Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.
iOS 6 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 6 is sinds 19 september 2012 beschikbaar en is standaard voorgeïnstalleerd op de iPhone 5.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
En er zijn vast wel dingen die het niet doen op iOS maar als dat bijdraagt aan een sneller, stabieler systeem met een grotere accuduur dan heb ik dat er graag voor over. Android-gebruikers zullen dat wel nooit snappen.
Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef TC03 het volgende: Het is gewoon een non-issue, je gaat ook niet zeuren dat je gloednieuwe BMW niet op sla-olie rijdt o.i.d.
Niet op kolen. Dat is een beter vergelijking. Wat dat is Flash. Een technologie uit het begin van deze eeuw en inmiddels zwaar achterhaald.
Heeft niks met wel of niet mobiel te maken gast. Stop maar gewoon. Met deze discussie of met ademen, maakt mij niet zoveel uit. 99,99% is HTML5 en geen Flash en werkt dus gewoon. Doe niet zo nutteloos.
Wat je moet doen is het volgende: 1. Ga naar instellingen > iCloud. Scroll naar beneden naar 'Opslag en reservekopie'. Maak daar een reservekopie. Wacht tot dat klaar is. 2. Ga naar instellingen > algemeen, scroll naar beneden, ga naar 'stel opnieuw in'. Klik op 'wis alle inhoud en instellingen'.
Je iPhone start nu opnieuw en je kan je backup terugzetten.
En dan is alles weer zoals het was? Qua apps/contacten enzo? Of moet ik daarvoor bij iCloud nog iets speciaals instellen? (iPhone is nu bezig met jouw stap 1)
Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef Q. het volgende: En er zijn vast wel dingen die het niet doen op iOS maar als dat bijdraagt aan een sneller, stabieler systeem met een grotere accuduur dan heb ik dat er graag voor over. Android-gebruikers zullen dat wel nooit snappen.
Ik ga eerlijk toegeven, mijn toestel heeft 200 euro gekost, maar met wat tweaks en een custom rom is hij sneller dan de iPhone 3GS die mijn zus gehad heeft. Ben wel van plan eind dit jaar een high-end toestel te kopen
En dan is alles weer zoals het was? Qua apps/contacten enzo? Of moet ik daarvoor bij iCloud nog iets speciaals instellen? (iPhone is nu bezig met jouw stap 1)
Ja alles. En nee. Als de backup gemaakt is (dat staat er ook duidelijk in beeld), ben je klaar. Zorg wel dat je het wachtwoord van je Apple ID niet kwijt bent, want die heb je nodig.