hmm, veuls te lang geleden alweerquote:
Jij gaat met HJ daten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:54 schreef Luxuria het volgende:
Izoenen en knuffelen
Moet helaas wachten tot mijn date zaterdag.
Hertog Jan? LEKKER!quote:
Binnen zoenen in een openbare gelegenheid hou ik niet zo van...zeker niet de eerste keer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:51 schreef rival het volgende:
Ik zoen als ik dat wil, ga daarbij niet nadenken welke date het nou is.
Komt er meestal wel op neer dat dat date 1 is.
Als we samen op de bank een film gaan kijken, of ergens alleen zijn dan is dat ook meestal niet pas aan het einde van de date...
Zoenen
Ik weet wel waar jij op wil zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:57 schreef Yuki het volgende:
Zoenen
Knuffelen
Seks
Waarom zit ik op m'n werk?
Had ik ook altijd hoor, maar fuck it, soms loopt het gewoon zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:56 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Binnen zoenen in een openbare gelegenheid hou ik niet zo van...zeker niet de eerste keer.
Get a room idee krijg ik er een beetje van. (behalve met uitgaan)
Om de spanning op te bouwenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:57 schreef Yuki het volgende:
Zoenen
Knuffelen
Seks
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jij op wil zitten
Had ik maar zo'n vooruitzichtquote:
Ik moet nog vet lang wachten hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n vooruitzicht
Als ik wil zoenen moet ik hoe dan ook weer aan het werk
Maar goed, dit weekend op wintersport
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n vooruitzicht
Als ik wil zoenen moet ik hoe dan ook weer aan het werk
Maar goed, dit weekend op wintersport
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki mompelt iets over het oudste beroep
Ik kan niet wachten tot het weekendquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:57 schreef Yuki het volgende:
Zoenen
Knuffelen
Seks
Hm ja, denk het wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag:
Zouden jullie zoenen op een eerste date als het moment daar is, maar terwijl je in je achterhoofd weet dat het niets wordt?
Ligt eraan, of ik het idee heb dat die ander er anders instaat dan ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag:
Zouden jullie zoenen op een eerste date als het moment daar is, maar terwijl je in je achterhoofd weet dat het niets wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |