Haarbal loopt te fuckenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:55 schreef NotGuilty het volgende:
[..]sinds wanneer sluit een topic pas bij #303
Als post tegelijk gepost worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:55 schreef NotGuilty het volgende:
Goede toevoeging wel. Toen ik net mijn stuk typte heb ik daar ook over nagedacht, maar het gaat me iets te ver te impliceren dat de schadelijke gevolgen óók cultureel aangeleerd zijn. Niet in de laatste plaats omdat die zo dikwijls ook lichamelijk zijn - hoewel je natuurlijk weer kunt stellen dat veel lichamelijke schade een vertaling is van emotionele, en dus aangeleerde culturele normen en waarden, maar dan blijf je in een cirkel lopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Je maakt terecht een onderscheid tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Echter, bij verschillende volkeren (nu en in de geschiedenis) was het zoals ik aangaf goed gebruik dat gefortuneerde mannen een aantal had om af en toe seks mee te hebben: pedoseksualiteit dus. Dat werd geaccepteerd zoals wij man-vrouw seks accepteren.
Dat doet op zijn minst vermoeden dat de zeer schadelijke gevolgen voor de kinderen -die er in de context van onze samenleving ongetwijfeld zijn- niet als 'absoluut' moeten worden gezien. Je kunt je afvragen of die schade (die zich manifesteert op latere leeftijd) niet vooral het gevolg is van de ontdekking dat er iets met je is gebeurt wat absoluut niet geaccepteerd wordt en waar iedereen (het hele discours) zijn afschuw over uitspreekt. Ik ben er van overtuigt dat kinderen er geen/nauwelijks schadelijke effecten van zouden ondervinden als het in de hele structuur van het denken van onze maatschappij volstrekt normaal was.
Met andere woorden: juist het feit dat we met z'n alle vinden dat het verschrikkelijk is en dat kinderen er heel veel schade van ondervinden veroorzaakt/versterkt ironisch genoeg juist die schade. De opmerking van de eerste alinea van deze post ondersteunt dat: daar waar het volstrekt normaal was om seks met kinderen te hebben, waren de schadelijke gevolgen er niet.
Klopt wel vaker niet, geen idee waar dat aan ligtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:55 schreef NotGuilty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Congrats !quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:59 schreef Argelos het volgende:
Nice, Rechtsgeschiedenis binnengekopt op alleen de cali-module. Shoutout naar Paxcon voor de tip
Congrats!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:59 schreef Argelos het volgende:
Nice, Rechtsgeschiedenis binnengekopt op alleen de cali-module. Shoutout naar Paxcon voor de tip
Ik wilde het nieuwe topic openen om Kluwer te verbannen en dat mag niet, lapohunten is verboden.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt wel vaker niet, geen idee waar dat aan ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig
Ohnee, wat jij deed was geen lapohuntenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik wilde het nieuwe topic openen om Kluwer te verbannen en dat mag niet, lapohunten is verboden.
BOH Netjes man!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Congrats!
Heb zelf mijn eerste uitschieten van het jaar binnen, heb een 9 voor Inleiding Staats- en Bestuursrecht.
Gefeliciteerd gozer. Knap gedaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Congrats!
Heb zelf mijn eerste uitschieten van het jaar binnen, heb een 9 voor Inleiding Staats- en Bestuursrecht.
Proficiat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Congrats!
Ja nu zat ik ermeequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik wilde het nieuwe topic openen om Kluwer te verbannen en dat mag niet, lapohunten is verboden.
[..]Wel grappig
Doe een civiele inderdaad. Altijd goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja nu zat ik ermeeHeb er maar een uit het voetbal getrokken.
CRvB durf ik niet meer
Thanks. En gefeliciteerd! Petje afquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Congrats!
Als we een naam noemen met een tussenvoegsel, maar we noemen het deel vóór het tussenvoegsel niet mee, gebruiken we een hoofdletter meneer SpotlessMind00.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja nu zat ik ermeeHeb er maar een uit het voetbal getrokken.
CRvB durf ik niet meer
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef N0rah het volgende:
Omg, ik heb een 10 voor staats- en bestuursrecht. De enige. Wtf.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |