Ice-T - Gotta Lotta Lovequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Welk nummer zoek ik? Het is een (rap)nummer van zeker 15 jaar oud met oa de volgende zin:
Who's your enemy? LAPD
Foo fighters - Learn to fly?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:14 schreef knight18 het volgende:
Vandaag in de auto op slam fm een liedje gehoord waarvan ik de naam niet weet.
Er was een zin erin van
Learn how to fly, awh yeah awh yeah.
Komt dit iemand bekend voor?
Doet me een beetje denken aan een remix van Calabria...quote:Op zondag 17 februari 2013 22:06 schreef LordMarshal het volgende:
Hoi,
Ik ben al een tijd op zoek naar de naam van deze soundtrack en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen. Ik hoor 'm vaak bij judo-wedstrijden, en zo heb ik hem ook gevonden op het volgende filmpje:
Tussen 0:31:35 - 0:32:25 ->
Je moet hem maar net kennen..
Alvast heel erg bedankt als je het geprobeerd hebt!
OMG DANKJEWEL! <3 Calabria, dat is de naam inderdaad. Nu alleen de mix nog. :squote:Op zondag 17 februari 2013 22:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan een remix van Calabria...
Wow, 2x achter elkaar meteen het juiste antwoord... I'm on fire!quote:Op zondag 17 februari 2013 22:41 schreef LordMarshal het volgende:
[..]
OMG DANKJEWEL! <3 Calabria, dat is de naam inderdaad. Nu alleen de mix nog. :s
Ik ben allang blij dat ik eindelijk de naam van het lied weet nu, haha. Nu even verder zoeken naar de mix ervan. Op YouTube kan ik niks vinden, maar toch bedankt! ^^quote:Op maandag 18 februari 2013 00:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wow, 2x achter elkaar meteen het juiste antwoord... I'm on fire!
Hmm vage beschrijving maarja, we doen een gokje.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:25 schreef Seam het volgende:
Iemand hier gaat dit wel herkennen ondanks de ogenschijnlijk onmogelijke beschrijving.
Ik zoek een recent dance/pop nummer waarvan het refrein als volgt gaat: iiiiiiooooo oo oo ooo 3x en dan 3x kort oo. Het wordt volgens mij gezongen door een neger (ik dacht eerst Chris Brown) en het lijkt best wat op Turn up the music en International Love. Kan iemand hier iets mee?
Nee is het niet, maar wel in die trant.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:07 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Hmm vage beschrijving maarja, we doen een gokje.
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:58 schreef bjanaan het volgende:
Zoek een edm nummertje refrein wordt er eyes don't care of I don't care gezongen. Vrouwelijke stem.
Wat ben jij een schatje dankjewelquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef aardbeientaartje het volgende:
Heey, weet iemand welk nummer je helemaal aan het begin van de aflevering hoort:
http://www.tlc.nl/tv-shows/ultimate-shopper
Komt me zo bekend voor maar kan er maar niet op komen...
Wie o wie?
Xx
quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:20 schreef Heijneken het volgende:
Ik zoek een nummer van een paar jaar geleden, ik zou het bestempelen als (vrij commerciële) pop / dance.
Ik weet eigenlijk alleen dat het clipje begint met een kale gast de een bar binnen loopt en gaat dansen door steeds naar voren te boksen. Naarmate het clipje vordert gaan meer en meer mensen meedoen, af en toe heb je nep-interviews met andere bezoekers van de bar, en op het eind komt zo'n gast in een goud joggingspak naar hem toe in het toilet.
Volgens mij zit er ook een jaartal (200.) in de titel.
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |