Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dat was je toch altijd alquote:
Blijkbaar wel, anders zouden jullie niet in me fotoboek komen en het hier quoten...quote:
Dat is al eventjes geledenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zouden jullie niet in me fotoboek komen en het hier quoten...
Van jou misschien... maar niet van Robby en Njos...quote:
Ik vond dat 'toch?' er gewoon grappig achterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zouden jullie niet in me fotoboek komen en het hier quoten...
Nu ben ik bij iedereen hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van jou misschien... maar niet van Robby en Njos...
Tja, soms twijfel je he...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond dat 'toch?' er gewoon grappig achter
Laat maar berichtje achter!! xoxoquote:
Dat heeft iedereen wel eensquote:
Als jij dat wil, maar dan wil ik ook wel een foto van je zien...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Robby87 het volgende:
Zullen wij vriendjes worden op facebook dyon?
Ja toch niet dan...quote:
Ik vind dit echt zo'n schattig plaatjesquote:
Vind ik ook niet vreemd... buiten MR ken ik echt niemand uit die film... Ik heb nog geprobeerd hem te onderhouden...quote:
Ik heb geen idee voor een berichtjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Laat maar berichtje achter!! xoxo
Ik zag een zwerver dionquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar mensen, mijn fotoboek is echt totaal niet interresant... kijk dan hier: https://www.facebook.com/dyon.vanbaal dan kun je af en toe nog lachen... succes
Waarom met alle 2?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben gestopt met roken en drinken. Valt zwaar tegen
Ook met drugsquote:
Niemand zal beweren dat dat makkelijk is, daarom des te bewonderenswaardiger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben gestopt met roken en drinken. Valt zwaar tegen
Dank jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niemand zal beweren dat dat makkelijk is, daarom des te bewonderenswaardiger.
Hartstikke goed van je!
Ben met alle genotsmiddelen gestopt. Want bij een biertje hoort een sigaret. Bij een sigaret hoort weer een jointje... etc etc.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Buiten dat ik het natuurlijk met Wyccie eens ben... waarom ben je ook gstopt met drinken? Je kunt toch sociaal blijven drinken?
okquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben met alle genotsmiddelen gestopt. Want bij een biertje hoort een sigaret. Bij een sigaret hoort weer een jointje... etc etc.
Dat hoort niet...dat heb je zelf bedacht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben met alle genotsmiddelen gestopt. Want bij een biertje hoort een sigaret. Bij een sigaret hoort weer een jointje... etc etc.
Dat klopt. Verslaving is gewoon een bepaalde gewenning wat je af moet leren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat hoort niet...dat heb je zelf bedacht.
Klopt, maar hij heeft inzicht in zijn gedrag, en dat is al een deel van het kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Sands het volgende:
Dat hoort niet...dat heb je zelf bedacht.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, maar hij heeft inzicht in zijn gedrag, en dat is al een deel van het kunnen stoppen.
Met coke was ik al langer geleden mee gestopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar je bent gestopt met alle genotsmiddelen, wat nog meer dan?
Heb je daar iets aan overgehouden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met coke was ik al langer geleden mee gestopt.
Jazeker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je daar iets aan overgehouden?
Leuk toch dat je een bewonderaar hebtquote:
Sands ook bij jouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk toch dat je een bewonderaar hebt
Het interreseert me vrij weinig. Ik kijk nooit in me fotoboek en ik doe er dus ook niks meequote:
Me 2quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het interreseert me vrij weinig. Ik kijk nooit in me fotoboek en ik doe er dus ook niks mee
Fantastischquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk toch dat je een bewonderaar hebt
I knew it, aandachtshoer!quote:
Zoals jij mijn ICM in de gaten houdt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet jullie natuurlijk wel in de gaten houden.
nee daar let ik niet opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals jij mijn ICM in de gaten houdt?
En dan altijd 5 keer refreshen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet jullie natuurlijk wel in de gaten houden.
Dat is om te testen hoelang het duurt voordat jullie op je fotoboek kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan altijd 5 keer refreshen?
Natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:05 schreef Robby87 het volgende:
Pico, heb jij een t-shirt met
<GEEK>
erop?
Dank jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef picodealion het volgende:
En success FF1! Ik zit zelf ook te overwegen in elk geval ernstig te minderen met blowen, en dat roken moet ik ook maar weer eens vanaf.
Ik heb er al een gok neer gezet... Die verschrikkelijk fout is...quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef DragonFodder het volgende:
Mooi, dan ga mijn vraag maar eens beantwoorden.
En FF, goed bezig!
Je hebt een nieuw plaatje als beloning gekregenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb er al een gok neer gezet... Die verschrikkelijk fout is...
Ik zag het, maar maakt het niet duidelijker... Er zit toch ook zo'n zwarte panter in die een arm van een vent afrukt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw plaatje als beloning gekregen
Why?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef dyonvbaal het volgende:
O jongens... Halve dag werk die niet door gaat..
Ik zou vanavond mensen in Rotterdam moeten oppakken, uurtje rondrijden af moeten zetten bij de Ahoy. Alleen belde de klant dat zijn zakenrelaties allemaal afgezegd hadden vanwege het slechte weer...quote:
Eventjes op en neer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou vanavond mensen in Rotterdam moeten oppakken, uurtje rondrijden af moeten zetten bij de Ahoy. Alleen belde de klant dat zijn zakenrelaties allemaal afgezegd hadden vanwege het slechte weer...
Dus gaat de rit niet door... nou mag ik zo eventjes op en neer naar Düsseldorf..
Maar jouw ritten zijn altijd ergens anders in Nederland, of meestal zo in de randstad? En de Benelux ook?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou vanavond mensen in Rotterdam moeten oppakken, uurtje rondrijden af moeten zetten bij de Ahoy. Alleen belde de klant dat zijn zakenrelaties allemaal afgezegd hadden vanwege het slechte weer...
Dus gaat de rit niet door... nou mag ik zo eventjes op en neer naar Düsseldorf..
en vind je vaak wit/creme naar ammoniak ruikende vlekken achterin?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar jouw ritten zijn altijd ergens anders in Nederland, of meestal zo in de randstad? En de Benelux ook?
zegt de dokterin in de slowchat..quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb geen tv, denk ook niet dat het live op internet te zien is.
Maar is dat die van BNN? Ik heb die een paar jaar geleden een keer gedaan en toen had ik een heel hoog IQ, dus is niet heel betrouwbaar denk ik
ik snap hem niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
zegt de dokterin in de slowchat..
Paar jaar geleden ook gedaan, hij correleerde toen goed met wat ik bij andere testen scoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb geen tv, denk ook niet dat het live op internet te zien is.
Maar is dat die van BNN? Ik heb die een paar jaar geleden een keer gedaan en toen had ik een heel hoog IQ, dus is niet heel betrouwbaar denk ik
Weer slecht gescoord?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Paar jaar geleden ook gedaan, hij correleerde toen goed met wat ik bij andere testen scoor.
Ach...quote:
doe maar niet mee dan vanavondquote:
teblet jonghuh das modernquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik had m'n potloodjes al geslepen
ja maar dat oogt gelijk zo dom, ik heb speciaal een montuur gekocht zonder glazen speciaal voor vanavondquote:
Okequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef RanTheMan het volgende:
is er een gegadigde om mijn vraag over te nmen? Moet nml zo weg
Niet live, wel op internet. Ik scoor altijd 1 of 2 punten hoger dan een vriend met wie ik de test doe, kijken of dat weer lukt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:53 schreef Robby87 het volgende:
Wie gaan er allemaal meedoen met de nationale IQ test 2013 @ Ned 1
Hoeveel had je gescoord?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niet live, wel op internet. Ik scoor altijd 1 of 2 punten hoger dan een vriend met wie ik de test doe, kijken of dat weer lukt.
Ik vond jou altijd al begaafd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:58 schreef picodealion het volgende:
Meestal ergens in de 130. Ik neem de BNN test een beetje met een korreltje zout.
Wat scoor jij dan?quote:
Laat maar weten danquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen idee, is al wat jaren geleden dat ik daaraan heb meegedaan. Ik zal het vanavond weten
Ahaquote:Vrouwen 123
Vrouwen met grote borsten 98
Ik ben nogal een aap jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik proef een lichte competitiedrang
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah vandaar dat jij zo hoog scoorde.
Ik had 147 toenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |