Ja als je een vaste baan heb, op jezelf woont en gewoon zekerheid hebtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Waarom? o_O
Hartstikke leuk man van die koters
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan..
Nee zo lullig ben ik niet
Wens haar daar succes meequote:
ja ik zei toch al dat heeft geen nutquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja als je een vaste baan heb, op jezelf woont en gewoon zekerheid hebt
[..]
[..]
Wens haar daar succes mee
neequote:
Truequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja als je een vaste baan heb, op jezelf woont en gewoon zekerheid hebt
[..]
[..]
Wens haar daar succes mee
hee jij.quote:
PIquote:
JeMoeder zit ook op FOK ja. Maar volgens mij is het een man. Verdeurie. Ik ben toch ook geen vrouw als Jevader zijnde?quote:
Alles kan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef jevader het volgende:
[..]
JeMoeder zit ook op FOK ja. Maar volgens mij is het een man. Verdeurie. Ik ben toch ook geen vrouw als Jevader zijnde?
Ja sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik zei toch al dat heeft geen nut
Onder mijn Usernamequote:
jij stelt je aan zeg pffquote:
Normaal gesproken opruimen, anders is het zo zielig voor die baby.quote:
Promi heeft een babyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal gesproken opruimen, anders is het zo zielig voor die baby.
Zit je nou ook al te zeuren?quote:
Gadverquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo hotseflots in je gezicht als een taart
Ik heb er geen last vanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef jevader het volgende:
Stil? Ik kan het amper bijhouden hier!
Staat toch je moeder gvdquote:
En het is een meisje en ze heet Macey (ginger)quote:
OMGquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
En het is een meisje en ze heet Macey (ginger)
Promquote:
Doe eens normaal johquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
Ik heb mijn mobiel nu al twee dagen niet gebruikt ofzo. Te lui om hem op te laden
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat toch je moeder gvdDat heet toch je PI
ja ik ookquote:
Oke gelukkig maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar ik ben niet zo lullig, ik zal geen gaatjes in de condooms prikken
Ja ik weet die afkortingen toch allemaal nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]PI = Post Icon, wat voor smiley je ermee post.
Dat is ondertitel.
Volgende keer beter lezen voordat je mij uitlacht
Heb je geen whatsapp zekerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
Ik heb mijn mobiel nu al twee dagen niet gebruikt ofzo. Te lui om hem op te laden
Hoe dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in een Mars. Loop eens naar de koelkast voor mij
is goed hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in een Mars. Loop eens naar de koelkast voor mij
jawelquote:
Ik zal het zo zelf wel gaan halenquote:
Dan niet zo bijdehand doen alsof ik dom benquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet die afkortingen toch allemaal niet![]()
oude man enzo
Van je luie reet af, ale hopquote:
Gewoon niet reagerenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef jevader het volgende:
[..]
Maar geen boeiende mensen in de lijst?
Maar, jou hersens hebben dezelfde kleur als je huid (pinda)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niet zo bijdehand doen alsof ik dom ben
Maar geef eens nog meer hints waar je werkt.quote:
Ja want anders lopen ze leeg als peter ze opblaastquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat scheelt een hoop toch
watje dat ie niet mee gingquote:
Wie is iequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
Ik ben wel benieuwd trouwens of ie nog wat gestuurd heeft. Toch maar even oplader pakken
Ja dat moeten we niet hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja want anders lopen ze leeg als peter ze opblaast
een onbekend persoonquote:
Stadswachtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geef eens nog meer hints waar je werkt.
Dus? Ik ben asian = slimquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar, jou hersens hebben dezelfde kleur als je huid (pinda)
Nah. dat is niet spectaculair genoegquote:
Welterusten jochiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef JRRY het volgende:
Doei lieve mensen ik ga uitzendinggemist kijken en daarna slapen en daarna naar school doeeeg
SLaap lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef JRRY het volgende:
Doei lieve mensen ik ga uitzendinggemist kijken en daarna slapen en daarna naar school doeeeg
Doeidoeiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef JRRY het volgende:
doei JRRYquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef JRRY het volgende:
welk programma? En slaap lekker zoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef JRRY het volgende:
Een invalide stadswachtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. dat is niet spectaculair genoeg
Dat weten jij en ik maar ik zou daar zelf ook stoer over doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. dat is niet spectaculair genoeg
Trustenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef JRRY het volgende:
Van wie nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey, in London mag je toch niet op het gras lopen ofzo?
Haha sorry ik mag t niet zeggen. Wat op internet staat blijft er op hequote:
Nahquote:
die ook nog eens op FOK! zit. zwaar levenquote:
Neequote:
I couldn't care less matequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef jevader het volgende:
[..]
Haha sorry ik mag t niet zeggen. Wat op internet staat blijft er op heMaar je kunt je bedenken dat als ik stadswacht of agent was ik het gewoon kon neerzetten. Dus de rest mag je zelf bedenken.
Hmm oke.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Helemaal niet hij wou gewoon zijn excuses niet aanbieden.
Alle programma's die vandaag op Ned3 waren en die ik niet kon kijken omdat ik bij mama geen eigen tv hebquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
welk programma? En slaap lekker zo
Weet ik veel, ik had ooits zoiets op tv gezien dacht ik. Dat als je op gras loopt een bekeuring kon krijgen op bepaalde stukkenquote:
Dan is het logisch waar je werkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef jevader het volgende:
[..]
Haha sorry ik mag t niet zeggen. Wat op internet staat blijft er op heMaar je kunt je bedenken dat als ik stadswacht of agent was ik het gewoon kon neerzetten. Dus de rest mag je zelf bedenken.
Nee nog niet.quote:
Die zullen er misschien best ergens zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik had ooits zoiets op tv gezien dacht ik. Dat als je op gras loopt een bekeuring kon krijgen op bepaalde stukken
aaaawh, dus vier handen op een buik, uit de kast en de week van filemon?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alle programma's die vandaag op Ned3 waren en die ik niet kon kijken omdat ik bij mama geen eigen tv heb
Okquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zullen er misschien best ergens zijn
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik ben vrij morgen, lekker voor jullie
Lekker voor jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
He ja kloptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
aaaawh, dus vier handen op een buik, uit de kast en de week van filemon?
Royal grassquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ok
Mischien wel royaal gras ofzo
Moet je dit niet aan de andere klassen vertellen op het schoolplein?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ja, maar dat was al eerder zo he. is die gast van oude schoolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus er is al potentie en je hebt m wel op het oog
Dat heb ik net allemaal gekekenquote:
Het is avondquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moet je dit niet aan de andere klassen vertellen op het schoolplein?
Ik alleen 2 uur toetsen, dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
spannendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat was al eerder zo he. is die gast van oude school
Ja en je wordt dus opnieuw verliefd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat was al eerder zo he. is die gast van oude school
Bye byequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef jevader het volgende:
Dit gaat veel te snel voor mijn oude hoofd en 10" laptopschermpje.
Dag mensen, fijne chat verder!
Morgen moet ik weer hard aan de slag bij macdonals dus weltrusten alvast.
doeiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef jevader het volgende:
Dat ben ik ookquote:
Iedereen heeft mijn nummerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dan is whatsappen moeilijk he als niemand je nummer heeft
wie weetquote:
Geeft niets, Wimbledon is niet zo bekend verderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, gaat geen lichtje branden. Ik kijk haast geen sporten op tv
minuten te laatquote:
Was heb je geleerd uit de Bijbel vandaag?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
Mooie dag om de Bijbel te lezen!
Hey, wanneer zou je eigenlijk korting op milkshakes kunnen krijgen dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef jevader het volgende:
lekker warm, en niks doen, heerlijk.quote:
slapen is altijd lekker, voel me zo moequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
's ochtends bedoel je?
Weet ik ook niet
Zo het als een oplaadbare batterijquote:
dikke failquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat je dan niet na hoeven denken over dingen.
Het is je vergevenquote:
Ik weet alles al maar dank voor je oprechte interesse broederquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Was heb je geleerd uit de Bijbel vandaag?
Nog nooit gehad zoietsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef nodig het volgende:
Mijn warmtedekenelektrisch geval staat aan
waarom eind februariquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Post dan eens door dan, eind februari moeten we de 1000 hebben
hoezo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Post dan eens door dan, eind februari moeten we de 1000 hebben
waarom lees je de bijbel dan nogquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet alles al maar dank voor je oprechte interesse broeder
Zodat ik het niet vergeetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom lees je de bijbel dan nog
Daar ben ik te arm voorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je kopen is fijn voor in de winter
ok doen wequote:
Namens jouw kennis? Welke kennis? Buurvrouw?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, mijn oprechte excuses namens mijn kennis
Wij hebben geen stroom hier in huisquote:
Mijn kennis is mijn wijsheidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Namens jouw kennis? Welke kennis? Buurvrouw?
Nope, couldn't care lessquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
doen jullie weleens spytoolen op je eigen naam?
Hoe jij fokken dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wij hebben geen stroom hier in huis
Hoezo zo'n dekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Pwiehh
[..]
Moet je kopen is fijn voor in de winter
Vroeger vaak, nu niet meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
Lijkt mij eigenlijk ook nietsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo zo'n dekenIk zou echt dood gaan van de hitte, ben warmbloedig enz lol.
soms maar op deze naam zijn geen sappige roddels te vinden gvdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
JA! elke dag tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
quote:
omg zo liefquote:Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, ik pass.
Gewoon forever alone met mijn papa dientje op FOK!
Is wel fijn als je eerst voor je pc zit en het koud krijgt en dan je warme bed in kan duikenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo zo'n dekenIk zou echt dood gaan van de hitte, ben warmbloedig enz lol.
quote:
Dat lijkt me net alsof er al iemand anders in heeft gelegenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Is wel fijn als je eerst voor je pc zit en het koud krijgt en dan je warme bed in kan duiken
aawh arme dientjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik krijg soms wel een forever alone gevoel als er eventjes niet over mij word gesproken
Maar ik zit altijd al op bed met mn laptop. Ik kan niet lang in actieve zithouding zittenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Is wel fijn als je eerst voor je pc zit en het koud krijgt en dan je warme bed in kan duiken
Ik kijk even niet op het scherm en we zijn gelijk al 500 reacties verderquote:
500quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk even niet op het scherm en we zijn gelijk al 500 reacties verderDat kan ik niet aan hoor..
Ik vond het wel lief toen jij en stu in de avond alleen waren. En dat jullie prom en mij mistenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik krijg soms wel een forever alone gevoel als er eventjes niet over mij word gesproken
Ja met jou gaygay?quote:
Jammer. Ik wil dat iedereen het over mij heeftquote:
Ja maar dan zonder zweetgeur. Lekker toch.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me net alsof er al iemand anders in heeft gelegen
Maar je zit toch? huh, snap hem nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik zit altijd al op bed met mn laptop. Ik kan niet lang in actieve zithouding zitten
wutquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het wel lief toen jij en stu in de avond alleen waren. En dat jullie prom en mij misten
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het wel lief toen jij en stu in de avond alleen waren. En dat jullie prom en mij misten
Gaat niet, sorry :Squote:
Ik geloof ze niet papquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze zeggen he..
Het komt wel goed, ooit
Nee, mijn bed is van mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar dan zonder zweetgeur. Lekker toch.
[..]
Maar je zit toch? huh, snap hem niet
Nee, je ligt toch met je benen gestrekt dan. Ik bedoel op een stoel zit je echt rechtop enzo. Ik kan dan niet goed ademenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar dan zonder zweetgeur. Lekker toch.
[..]
Maar je zit toch? huh, snap hem niet
hahaah ja echt!quote:
Ademen is onzinquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, je ligt toch met je benen gestrekt dan. Ik bedoel op een stoel zit je echt rechtop enzo. Ik kan dan niet goed ademen
Ja ik kijk soms wel even hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent ook een echte spytooler
Je hebt mij er ook al mee besmetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
he niet mijn schuld, ik moest hem verplicht luisteren van iemand gvd
Oh zo, ik zit niet met mijn benen op de grond op t moment, ik zit tegen de vensterbank aangeleund waar de verwarming onderzit die nog een beetje warmte afgeeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, je ligt toch met je benen gestrekt dan. Ik bedoel op een stoel zit je echt rechtop enzo. Ik kan dan niet goed ademen
Moest je hem ook verplicht uit je hoofd leren?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
he niet mijn schuld, ik moest hem verplicht luisteren van iemand gvd
koukleumquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh zo, ik zit niet met mijn benen op de grond op t moment, ik zit tegen de vensterbank aangeleund waar de verwarming onderzit die nog een beetje warmte afgeeft.
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=&over=sof&noreplyfrom=387114quote:
als ik hem vrijdag niet helemaal ken krijg ik klappen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Moest je hem ook verplicht uit je hoofd leren?
Nee hoor, ik lig er niet onderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Vind je t gekJij ligt onder de dekens
Ga een frisse neus halen dan voordat je je neus voorbij loopt, misschien krijg je er dan ooit nog een goede neus voor en val je met je neus in de boterquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik hem vrijdag niet helemaal ken krijg ik klappen.
HET HOUDT NIET OP NIET VANZELFFF
Nee nieuwsgierig.quote:
Jij bent best poopiejoopie hier hoorquote:
awh wat cutequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=&over=sof&noreplyfrom=387114
als het goed is die link, en dan derde post ofzo
hihaho ja tochquote:
jij bent oud. ga weg.quote:
Ja, nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nieuwsgierig.
je bent gierig naar nieuws,
ja als je zo blijft zeuren welquote:
Ja, en nu nooit meer vout schrijven he!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, nieuwsgierigheid
Woow
Zo heb ik het nog nooit bekeken gierig naar nieuws. Nieuwsgierig
Dit is zo'n ding waar je later pas achterkomt
ne iis goetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, en nu nooit meer vout schrijven he!
Ja, ik heb die kelder gezien. Is nii misselijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het gaat er hard aan toe hoor
jij jaquote:
vertelquote:
Nee hoor, anders zat ik niet ook in andere topicsquote:
quote:
quote:
Noem mij niet eentonig terwijl ik meer afwisseling bied dan het levenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar de hele tijd dat van dit gaat sloom is vervelend
goed zoquote:
Ik heb niets met oneven getallen dus dan maar door naar 400quote:
Dit riekt naar bagger, slechts een smiliequote:
Naja, 300 is ook wel lelijk, 3quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets met oneven getallen dus dan maar door naar 400
ik las afwisseling bied in bedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Noem mij niet eentonig terwijl ik meer afwisseling bied dan het leven
Ene keer links, andere keer rechts.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las afwisseling bied in bed
Jij leest wat je wil lezen met je dirty mindquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las afwisseling bied in bed
Je vergeet het middenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene keer links, andere keer rechts.
ZO JIJ WEET ER VEEL VANAF JIJ BELHAMERquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene keer links, andere keer rechts.
nee dan zakt hij doorquote:
Ik ook hoor, maar weet sommige, vandaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik niet gvd, heb teveel bijnamen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |