Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dat was je toch altijd alquote:
Blijkbaar wel, anders zouden jullie niet in me fotoboek komen en het hier quoten...quote:
Dat is al eventjes geledenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zouden jullie niet in me fotoboek komen en het hier quoten...
Van jou misschien... maar niet van Robby en Njos...quote:
Ik vond dat 'toch?' er gewoon grappig achterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zouden jullie niet in me fotoboek komen en het hier quoten...
Nu ben ik bij iedereen hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van jou misschien... maar niet van Robby en Njos...
Tja, soms twijfel je he...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond dat 'toch?' er gewoon grappig achter
Laat maar berichtje achter!! xoxoquote:
Dat heeft iedereen wel eensquote:
Als jij dat wil, maar dan wil ik ook wel een foto van je zien...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Robby87 het volgende:
Zullen wij vriendjes worden op facebook dyon?
Ja toch niet dan...quote:
Ik vind dit echt zo'n schattig plaatjesquote:
Vind ik ook niet vreemd... buiten MR ken ik echt niemand uit die film... Ik heb nog geprobeerd hem te onderhouden...quote:
Ik heb geen idee voor een berichtjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Laat maar berichtje achter!! xoxo
Ik zag een zwerver dionquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar mensen, mijn fotoboek is echt totaal niet interresant... kijk dan hier: https://www.facebook.com/dyon.vanbaal dan kun je af en toe nog lachen... succes
Waarom met alle 2?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben gestopt met roken en drinken. Valt zwaar tegen
Ook met drugsquote:
Niemand zal beweren dat dat makkelijk is, daarom des te bewonderenswaardiger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben gestopt met roken en drinken. Valt zwaar tegen
Dank jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niemand zal beweren dat dat makkelijk is, daarom des te bewonderenswaardiger.
Hartstikke goed van je!
Ben met alle genotsmiddelen gestopt. Want bij een biertje hoort een sigaret. Bij een sigaret hoort weer een jointje... etc etc.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Buiten dat ik het natuurlijk met Wyccie eens ben... waarom ben je ook gstopt met drinken? Je kunt toch sociaal blijven drinken?
okquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben met alle genotsmiddelen gestopt. Want bij een biertje hoort een sigaret. Bij een sigaret hoort weer een jointje... etc etc.
Dat hoort niet...dat heb je zelf bedacht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben met alle genotsmiddelen gestopt. Want bij een biertje hoort een sigaret. Bij een sigaret hoort weer een jointje... etc etc.
Dat klopt. Verslaving is gewoon een bepaalde gewenning wat je af moet leren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat hoort niet...dat heb je zelf bedacht.
Klopt, maar hij heeft inzicht in zijn gedrag, en dat is al een deel van het kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Sands het volgende:
Dat hoort niet...dat heb je zelf bedacht.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, maar hij heeft inzicht in zijn gedrag, en dat is al een deel van het kunnen stoppen.
Met coke was ik al langer geleden mee gestopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar je bent gestopt met alle genotsmiddelen, wat nog meer dan?
Heb je daar iets aan overgehouden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met coke was ik al langer geleden mee gestopt.
Jazeker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je daar iets aan overgehouden?
Leuk toch dat je een bewonderaar hebtquote:
Sands ook bij jouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk toch dat je een bewonderaar hebt
Het interreseert me vrij weinig. Ik kijk nooit in me fotoboek en ik doe er dus ook niks meequote:
Me 2quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het interreseert me vrij weinig. Ik kijk nooit in me fotoboek en ik doe er dus ook niks mee
Fantastischquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk toch dat je een bewonderaar hebt
I knew it, aandachtshoer!quote:
Zoals jij mijn ICM in de gaten houdt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet jullie natuurlijk wel in de gaten houden.
nee daar let ik niet opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals jij mijn ICM in de gaten houdt?
En dan altijd 5 keer refreshen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet jullie natuurlijk wel in de gaten houden.
Dat is om te testen hoelang het duurt voordat jullie op je fotoboek kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan altijd 5 keer refreshen?
Natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:05 schreef Robby87 het volgende:
Pico, heb jij een t-shirt met
<GEEK>
erop?
Dank jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef picodealion het volgende:
En success FF1! Ik zit zelf ook te overwegen in elk geval ernstig te minderen met blowen, en dat roken moet ik ook maar weer eens vanaf.
Ik heb er al een gok neer gezet... Die verschrikkelijk fout is...quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef DragonFodder het volgende:
Mooi, dan ga mijn vraag maar eens beantwoorden.
En FF, goed bezig!
Je hebt een nieuw plaatje als beloning gekregenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb er al een gok neer gezet... Die verschrikkelijk fout is...
Ik zag het, maar maakt het niet duidelijker... Er zit toch ook zo'n zwarte panter in die een arm van een vent afrukt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw plaatje als beloning gekregen
Why?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef dyonvbaal het volgende:
O jongens... Halve dag werk die niet door gaat..
Ik zou vanavond mensen in Rotterdam moeten oppakken, uurtje rondrijden af moeten zetten bij de Ahoy. Alleen belde de klant dat zijn zakenrelaties allemaal afgezegd hadden vanwege het slechte weer...quote:
Eventjes op en neer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou vanavond mensen in Rotterdam moeten oppakken, uurtje rondrijden af moeten zetten bij de Ahoy. Alleen belde de klant dat zijn zakenrelaties allemaal afgezegd hadden vanwege het slechte weer...
Dus gaat de rit niet door... nou mag ik zo eventjes op en neer naar Düsseldorf..
Maar jouw ritten zijn altijd ergens anders in Nederland, of meestal zo in de randstad? En de Benelux ook?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou vanavond mensen in Rotterdam moeten oppakken, uurtje rondrijden af moeten zetten bij de Ahoy. Alleen belde de klant dat zijn zakenrelaties allemaal afgezegd hadden vanwege het slechte weer...
Dus gaat de rit niet door... nou mag ik zo eventjes op en neer naar Düsseldorf..
en vind je vaak wit/creme naar ammoniak ruikende vlekken achterin?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar jouw ritten zijn altijd ergens anders in Nederland, of meestal zo in de randstad? En de Benelux ook?
zegt de dokterin in de slowchat..quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb geen tv, denk ook niet dat het live op internet te zien is.
Maar is dat die van BNN? Ik heb die een paar jaar geleden een keer gedaan en toen had ik een heel hoog IQ, dus is niet heel betrouwbaar denk ik
ik snap hem niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
zegt de dokterin in de slowchat..
Paar jaar geleden ook gedaan, hij correleerde toen goed met wat ik bij andere testen scoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb geen tv, denk ook niet dat het live op internet te zien is.
Maar is dat die van BNN? Ik heb die een paar jaar geleden een keer gedaan en toen had ik een heel hoog IQ, dus is niet heel betrouwbaar denk ik
Weer slecht gescoord?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Paar jaar geleden ook gedaan, hij correleerde toen goed met wat ik bij andere testen scoor.
Ach...quote:
doe maar niet mee dan vanavondquote:
teblet jonghuh das modernquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik had m'n potloodjes al geslepen
ja maar dat oogt gelijk zo dom, ik heb speciaal een montuur gekocht zonder glazen speciaal voor vanavondquote:
Okequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef RanTheMan het volgende:
is er een gegadigde om mijn vraag over te nmen? Moet nml zo weg
Niet live, wel op internet. Ik scoor altijd 1 of 2 punten hoger dan een vriend met wie ik de test doe, kijken of dat weer lukt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:53 schreef Robby87 het volgende:
Wie gaan er allemaal meedoen met de nationale IQ test 2013 @ Ned 1
Hoeveel had je gescoord?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niet live, wel op internet. Ik scoor altijd 1 of 2 punten hoger dan een vriend met wie ik de test doe, kijken of dat weer lukt.
Ik vond jou altijd al begaafd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:58 schreef picodealion het volgende:
Meestal ergens in de 130. Ik neem de BNN test een beetje met een korreltje zout.
Wat scoor jij dan?quote:
Laat maar weten danquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen idee, is al wat jaren geleden dat ik daaraan heb meegedaan. Ik zal het vanavond weten
Ahaquote:Vrouwen 123
Vrouwen met grote borsten 98
Ik ben nogal een aap jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik proef een lichte competitiedrang
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah vandaar dat jij zo hoog scoorde.
Ik had 147 toenquote:
Hoax!quote:Dries Roelvink 102
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar wat vinden ze daar grote borsten?
Haantje zeg maar.quote:
Dierentuinenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Haantje zeg maar.
Overigens: Ik wordt in dierentuinen vaak door apen uitgedaagd (geen grap). Blijkbaar lijk ik op een alfa-mannetje ofzo. Tenminste, da's mijn theorie. Of ze vinden me ontzettend lelijk. In ieder geval wordt ik vaak bekogeld of grommend nagestaard door mensapen.
Dat komt gewoon omdat die dieren hun hele leven in een kooi zitten opgesloten. Die zijn gewoon agressief van ellende.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef DragonFodder het volgende:
Overigens: Ik wordt in dierentuinen vaak door apen uitgedaagd (geen grap). Blijkbaar lijk ik op een alfa-mannetje ofzo. Tenminste, da's mijn theorie. Of ze vinden me ontzettend lelijk. In ieder geval wordt ik vaak bekogeld of grommend nagestaard door mensapen.
quote:De laagste score werd in 2007 behaald door zangeres Bonnie St. Claire. Zij behaalde een score van 52, welke opmerkelijk genoeg lager uitviel dan de score van 75 die een jaar eerder behaald werd door een orang-oetan genaamd Sandy.
Dat zal natuurlijk niet helpen, idd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat die dieren hun hele leven in een kooi zitten opgesloten. Die zijn gewoon agressief van ellende.
Het internet vertelde me dit over de verhoudingen in NLquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Die van mij zouden nergens als groot beschouwd worden in ieder geval
Sinds wanneer maak jij je druk over cupmaten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Het internet vertelde me dit over de verhoudingen in NL
Cup AA of kleiner 3% van de vrouwen
Cup A 13% van de vrouwen
Cup B 31% van de vrouwen
Cup C 22% van de vrouwen
Cup D 15% van de vrouwen
Cup E of groter 16% van de vrouwen
Nu? Omdat het kan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij je druk over cupmaten?
Jij bent toch onze expert hier?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jammer dat we geen experts in ons midden hebben.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Vieze Fur doet ook een vrij hoge opleiding, kunstacademie ergens meende ik. Zijn allemaal niet zo dom als ze zich soms voordoen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Pepijn Lanen zou ook eens mee moeten doen met de IQ test, die staat nog niet in de prominentenlijst. Hij is wel heel slim volgens mij.
Vieze fur scoorde onder de 100, zag ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Vieze Fur doet ook een vrij hoge opleiding, kunstacademie ergens meende ik. Zijn allemaal niet zo dom als ze zich soms voordoen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Vieze Fur doet ook een vrij hoge opleiding, kunstacademie ergens meende ik. Zijn allemaal niet zo dom als ze zich soms voordoen.
Late reactie, maar ja onder het rijden kan je moeilijk Fok!'en...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eventjes op en neer?
Lijkt me niet zo'n fijn beroep, chauffeur.. maar ik hou sowieso niet van in auto's zitten (ik rij ook zelf niet)
Heb je wel eens een Collateral-achtige ervaring gehad?
We rijden waar er vraag naar is. Voornamelijk in Nijmegen en omgeving, de randstand in limburg/brabant. Dat is met de limousines tenminste zo. De taxi's zijn eigenlijk allemaal vanuit Nijmegen naar vliegvelden. A'dam, Düsseldorf. Af en toe es Rotterdam/The hague (k*tnaam voor een vliegveld)quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar jouw ritten zijn altijd ergens anders in Nederland, of meestal zo in de randstad? En de Benelux ook?
Bij mij nog nooit gebeurd... Wel al mensen die coke aan het snuiven waren in de auto gehad. Maar nog geen sex meegemaakt...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:44 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en vind je vaak wit/creme naar ammoniak ruikende vlekken achterin?
I saw, maar waarom zag ik geen foto? Ben je daar ook anoniem? (heb alleen mobiel geaccepteerd, verder nog niet gekeken...)quote:
Ik had geen leuke foto, zal deze week een nieuwe erop zettenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I saw, maar waarom zag ik geen foto? Ben je daar ook anoniem? (heb alleen mobiel geaccepteerd, verder nog niet gekeken...)
He bah, wat eng.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Collateral? Je bedoelt min of meer gegijzeld worden door een pasagier? Nee... mijn baas (tevens mijn vader) heeft wel al een keer een pistool tegen zijn hoofd gehad omdat iemand niet een ritje van 30euro wilde afrekenen. En samen zijn we een keer half in elkaar geschud door een gek tijdens de Nijmeegse vierdaagse...
Ehh... ja, daarom doen we niet meer aan straat taxi...quote:
hoe zit t dan bij mannen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Het internet vertelde me dit over de verhoudingen in NL
Cup AA of kleiner 3% van de vrouwen
Cup A 13% van de vrouwen
Cup B 31% van de vrouwen
Cup C 22% van de vrouwen
Cup D 15% van de vrouwen
Cup E of groter 16% van de vrouwen
Mijn foto is trouwens ook niet zo geweldig... dus gewoon wat erop zetten!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik had geen leuke foto, zal deze week een nieuwe erop zetten
Ik wil het niet weten, maar heb wel een advies voor je... Als je cupmaten begint te krijgen zou ik eens bij de huisarts langs gaan.... Das meestal niet zo goedquote:
Wat meneer dyon zegtquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, maar heb wel een advies voor je... Als je cupmaten begint te krijgen zou ik eens bij de huisarts langs gaan.... Das meestal niet zo goed
.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:16 schreef DragonFodder het volgende:
Die film had dus heel wat korter gekunnen
Nog niets van gezien.quote:
t is al 2 jaar oud, en heft een seizoen van 3 afleveringen.. ik ga t maar eens proberenquote:
Ik wacht nog steeds op een vervolg van Apparitions (BBC).quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
t is al 2 jaar oud, en heft een seizoen van 3 afleveringen.. ik ga t maar eens proberen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Michelangelo2 het volgende:
Zit ik net klaar om Das Boot op tv nog eens te bekijken, zenden ze een Engels gesynchroniseerde versie uit
Hahah, zijn we al net zo belachelijk bezig als die Duitsers... Kun je niet toevallig een andere toonband kiezen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Michelangelo2 het volgende:
Zit ik net klaar om Das Boot op tv nog eens te bekijken, zenden ze een Engels gesynchroniseerde versie uit
Gewoon geluid uit en zelf nasynchroniseren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Michelangelo2 het volgende:
Om nou anderhalf uur Halt Stop! te roepen... terwijl ze alleen maar in een onderzeeer zitten is ook zo saaiquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gewoon geluid uit en zelf nasynchroniseren.
en dit op de achtergrond:quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gewoon geluid uit en zelf nasynchroniseren.
Dat is ze altijd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Paaldansen op klassieke muziek in een parenclub...
het enige leuke is Iris Hond...
Je ziet niet vaak dat een vrouw van analoog houdt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Das Boot nog op videoband en zou het zelfs nog kunnen gaan kijken aangezien ik ook nog een videospeler hier heb staan.
wat ouderwetsquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Das Boot nog op videoband en zou het zelfs nog kunnen gaan kijken aangezien ik ook nog een videospeler hier heb staan.
Is dat zo? Ik dacht juist dat er meer mannen van digitale shit houden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je ziet niet vaak dat een vrouw van analoog houdt.
Digital? Wij hebben hier nog gewoon een ouderwetse TV met beeldbuis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht juist dat er meer mannen van digitale shit houden.
Wie zijn 'wij'? Niet 'mannen'.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Digital? Wij hebben hier nog gewoon een ouderwetse TV met beeldbuis.
En altijd de nieuwste versie iPod, iPhone en iPad. Klopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef Sands het volgende:
Iedereen heeft toch om de 3 jaar een andere tv?
Mijn vrouw en ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie zijn 'wij'? Niet 'mannen'.
Ik heb ook nog gewoon een beeldbuis-tv.
Nee mijn iPod is helaas nog van de vorige generatiequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
En altijd de nieuwste versie iPod, iPhone en iPad. Klopt.
Ik heb hier analoog 24 zenders ingesteld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij hebben wel digitale tv, want dan heb je meer dan 12 zenders
Dat kan echt niet meer!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef Sands het volgende:
Nee mijn iPod is helaas nog van de vorige generatie
Ik zou willen dat ik deze nog had:quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee mijn iPod is helaas nog van de vorige generatie
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik deze nog had:
[ afbeelding ]
quote:
Ach, lelijke eendjes kunnen alleen maar mooie zwanen worden... toch?quote:
een wat? Hou toch op, dat kan niet fijner zijn...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
ipods
Ik heb al jaren een zune, veel fijner.
Wat is er fijner aan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
ipods
Ik heb al jaren een zune, veel fijner.
Hij is klein en licht en loopt nooit vast. Je hoeft niet zo rond te draaien met je duim maar kan gewoon scrollen. En ik vind het design ook mooier dan van ipods, en het is niet zo'n massa product dat iedereen heeftquote:
Ik heb gewoon een iPod touch hoor, makkelijk en alles.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is klein en licht en loopt nooit vast. Je hoeft niet zo rond te draaien met je duim maar kan gewoon scrollen. En ik vind het design ook mooier dan van ipods, en het is niet zo'n massa product dat iedereen heeft
Dat zou ik dan weer nooit kopen, mooiboyapparaat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een iPod touch hoor, makkelijk en alles.
Niet persoonlijk naar jou toe, maar bij dit soort opmerkingen moet ik altijd hieraan denkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
, en het is niet zo'n massa product dat iedereen heeft
Oh daar heb ik geen ervaring mee. Ik gebruik wel eens die van mijn broertje en mijn zusje, die hebben allebei zo'n onhandige ipod.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een iPod touch hoor, makkelijk en alles.
Heb je gehuild?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef DragonFodder het volgende:
Les Miserables is trouwens best goed geworden
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Niet persoonlijk naar jou toe, maar bij dit soort opmerkingen moet ik altijd hieraan denken
Ja, als een klein kind, maar dat heeft ook met mijn vader te maken.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, als een klein kind, maar dat heeft ook met mijn vader te maken.
Ik ken jammer genoeg weinig telefoons met een intern geheugen van 160GB... anders was een telefoon een goede vervanger geweest voor mijn ipod...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef picodealion het volgende:
iPod? Gewoon mijn telefoon gek. Niks twee losse apparaten.
Overigens zit ik nog met een ernstig bejaarde iPhone 3GS, maar ik ga snel over op een degelijk Android gevalletje. Ik ben niet erg tevreden over Apple's softwaregebeuren. Hoe mooi de producten ook zijn.
Wel lekker toch voor een keer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, als een klein kind, maar dat heeft ook met mijn vader te maken.
Is soms nodig, ja.quote:
Tnxquote:
Ik heb met 8GB meer dan genoeg ruimte voor alle muziek die onderweg maar nodig zou hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ken jammer genoeg weinig telefoons met een intern geheugen van 160GB... anders was een telefoon een goede vervanger geweest voor mijn ipod...
Waar heb je in godsnaam zoveel ruimte voor nodig?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ken jammer genoeg weinig telefoons met een intern geheugen van 160GB... anders was een telefoon een goede vervanger geweest voor mijn ipod...
Ik heb liever een ruime keuzequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb met 8GB meer dan genoeg ruimte voor alle muziek die onderweg maar nodig zou hebben.
Muziek?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waar heb je in godsnaam zoveel ruimte voor nodig?
Ik koop liever cd's en download muziek dan dat ik gebruik ga maken van spotify voor 10euro per maand...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef picodealion het volgende:
Spotify heeft zo goed als alles, maar hoef je niet lokaal op te slaan. Kan wel, voor offline gebruik, maar je kan ook gewoon streamen.
Gebruikt teveel dataverkeerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef picodealion het volgende:
Spotify heeft zo goed als alles, maar hoef je niet lokaal op te slaan. Kan wel, voor offline gebruik, maar je kan ook gewoon streamen.
Nouja, daarom sync ik ook thuis of op mijn werk (wifi) en zorg ik dat ik altijd een paar gig offline beschikbaar heb.quote:
Dit, exact dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja, daarom sync ik ook thuis of op mijn werk (wifi) en zorg ik dat ik altijd een paar gig offline beschikbaar heb.
Ik dacht dat ik meer had...quote:
Je moet nieuwe muziek nog steeds erop kopieren, met spotify kun je ook gewoon eens browsen en dingen ontdekken, zonder meteen het hele internet te downloaden. En ik vind spotify een goed betaald alternatief voor downloaden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom spotify als ik dit gewoon op een ipod kan luisteren...
[ afbeelding ]
Dat duurt een paar minuten en dan weet ik zeker dat ik muziek luister die ik wil luisteren... Terwijl er ook muziek is die niet op spotify te vinden is...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je moet nieuwe muziek nog steeds erop kopieren, met spotify kun je ook gewoon eens browsen en dingen ontdekken, zonder meteen het hele internet te downloaden. En ik vind spotify een goed betaald alternatief voor downloaden.
Vind je dit geen mooie plaat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Gaye heeft vast ook nog mooiere muziek gemaakt.
Ook meegedaan?quote:
Bang voor de waarheid?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst wel meedoen ja, maar had toen geen zin meer
Deze reactie wordt ook zeer gewaardeerd, maar geeft me een beetje het gevoel alsof mijn 'hoi mensjes' iets te denigrerend overkwam. Wat níet de bedoeling was natuurlijk, ik respecteer jullie allen door en door.quote:
Precies!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je moet nieuwe muziek nog steeds erop kopieren, met spotify kun je ook gewoon eens browsen en dingen ontdekken, zonder meteen het hele internet te downloaden. En ik vind spotify een goed betaald alternatief voor downloaden.
Ben je nou cynisch?quote:
Ik heb de eerste scène net op TV gezien en werd toen al zo treurig, dat ik maar niet verder gekeken heb...quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:28 schreef Robby87 het volgende:
Interessante docu:
How to Die in Oregon (2011)
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1321184
Jawelquote:
O nee hoor, ik wilde met hoi mensje reageren, maar dat vond ik juist weel denigrerend overkomen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Deze reactie wordt ook zeer gewaardeerd, maar geeft me een beetje het gevoel alsof mijn 'hoi mensjes' iets te denigrerend overkwam. Wat níet de bedoeling was natuurlijk, ik respecteer jullie allen door en door.
Ik zal eens gaan kijken.quote:
Margriet Sitskoornquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Oeh die Leon, meest sexy vegetariër van Nederland
Is dat die professor die zo verleidelijk in dat hok daarboven ligt?quote:
Jazeker, ze heeft ook een weinig verhullend setje bovenkleding aan, heeft ze speciaal voor mij gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat die professor die zo verleidelijk in dat hok daarboven ligt?
Voor mij hoeft ze het niet te doen inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jazeker, ze heeft ook een weinig verhullend setje bovenkleding aan, heeft ze speciaal voor mij gedaan.
De test 5 min, bnn weet het te rekken tot een dikke 2u.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef picodealion het volgende:
Hoe lang duurt die test ongeveer?
Doe ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:50 schreef picodealion het volgende:
Welkom. Dit topic hoort bij het Movie Trivia spelletje, dus doe mee.
TV / [FOK! Movie Trivia] - januari 2013 - Deel 13
Wij keuvelen zelden over films, meestal behandelen wij seksueel geëngageerde onderwerpen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:50 schreef Lyzio het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier (niet op FOK!, maar gewoon hier). Ik ben een enorm filmliefhebber en dit leek me wel een leuk plekje om daarover te keuvelen
Definieer expert.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Als je 10.000 uur met iets bezig bent word je er een expert in. Klinkt aannemelijk
Vind ik ook prima. Ook al ben ik geen neger. Helaas.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wij keuvelen zelden over films, meestal behandelen wij seksueel geëngageerde onderwerpen.
Welkom!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben nog geen excuusneger in ons midden, dus die mag weggeshopt worden.
Oh, van Gladwell zie ik. Ik heb Blink en the Tipping point van hem gelezen, hele interessante boekenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef picodealion het volgende:
Grofweg ja. Zie dit boek (echt de moeite waard):
http://en.wikipedia.org/wiki/Outliers_(book)
Maar vertel!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vind ik ook prima. Ook al ben ik geen neger. Helaas.
En wie zijn die aziaten dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wij keuvelen zelden over films, meestal behandelen wij seksueel geëngageerde onderwerpen.
Welkom!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar kan Pico of Margriet je vast meer over vertellenquote:
Ik ben niet zo'n man van de lijstjes. Ik heb een paar toppers per genre. Het is namelijk moeilijk te definiëren of de eerste Star Wars beter is dan The Shawshank Redemption. Die vergelijking kan nooit kloppend worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:59 schreef Robby87 het volgende:
Maar vertel!
Wat vind je goede films?
Informatie inwinnen mensen, zo scoor je nog 's een puntje
Noem eens een paar films die je goed vindtquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n man van de lijstjes. Ik heb een paar toppers per genre. Het is namelijk moeilijk te definiëren of de eerste Star Wars beter is dan The Shawshank Redemption. Die vergelijking kan nooit kloppend worden.
Ik kan je wel zeggen dat ik een hekel heb aan slechte prequels/sequels. Of het eerste deel moet in zijn originele staat al bagger zijn. Dan kan ik niet wachten op een nóg slechtere prequel/sequel.
Die neuropsycholoog die de test gemaakt heeft (?), zit ook bij het programma.quote:
De filmpjes met Margriet toch zeker niet hè?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef picodealion het volgende:
Oh ik doe gewoon de online test. De meeste filmpjes sla ik over.
Goed plan, ik zit ook gewoon mijn tijd te verdoen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef picodealion het volgende:
Oh ik doe gewoon de online test. De meeste filmpjes sla ik over.
One Flew Over The Cuckoo's Nest, dat is mijn standaard antwoord op zo'n vraag. Verder zal ik ze dan maar afgaan op genrequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef picodealion het volgende:
Noem eens een paar films die je goed vindt.
Haha, leuke vraag. Ik ben een sucker voor 19e eeuwse Engelse films zoals Sense and Sensibility. Kan ook door Kate Winslet komen, natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:06 schreef picodealion het volgende:
En nu een film die jij geweldig vindt die door iedereen wordt uitgekotst.
Kate Winsletquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Haha, leuke vraag. Ik ben een sucker voor 19e eeuwse Engelse films zoals Sense and Sensibility. Kan ook door Kate Winslet komen, natuurlijk.
Kate is mijn bitch. Sexueel geëngageerd genoeg?quote:
*kuch FF1 *kuchquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Welkom!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kate is niemands bitchquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kate is mijn bitch. Sexueel geëngageerd genoeg?
Dat escaleerde snel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kate is mijn bitch. Sexueel geëngageerd genoeg?
Eternal Sunshine of the Spotless Mind!quote:
+1quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind!
Ik deed het niet voor de punten. Deze film verdiend ieder spoor van waardering. Ook al is het maar op een forum in den Nederlanden in een topic dat totaal irrelevant is voor wat dan ook met betrekking tot de film.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Robby87 het volgende:
+1
Punten behaald in de SC zijn echter weinig tot niet relevant, of je moet FireFox1 heten. Die kan hooguit ruiken aan mijn topscore.
Just trying to fit inquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Sands het volgende:
Blijkbaar trekt FMT een bepaald soort mensen aan.
Komt wel goedquote:
Welke?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Komt wel goed
Ik moet die film nog steeds kijken, erg he.
Eternal sunshine of the spotless mindquote:
Ruim bovengemiddeld niet goed genoeg voor je?quote:
Natuurlijk niet. Ik wil de beste zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ruim bovengemiddeld niet goed genoeg voor je?
Ik had hoger verwacht van pico.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ruim bovengemiddeld niet goed genoeg voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |