weerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik ben nooit zo loyaal vrees ik. Ik kan nooit een heel jaar actief posten. Meestal gaat het me na een paar maanden vervelen en ga ik veel boeken lezen
altijd lachen om die malle spytoolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Iemand was trouwens jaloers dat nadat ik terug kwam, dat de meeste positief reageerdeEn mij gemist hadden
Zag ik in spytool, moest lachen
jij hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook al tegen supersof maar supersof zei dat ze allemaal een vriendin hadden en toen zei ik als dekmantel. En toen ging ik een discussie over homoseksualiteit met iemand aan en daarna ging ik pitten.
Ohja, moet morgen nog een boek halen voor Nederlandsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
Haha, maar laat dan gewoon iedere dag wat van jezelf horen, al is het maar 1 post, is toch leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je mijn Fok! geschiedenis kent weet je dat dat niet zal gebeurenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Ik zie jou echt in december hier nog lopen spammen als een malle eigenlijk
Same!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik kijk zo nu en dan wel eens, maak dan kennis met nieuwe users, post veel en dan verdwijn ik opeens weer
cirkeltje rond.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jij hebt gelijk
maar toch; supersof
Dit gaat supersof niet leuk vinden die ziet haar toekomst nu in duigen vallenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jij hebt gelijk
maar toch; supersof
Jwz xDquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd lachen om die malle spytool
Pleasurequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Ohja, moet morgen nog een boek halen voor NederlandsThanks voor de herrinering
Mij ook?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Heel veel pixels online zettenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Jaloers zijn op de terugkomst van een paar pixels op een scherm
Nee joh, ik wil dan vergeten worden en dan opeens kom ik weer als newbie ergens opduikenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Haha, maar laat dan gewoon iedere dag wat van jezelf horen, al is het maar 1 post, is toch leuk
Iedereen mist jou als je weg bent en haat je als je terugkomt.quote:
ze wilde met iemand van One Direction neuqen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Dit gaat supersof niet leuk vinden die ziet haar toekomst nu in duigen vallen
idcquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Dit gaat supersof niet leuk vinden die ziet haar toekomst nu in duigen vallen
Kan niet, zijn battie boys.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze wilde met iemand van One Direction neuqen?
Elke bericht dat jij schrijft zijn weer een hoop pixelsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dit kan mijn blonde brein niet handelen
Ik hou van pixels makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Elke bericht dat jij schrijft zijn weer een hoop pixels
Nee, mensen kunnen jouw profiel zienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil dan vergeten worden en dan opeens kom ik weer als newbie ergens opduiken
Nee.quote:
Wees blij, we zijn populairquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik lach me er een breuk om
Nee, het ging je om de muziek toch supersofquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze wilde met iemand van One Direction neuqen?
Er wordt heul niet over mij geroddeldquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mensen kunnen jouw profiel zien
[..]
Nee.
[..]
Wees blij, we zijn populair
Klopt maar na een paar maanden ben ik vergetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
en van baby`s maken?quote:
kutmuziek, sorryyyyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, het ging je om de muziek toch supersof![]()
Sorry voor het pesten
Niet hatenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, het ging je om de muziek toch supersof![]()
Sorry voor het pesten
Niet door mij hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt maar na een paar maanden ben ik vergeten
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Er wordt heul niet over mij geroddeld
Alsof je alle kansen van de wereld krijgt..quote:
Link danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet door mij hoor
[..]
Blijf het maar ontkennen.
Nou helemaal niet de muziek die ik bij jou vind passenquote:
Misschien niet, maar als dat zo is is het jammer danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je alle kansen van de wereld krijgt..
Dat zeg je nuquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet door mij hoor
[..]
Blijf het maar ontkennen.
okequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga lekker zelf spytoolen op CC ofzo.
Gaan je eierstokken niet rammelen als je een klein kinderke ziet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Misschien niet, maar als dat zo is is het jammer dan
Ik ga je niet toevoegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef TBakkert het volgende:
daarom juist wel FOK!kers toevoegen op FB.
ik had het niet tegen jou, maar in het algemeen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kan je mij ook vindenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jou, maar in het algemeen.
Roald op FB
Fok!kers op FB die je niet IRL kentquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef TBakkert het volgende:
daarom juist wel FOK!kers toevoegen op FB.
Wat een spuuglelijke tattooquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
Nodig googled one direction:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik meen het
Op vertrouwen moeten we bouwen Stuart
Niet over min hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jou, maar in het algemeen.
Roald op FB
alleen mensen die mijn naam wetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fok!kers op FB die je niet IRL kent
Echt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen mist jou als je weg bent en haat je als je terugkomt.
quote:
Denk ikquote:
Jammerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Nee.
[..]
Wees blij, we zijn populair
Ik voeg niemand toe die ik niet écht kenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
alleen mensen die mijn naam weten
FOK!-en tot ik er bij neerval.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef ChesterPerry het volgende:
ewa boys wat gaan jullie morgen doen?
Paar uurtjes werken I guessquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef ChesterPerry het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kijk naar mij, iedereen houdt van me
[..]
2e keus
Leren, toets maken, FOK!ken, leren. Eten. Slapen. Naar de wc. Douchen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef ChesterPerry het volgende:
Het ging over mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kijk naar mij, iedereen houdt van me
[..]
2e keus
Nee maar als je weg bent is er eigenlijk nooit iemand om op te bashen dusja.quote:
ook niet, behalve topFOK!kersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik voeg niemand toe die ik niet écht ken![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan niet. harry is overrated
Deze ''Harry'' zit zeker in one direction of nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan niet. harry is overrated
Link in DMquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef supersof het volgende:
Ik heb kimberliedje gevonden op fb lol
ja oke alex is allesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me niet, Alex![]()
link van je eigen FB in DM.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef supersof het volgende:
Ik heb kimberliedje gevonden op fb lol
Niall Horan is de naamquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze ''Harry'' zit zeker in one direction of niet
toets maken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leren, toets maken, FOK!ken, leren. Eten. Slapen. Naar de wc. Douchen.
Dat was het.
Ik heb jouw twitterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
Mensen die ik niet ken mogen mijn Twitter nog niet eens volgen
Ja, jij wel jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb jouw twitter
Ik weet Stu's echte naam
ga zelf zoeken dan bij roaldquote:
Omdat ik slim ben.quote:
kan moeilijk zonder iemands naam te weten, maar oké, ik probeer.quote:
ja, maar kon je ook al zien in haar fobo hequote:
quote:
Ik kijk nooit op iemands fobo eigenlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar kon je ook al zien in haar fobo he
eh neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan je eierstokken niet rammelen als je een klein kinderke ziet?
hoezo niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op iemands fobo eigenlijk
okequote:
Ikke ookquote:
quote:
Ja gewoon nietquote:
jaa lief hondjequote:
okequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ikke ook
[..]
[..]
Ja gewoon nietBoeit me niet zo
De kuiken piep, maar op een boerderij heb de ik de kippen, hanen plus kalkoenen om eieren te maken of vlees van te maken, plus die irritante duiven die 's middags de boel onderscheiten maar gelukkig heb ik een kat die hem wegjaagt samen met de hond die 's nachts de wacht houd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou helemaal niet de muziek die ik bij jou vind passen
heb ik toch al via wa gestuurd?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goeie smaak van mannn heb je
Ik ook promi
ja smaak welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goeie smaak van mannn heb je
Ik ook promi
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De kuiken piep, maar op een boerderij heb de ik de kippen, hanen plus kalkoenen om eieren te maken of vlees van te maken, plus die irritante duiven die 's middags de boel onderscheiten maar gelukkig heb ik een kat die hem wegjaagt samen met de hond die 's nachts de wacht houd.
Buiten in het hok heb ik geiten en schapen voor de lol kinderboerderij jwz.. naast het hok koeien op een groot weiland voor de melk voor gratis zo gaat die ding, maar de stier weetje daar moet ik echt voor oppassen zijn ogen zijn altijd rood alsof je wiet smoked het lijkt alsof die me nog eens verslind wanneer ik chill op me tractor
Oh, ik dacht iets nieuwsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb ik toch al via wa gestuurd?
Wat dan?quote:
ik lees het nu voor het eerst gvdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht iets nieuws
[..]
Wat dan?
Hahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]Van zo`n simpel kut lied nog een filosofische gedachte maken. DIep diep
Niet zo boos.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik lees het nu voor het eerst gvd
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef ChesterPerry het volgende:
ewa ik heb voorstel, waarom doen we geen groepsgesprek op whatsapp
Maar ik zit nooit op waquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef ChesterPerry het volgende:
Zodat je al onze nummers hebt? of voor als internet uitvalt net als kpn?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik mis iets geloof ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Alleen al om die reacties moeten ze hem al uit die verkiezingen/awards shit halen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Alleen al om die reacties moeten ze hem al uit die verkiezingen/awards shit halen
Hoe gaat ie?quote:
Wie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet niet eens om wie het gaatquote:
JA DUUUH!!! DIE VAN VIN TIJDENS DE MEET DAT HIJ LULLIG GING DOEN OVER DE REST IN DIE DOMME SC.quote:
Vinniequote:
Ja gestrest..quote:
I'm a bit stressed, but fine. Thank you.quote:
Dat lijkt me sowieso een kneusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
JA DUUUH!!! DIE VAN VIN TIJDENS DE MEET DAT HIJ LULLIG GING DOEN OVER DE REST IN DIE DOMME SC.
Ja link dat topiek eens dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
JA DUUUH!!! DIE VAN VIN TIJDENS DE MEET DAT HIJ LULLIG GING DOEN OVER DE REST IN DIE DOMME SC.
zodat ik jullie kan stalken en snachts wakker kan houdenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zodat je al onze nummers hebt? of voor als internet uitvalt net als kpn?
Not too bad thanks. Ben blij dat de dag voorbij is thoughquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
I'm a bit stressed, but fine. Thank you.
And how are you?
Ah, je moet wel even ontspannen he somsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja gestrest..
UI is vanwege HaJee, die wil dat iedereen deze neemt, ga hem zo denk weer terug wijzigen.
Yeah well, me too. I've had a lot on my mind today..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Ben blij dat de dag voorbij is though
Komt hij al aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |