PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
dat is waar en Gomez maakt wel veel af, maar die kan buiten gewoon scoren HE-LE-MAAL niksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, zelfde verhaal als Lewan. Maakte in het begin alles af met z'n hoofd, maar scoorde toch te weinig. Met Reus weet ik gewoon bijna zeker dat hij scoort als 'ie goed voor het doel staat en dat zoek ik in een spits.
net als de hunterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is waar en Gomez maakt wel veel af, maar die kan buiten gewoon scoren HE-LE-MAAL niks
ja, maar IF lewandowski is het geld niet waard, de gewone vond ik wel goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
net als de hunter
Ik speel het liefste toch met Reus en Lewandovski
Graag gedaan knulquote:
Ben daar nou maar niet te zeker van. Ajax was echt niet goed tegen Feyenoord hoor. Feyenoord was slechter dan dramatisch tegen Ajax.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Vitesse zonder Bony wordt ook voor Ajax een walkover zaterdag.(ook al is het in het Gerledome)
Laat ze dat lekker denken joh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben daar nou maar niet te zeker van. Ajax was echt niet goed tegen Feyenoord hoor. Feyenoord was slechter dan dramatisch tegen Ajax.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:34 schreef leoon. het volgende:
OP chick heet: девушки у зеркала
Tot uw dienst, graag gedaan!
ik mag jou welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:34 schreef leoon. het volgende:
OP chick heet: девушки у зеркала
Tot uw dienst, graag gedaan!
Edit: Oke, misschien heet ze niet zo. Maar wel veel foto's
Ik wil een game mod sprekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat de GAM-mods (zijn die er?) geen lijstje hebben ingeleverd.
en ook al Ikemequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:40 schreef vandermar het volgende:
Ik had zonet Apam in een pakje
en een squadfitness in een ander pakje
Ik heb ze al ge-DM't. Morpheus zegt dat er te weinig animo was. Geloof er niks van.quote:
hij is het gewoon vergetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb ze al ge-DM't. Morpheus zegt dat er te weinig animo was. Geloof er niks van.
zo, nu wint ie hem zekerquote:
Niet zo haten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:43 schreef BDIL het volgende:
Waarom prijzen jullie GJE aan in dat topic
wat een zeikwijf ook, maar hij, met al zijn levenservaring en opgedane kennis, zal daar wel een goede verklaring voor hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wordt ie een keer opgehemeld, is het weer niet goed
Beter bijdehand dan bijdevoet #yoloquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef Reemi het volgende:
DM van de mod gekregen. Ik moet niet zo bijdehand doen.
je mag blijkbaar geen mening hebben over een userquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef Reemi het volgende:
DM van de mod gekregen. Ik moet niet zo bijdehand doen.
Ik mag dit niet vragen:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je mag blijkbaar geen mening hebben over een user
Doen we wat ons aangeraden wordt, worden de posts verwijderd. Waarom?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef Bart het volgende:
Geef deze mensen een hartelijk applaus (of een rotte tomaat) en discussieer hier wie de uiteindelijke winnaar gaat worden
wedden dat je een ban krijgtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik mag dit niet vragen:
[..]
Doen we wat ons aangeraden wordt, worden de posts verwijderd. Waarom?
Vind je het heel gek?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik postte iets maar het verdween gelijk.
Je moet niets.quote:
oh dus en niet stemmen en steun betuigingen weghalen. GJE mag gewoon niet winnen hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:53 schreef Reemi het volgende:
Wij kunnen niet stemmen, dat is het jammere.
Er is altijd gezeik in dit topic, jullie komen daar haast nooit en gaan nu opeens allemaal op GJE stemmenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent ex-mod, wat is dit voor ongein dan?
Gezeik in DIT topic?! Quoi?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er is altijd gezeik in dit topic, jullie komen daar haast nooit en gaan nu opeens allemaal op GJE stemmen
Ja die andere 4 ken ik niet en GJE helpt altijd. Dus ik/wij steun/steunen hem. sorry hoorrrrrrrquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er is altijd gezeik in dit topic, jullie komen daar haast nooit en gaan nu opeens allemaal op GJE stemmen
er is hier nooit gezeik, alleen als er een blik mongolen open wordt getrokkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja man, dat is zogenaamd grappigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kom met regelmaat in DIG.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo beter?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:56 schreef leoon. het volgende:
Mijn post blijft wel hele tijd staan, terwijl mijn vorige ook verwijderd werken
en nu je dit zegt is die ook wegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:56 schreef leoon. het volgende:
Kun je je post editten en zeggen dat ik ook op GJE stem?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:56 schreef leoon. het volgende:
Waar moeten we nu deze mensen een hartelijk applaus geven (of een rotte tomaat) en discussiëren over wie de uiteindelijke winnaar gaat worden?quote:
nogal kinderachtig ja, je mening mag je blijkbaar niet gevenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waar moeten we nu deze mensen een hartelijk applaus geven (of een rotte tomaat) en discussiëren over wie de uiteindelijke winnaar gaat worden?
Ik kneusde je moeders kutquote:
Oh, ik mag nergens anders een post maken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom ging jij toch ook naar het Rechtenstudenten topic?
RT gemachtquote:
Santana en David Luiz als CBquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand nog tips?Heb nog 90k +- over, en wil dat vooral in de verdediging steken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef Maver24 het volgende:
Wat is er met Rijst en waar kunnen we dat lezen of zo ?
Nee, Santana als RCB. En een Sakho op LCB.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Halen Matuidi en Dede dan wel de 9chem?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:09 schreef TBakkert het volgende:
weledele Rijst, als u dit leest, DM mij dan uw giften
Dit ja en dan IF Paulinho CDMquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:09 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee, Santana als RCB. En een Sakho op LCB.
Kaboul LCB, Luiz centraal en Santana RCB.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:09 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee, Santana als RCB. En een Sakho op LCB.
Dankjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:53 schreef Thorb het volgende:
Op wie gaan we dan stemmen als GJE niet mag winnen van de mods?
Ik stem blanco denk ik
dies best goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Kaboul LCB, Luiz centraal en Santana RCB.
Ik wil Dede erin houden, en IF Matuidi en Ramires ook.. dus dan word het maar puzzelen qua keeper..quote:
Doe ze de groeten van onsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
Ik kan nog in dat topic mijn post editten
Tuurlijk niet, de middelste CB moet alleen met de keeper linken. Dus als je Dede daar laat staan kan alvaes ook!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wil Dede erin houden, en IF Matuidi en Ramires ook.. dus dan word het maar puzzelen qua keeper..
En allemaal een schnorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:22 schreef leoon. het volgende:
Sinds ik met oud&nieuw 6 Turken ontmoet heb hier in Antwerpen heb ik ook van die Turkse grietjes rechts bij facebook die ik 'misschien' ken.
De ene nog hoeriger op de foto dan de ander
Toe maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef leoon. het volgende:
Zoals DIT
Die is ook nog gewoon echt vrienden met 1 van die gasten die ik heb leren kennen
Wat is daar nou weer mis meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef leoon. het volgende:
Zoals DIT
Die is ook nog gewoon echt vrienden met 1 van die gasten die ik heb leren kennen
met zo'n blikkerig kutgeluidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef n0ir het volgende:
Kennen jullie die reclame van Bart Smit met zo'n recorder die terugspeelde wat je tegen em zei?
HALLO HALLO HALLO
hallo hallo hallo
Met die nog niks, die heeft gewoon dikke tieten. Maar na die tweede gezien te hebben, heb ik mijn mening pas gevormd.quote:
is gewoon een fake facebook manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef leoon. het volgende:
Zoals DIT
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:27 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja maar gaat er juist om dat deze hoeriger is. Die andere heeft gewoon twee dikke tetten.
Joh, maar Dede heeft geen 9chemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:19 schreef leoon. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, de middelste CB moet alleen met de keeper linken. Dus als je Dede daar laat staan kan alvaes ook!
Nou toon is wat zelf initiatief danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:29 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Joh, maar Dede heeft geen 9chem
Had echt betere partijen verwacht op de Afrika cup. Helaas weinig doelpunten en kansenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Behalve Feghouli is het matig inderdaad
Ben al bezig, alleen het is onmogelijk om Kaboul er in te plaatsen..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nou toon is wat zelf initiatief dan
EEN FORMATIE SNELquote:
Kaboul+Ben Arfa=9 chemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ben al bezig, alleen het is onmogelijk om Kaboul er in te plaatsen..
Ghana heb ik niet gezien de rest wel. Nigeria was wel redelijk om aan te zien en Ivoorkust zeker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Had echt betere partijen verwacht op de Afrika cup. Helaas weinig doelpunten en kansen
die picca met die enorme decollete staat op elke jailbait site manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:29 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja fake idd..Kijk jou nou maar is verder dan je neusje lang is..
Het heet niet voor niets jailbait hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
die picca met die enorme decollete staat op elke jailbait site manhoe toevallig is dat
Foto zal fake kunnen zijn, maar profiel heeft gewoon vrienden en post regelmatig. Doe fake account niet..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
die picca met die enorme decollete staat op elke jailbait site manhoe toevallig is dat
Demougequote:
doe maar Remy, als ie maar linkt met Ben Arfaquote:
Kopen?! Gewoon gekregen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Serieus?!Hoe nice is dat hé! Heb je 'm dus toch bij de Store kunnen kopen?
![]()
Geniaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Kopen?! Gewoon gekregen!
Kan lullen als Brugman.
Niks betaald, niks hoeven tekenen en niks hoeven inleveren.
Ik zei, me experiabox is kapot ik moet een nieuwe hebben, kost dat?
wat heb van KPN vroeg die, ik zei internet + bellen.
Krijg je van mij een nieuwe mee zegt ie
Waarom geef je alles weg dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geniaal.
Kan ik jou ook inzetten voor gratis spullen?
Ligt eraan wat, mmaar vaak wel ja!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geniaal.
Kan ik jou ook inzetten voor gratis spullen?
Zoveel heb je dus niet hoeven lullen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Kopen?! Gewoon gekregen!
Kan lullen als Brugman.
Nee maar anders valt het zo opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is hij gebanned ofzo, dat hij iedereen DM' t?
kutuserquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Jayfen het volgende:
[..]
Waarom geef je alles weg dan?
En wie is luukieeee?
Klopt, charismaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoveel heb je dus niet hoeven lullen...
CLUBSSSSSSSSSS?
Hmm, doe mij maar 1000000000000000000000000000 coins danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef pascal08 het volgende:
2 COINS HALEN, 1 BETALEN*. TIJDELIJKE ACTIE. OP = OP!!!
Maximaal 1 per klant.
Ik wil wel een nieuwe LED TV.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat, mmaar vaak wel ja!
hahaha zo dat zijn er een hele hoop lol xdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hmm, doe mij maar 1000000000000000000000000000 coins dan
Tenzij je ze niet op een bult gooit maar achter elkaar legt, dan is het een hele rij hahahaha :$quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahaha zo dat zijn er een hele hoop lol xd
Misschien kun je er wel in zwemmen als je ze op een bult gooit!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tenzij je ze niet op een bult gooit maar achter elkaar legt, dan is het een hele rij hahahaha :$
en recht op elkaar is een hele stapelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tenzij je ze niet op een bult gooit maar achter elkaar legt, dan is het een hele rij hahahaha :$
Ja en dan een duik nemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Misschien kun je er wel in zwemmen als je ze op een bult gooit!
Dat wordt dan: ¤5000000000000000000000000quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hmm, doe mij maar 1000000000000000000000000000 coins dan
Ik ben in.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef Reemi het volgende:
Bart de mod zegt dat ik een eigen forum moet openen met mijn vriendjes.
WHO'S IN?
JE ZOU NIET MET ANDERE USERS DM'EN!!! ALLEEN MET MIJ!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mag ik ook. Wij dm'en tenslotte al 2 dagen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef Reemi het volgende:
WHO'S IN?
ik doe meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef Reemi het volgende:
WHO'S IN?
2 dagen lijkt me genoeg. Welkom!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mag ik ook. Wij dm'en tenslotte al 2 dagen.
Aaawhquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat wordt dan: ¤5000000000000000000000000
Mag ik dan een Pascal/Pazzl award?quote:
wa is deze ouwequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar vind niet echt dat hij zich vriendelijk opstelt tegenover ons.
Maaarrrrrrr Reemi is beroemd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
JIJ KRIJGT HELEMAAL NIKS MEER! JE ZIT GEWOON ACHTER MIJN RUG OM MET ANDEREN TE DM'EN!
Bij KPN zijn ze fucking chill als het om dat gaatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Kopen?! Gewoon gekregen!
Kan lullen als Brugman.
Ik ga morgen ook gelijk bellen. Ik wil ook wel een gratis console met spellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij KPN zijn ze fucking chill als het om dat gaatIk had hetzelfde , belde dat me NATtype hele tijd van open naar strict ging.Begonnen we ineens een gesprek te houden over consoles en spellen en kreeg ik hem gratis opgestuurd
![]()
haha ze zijn zeker chill bij KPN in dat opzicht!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij KPN zijn ze fucking chill als het om dat gaatIk had hetzelfde , belde dat me NATtype hele tijd van open naar strict ging.Begonnen we ineens een gesprek te houden over consoles en spellen en kreeg ik hem gratis opgestuurd
![]()
Hahaha, zo kun je de zin ook lezen ja!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook gelijk bellen. Ik wil ook wel een gratis console met spellen.
Neem ik gewoon een heleboel mensen mee en maak ik het lekker druk in de Store. Dan kom ik binnenlopen en ga ik om spullen vragen. Aight aight!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha ze zijn zeker chill bij KPN in dat opzicht!
Alleen belde ik niet, maar ging ik bij de KPN store langs!
Daar was het vet druk, dus denk dat die dude zoiets had van fock it!
fok meet it isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Neem ik gewoon een heleboel mensen mee en maak ik het lekker druk in de Store. Dan kom ik binnenlopen en ga ik om spullen vragen. Aight aight!
Wat kan je daarmee dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef Reemi het volgende:
Ik kreeg gratis een hele chille Fritz!box
Ik heb ongeveer alle 12 de berekeningen goed. De feitenkennis was om te huilen. Ik heb 6 kantjes volgeschreven. Inclusief voetnoot: "Sorry voor m'n handschrift, maar wat wil je na 6 pagina's? Zullen we de herkansing maar meerkeuze doen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent niet mors zo te zien. Hoe ging het?
Ik ga mee! Ik wil nog meer gratis!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Neem ik gewoon een heleboel mensen mee en maak ik het lekker druk in de Store. Dan kom ik binnenlopen en ga ik om spullen vragen. Aight aight!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer alle 12 de berekeningen goed. De feitenkennis was om te huilen. Ik heb 6 kantjes volgeschreven. Inclusief voetnoot: "Sorry voor m'n handschrift, maar wat wil je na 6 pagina's? Zullen we de herkansing maar meerkeuze doen?"
Nee, echt niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]ging dus wel goed
dat soort mensen vind ik echt irritant
o prima, voor poep krijg je meestal ook puntenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, echt niet.De berekeningen dus wel, maar voor de rest heb ik echt p00p geschreven.
Moet je naar xs4all gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vet! Zo'n ding wil ik ook wel dan.
Hopen voor je dat diegene die nakijkt een p00p-fetish heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, echt niet.De berekeningen dus wel, maar voor de rest heb ik echt p00p geschreven.
Zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopen voor je dat diegene die nakijkt een p00p-fetish heeft.
Wij moesten altijd een konijntje tekenenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o prima, voor poep krijg je meestal ook punten
Ik kom wel even dan. Ik ben toch goed in gokken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
Pascal en Kevin, ik weet dat jullie moeten leren. Echter doen jullie dat nu niet. Waarom komt een van jullie dan niet gewoon clubben
Goede speler jaquote:
He halloquote:
ik heb geen toernooiteam, ik heb zelfs helemaal geen team, want heb Hazard gekochtquote:
JIj was er niet. En ik niet. En Mathijs wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:24 schreef pascal08 het volgende:
Gaat goed zeg met de XBL club: L/D/L/D/L/L
Zou hem persoonlijk meer als CF/CAM gebruiken, fijne dribbelaar met een goed schat!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:25 schreef vandermar het volgende:
Wie hebben Quintero als spits gehad? Was hij chill daar?
ik wordtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik deed ook niet mee. Maar ik wordt dan ook alleen gevraagd als we in divisie 1 spelen.
Heb zowel ST als CAM in 3-5-2 gehad, als CAM komt hij veel beter tot zijn recht maar ST was ook niet slechtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:25 schreef vandermar het volgende:
Wie hebben Quintero als spits gehad? Was hij chill daar?
Nice, want ik wil een dubbele link voorin bij het zilver team. Ik heb nu Sigurdarson maar die linkt alleen met kut spelers en 1 van de spitsen wil ik minimaal 4* skill.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb zowel ST als CAM in 3-5-2 gehad, als CAM komt hij veel beter tot zijn recht maar ST was ook niet slecht
ik vond hem wel goed!, anders boatengquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb nu Zarate, Nocerino en Pirlo op mijn middenveld. Maar het is niet aanvallend genoeg. Is Sneijder nog een beetje goed, zijn traits zijn niet verkeerd.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:31 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe transfers, Sneijder naar Inter
Ik vind 'm wel aardig. Alleen jammer dat ie zo traag is, en niet zo sterk..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb nu Zarate, Nocerino en Pirlo op mijn middenveld. Maar het is niet aanvallend genoeg. Is Sneijder nog een beetje goed, zijn traits zijn niet verkeerd.
En hij is nu uit de packsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel aardig. Alleen jammer dat ie zo traag is, en niet zo sterk..
Ik heb 'm vorige week nog gekochtquote:
Inter hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom zou die naar Inter gaan dan? Galatasaray bedoel je?
Ja natuurlijk bedoelde ik dat. Ik lette ff niet op, lekker belangrijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom zou die naar Inter gaan dan? Galatasaray bedoel je?
JA WIES ER DAN DE SLIMMERIK PIKquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja natuurlijk bedoelde ik dat. Ik lette ff niet op, lekker belangrijk
Snel genoeg als CM/CAM. Zijn defending is ook best aardig dus je wint nog relatief veel duels.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel aardig. Alleen jammer dat ie zo traag is, en niet zo sterk..
Martinez van LDB naar Primera Liga.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Best wel een lange lijst met transfers deze keer, maar dan nog geen 1 bronze en ook geen 1 UP
Ja zag het ook. Russische zilver teams met Majeed en Mauricioquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Majeed Warrisaka zilveren Eto´o naar Spartak.
Moet jij ook een eigen forum oprichten met je vriendjes?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef Fuszy het volgende:
die bart is ook een homo zeg.mongooltje met teveel macht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |