Wil je hem hebben ja?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Had ooit Napi gevonden via Steven maar hem kwijt geraakt omdat ik niet meer door Steven zijn vrienden kan bladeren en ik zijn naam vergeten was
Niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Tyron heeft trouwens ook een lekkere zus/nicht.
Ssssttt. iemand zijn zusje lelijk noemen is not dune.quote:
Niet zo haten op Eriksen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Haal dat plaatje van die lelijke téringdebiel uit de openingspost.
Ik doe niksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ssssttt. iemand zijn zusje lelijk noemen is not dune.
En hoe komt iedereen aan de facebook van Tyron. Ben je het aan het doorsturen Saind?
Waar zeg ik dat ze lelijk is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ssssttt. iemand zijn zusje lelijk noemen is not dune.
En hoe komt iedereen aan de facebook van Tyron. Ben je het aan het doorsturen Saind?
niet op zijn profiel hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke post is het dan? Zit nu op Steven zijn profiel te kijken.
Ja, ahahha.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd.
Uiteindelijk post hij hem dan gewoon zomaar in het PSV-topic, compleet willekeurig omdat hij het niet meer langer volhoudt![]()
Nee ben niet op parkpop geweestquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef 1908. het volgende:
[..]
Keer op parkpop toch? Zn fokmeet zooi
Wat moet ik zien?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sukkel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hmm dan was het een andere user met angel in de naamquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ben niet op parkpop geweest
Ik voel mij niet serieus genomen. Enkel omdat ik het ben wordt er niet moeilijk over de TT + plaatje gedaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
Omdat Mikey er niet is is het plaatje in de OP een stuk minder grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |