wilde gokquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:33 schreef nheijnen het volgende:
Beste mensen. #339
Ik ben opzoek naar een nummer dat begint met een rustige vrouwe stem maar het is eigelijk onverstaan baar wat ze zegt. Deze stem komt meerdere malen terug in het liedje. nadat de stem te horen is geweest komt er bijna iedere keer een nieuwe melodie/beat. Er zit vrij veel bas in het liedje en lijkt een klein beetje op dubstep. Ik zal even een link toevoegen waar een stukje in voor komt dat vrij veel op de stem lijkt die ik bedoel ook de melodie lijkt het zelfde maar is toch nog net even anders. De stem die ik bedoel begint op precies 1:00min van het onderstaan liedje. Ik hoop dat jullie het herkenen en mij graag willen helpen.
[youtube][/youtube]
Alvast bedankt voor jullie moeite!
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:43 schreef padlarf het volgende:
De melodie van dit nummer is gebaseerd op een klassiek stuk, ik heb alleen geen flauw idee meer welk stuk. Iemand?
Ja, die is het inderdaad! Bedankt!quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:23 schreef karton2 het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet wat op de achtergrond gespeeld wordt?
Zit mobiel, kan niet plakken, maar volgens mij is dat waltzing marjoleinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:04 schreef Hilzillah het volgende:
Wie o wie... Muziekje in een speeldoosjeknuffelbeest.
Muziekje is niet zo hard, met telefoon opgenomen
DEEEZZZZ
Shazam kent het niet helaas
Ik hou nu gewoon een beetje van je weet je dat!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:19 schreef kvd het volgende:
[..]
Zit mobiel, kan niet plakken, maar volgens mij is dat waltzing marjolein
Haha, die bedoel ik ook....autocorrectie....grrrrquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik hou nu gewoon een beetje van je weet je dat!![]()
Het is Waltzing Mathilda....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hallo, weet iemand welke ik bedoel
ik bedoel zo'n zwart (sorry voor de benaming) vrouwtje, vorig jaar best wel een hit. weet eigenlijk verder niks alleen dat ze vet aan het dansen is en iets zingt van i am there ofzo maar dqn hee iets andersof iets van it must be mine ofzo...
Vertel eens wat meer? Genre, tempo, videoclip etc.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik bedoel zo'n zwart (sorry voor de benaming) vrouwtje, vorig jaar best wel een hit. weet eigenlijk verder niks alleen dat ze vet aan het dansen is en iets zingt van i am there ofzo maar dqn hee iets andersof iets van it must be mine ofzo...
Bedoel je toevallig een nummer van Emeli Sandé?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
dance nummer, en zij danst dan heel de tijd in die clip, met 2 vlechten of staartjes ofzo een heel bekend nummerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer? Genre, tempo, videoclip etc.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
dance nummer, en zij danst dan heel de tijd in die clip, met 2 vlechten of staartjes ofzo een heel bekend nummer
Geen dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |