Zit hij nou bij de selectie? Hij trainde wel mee met het 1e.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
geef eens een vertaling, alvast bedankt
Mensen zonder facebook zijn niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Jordi heeft geen Facebook account. Moet wel via Facebook (of mindere mate Twitter, al is dat al lastiger) te vinden zijn.
21 minutes comme je traduis, je suis juste fou?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
geef eens een vertaling, alvast bedankt
Voorbeelddildo en alles.quote:
Mikey, wat vind je van de OP en TT van het vorige topic?quote:
Nee, en die foto op ajax.nl was niet het eerste. Wisselspelers en Jong Ajax.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zit hij nou bij de selectie? Hij trainde wel mee met het 1e.
Alors vous ne pouvez pas faire confiance, ou avez-vous parfois avoir un compte Facebook?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen zonder facebook zijn niet te vertrouwen
Oeh dalijk gaat hij je nog blokkeren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Jordii zit niet op fb want:
[ afbeelding ]
voorbeelddildo? Serieus?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voorbeelddildo en alles.
[..]
Mikey, wat vind je van de OP en TT van het vorige topic?
GGMM heeft het geedit, waardoor ik schuldig lijk.
Ik ben niet dik he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Jordii zit niet op fb want:
[ afbeelding ]
Welke heb je nu?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Caland het volgende:
Mijn telefoon is echt naar de kanker. Binnenkort maar weer nieuwe kopen.
Google translate is handig idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alors vous ne pouvez pas faire confiance, ou avez-vous parfois avoir un compte Facebook?
quote:
Hoe heet je nou dan (via DM). Wil het ook weleens meelezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
terecht toch wel dat ik hem blokkEer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |