SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 1000 euro rijker dan ik dacht
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
WHAHAHAHAHA
En dan trek je voor DW De Duivel!!
In het boekje wat erbij zit staat een heel verhaal over ketenen bij die kaart.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat is best relaxedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik dacht dat ik 1400 euro op de lopende rekening had, bleken het er ruim 2400 te zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHA
En dan trek je voor DW De Duivel!!
In het boekje wat erbij zit staat een heel verhaal over ketenen bij die kaart.![]()
![]()
![]()
Nog 99,8% te gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus weer 1000 euro dichter bij een huisje![]()
De voordeur en deurmat heb je iig alquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ze moest kaarten kiezenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat lijkt er al meer opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De voordeur en deurmat heb je iig al![]()
![]()
Damn.. Hoe doe je dat.. Ik heb er maar 400 op staan..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik dacht dat ik 1400 euro op de lopende rekening had, bleken het er ruim 2400 te zijnDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Goed sparenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn.. Hoe doe je dat.. Ik heb er maar 400 op staan..![]()
![]()
Met 150.000 heb je een huis met inrichtingquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik heb werkelijk geen idee hoeveel geld je "nodig" zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaja, maar toch. Alleen de gedachte al![]()
![]()
Okquote:![]()
Onthoud dat ik huiverig ben en geen "professioneel oplichter" aub![]()
3 getallen aub tussen 1 en 22If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |