PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
dat is waar en Gomez maakt wel veel af, maar die kan buiten gewoon scoren HE-LE-MAAL niksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, zelfde verhaal als Lewan. Maakte in het begin alles af met z'n hoofd, maar scoorde toch te weinig. Met Reus weet ik gewoon bijna zeker dat hij scoort als 'ie goed voor het doel staat en dat zoek ik in een spits.
net als de hunterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is waar en Gomez maakt wel veel af, maar die kan buiten gewoon scoren HE-LE-MAAL niks
ja, maar IF lewandowski is het geld niet waard, de gewone vond ik wel goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
net als de hunter
Ik speel het liefste toch met Reus en Lewandovski
Graag gedaan knulquote:
Ben daar nou maar niet te zeker van. Ajax was echt niet goed tegen Feyenoord hoor. Feyenoord was slechter dan dramatisch tegen Ajax.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Vitesse zonder Bony wordt ook voor Ajax een walkover zaterdag.(ook al is het in het Gerledome)
Laat ze dat lekker denken joh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben daar nou maar niet te zeker van. Ajax was echt niet goed tegen Feyenoord hoor. Feyenoord was slechter dan dramatisch tegen Ajax.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:34 schreef leoon. het volgende:
OP chick heet: девушки у зеркала
Tot uw dienst, graag gedaan!
ik mag jou welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:34 schreef leoon. het volgende:
OP chick heet: девушки у зеркала
Tot uw dienst, graag gedaan!
Edit: Oke, misschien heet ze niet zo. Maar wel veel foto's
Ik wil een game mod sprekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat de GAM-mods (zijn die er?) geen lijstje hebben ingeleverd.
en ook al Ikemequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:40 schreef vandermar het volgende:
Ik had zonet Apam in een pakje
en een squadfitness in een ander pakje
Ik heb ze al ge-DM't. Morpheus zegt dat er te weinig animo was. Geloof er niks van.quote:
hij is het gewoon vergetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb ze al ge-DM't. Morpheus zegt dat er te weinig animo was. Geloof er niks van.
zo, nu wint ie hem zekerquote:
Niet zo haten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:43 schreef BDIL het volgende:
Waarom prijzen jullie GJE aan in dat topic
wat een zeikwijf ook, maar hij, met al zijn levenservaring en opgedane kennis, zal daar wel een goede verklaring voor hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wordt ie een keer opgehemeld, is het weer niet goed
Beter bijdehand dan bijdevoet #yoloquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef Reemi het volgende:
DM van de mod gekregen. Ik moet niet zo bijdehand doen.
je mag blijkbaar geen mening hebben over een userquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef Reemi het volgende:
DM van de mod gekregen. Ik moet niet zo bijdehand doen.
Ik mag dit niet vragen:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je mag blijkbaar geen mening hebben over een user
Doen we wat ons aangeraden wordt, worden de posts verwijderd. Waarom?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef Bart het volgende:
Geef deze mensen een hartelijk applaus (of een rotte tomaat) en discussieer hier wie de uiteindelijke winnaar gaat worden
wedden dat je een ban krijgtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik mag dit niet vragen:
[..]
Doen we wat ons aangeraden wordt, worden de posts verwijderd. Waarom?
Vind je het heel gek?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik postte iets maar het verdween gelijk.
Je moet niets.quote:
oh dus en niet stemmen en steun betuigingen weghalen. GJE mag gewoon niet winnen hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:53 schreef Reemi het volgende:
Wij kunnen niet stemmen, dat is het jammere.
Er is altijd gezeik in dit topic, jullie komen daar haast nooit en gaan nu opeens allemaal op GJE stemmenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent ex-mod, wat is dit voor ongein dan?
Gezeik in DIT topic?! Quoi?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er is altijd gezeik in dit topic, jullie komen daar haast nooit en gaan nu opeens allemaal op GJE stemmen
Ja die andere 4 ken ik niet en GJE helpt altijd. Dus ik/wij steun/steunen hem. sorry hoorrrrrrrquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er is altijd gezeik in dit topic, jullie komen daar haast nooit en gaan nu opeens allemaal op GJE stemmen
er is hier nooit gezeik, alleen als er een blik mongolen open wordt getrokkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja man, dat is zogenaamd grappigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kom met regelmaat in DIG.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo beter?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:56 schreef leoon. het volgende:
Mijn post blijft wel hele tijd staan, terwijl mijn vorige ook verwijderd werken
en nu je dit zegt is die ook wegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:56 schreef leoon. het volgende:
Kun je je post editten en zeggen dat ik ook op GJE stem?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:56 schreef leoon. het volgende:
Waar moeten we nu deze mensen een hartelijk applaus geven (of een rotte tomaat) en discussiėren over wie de uiteindelijke winnaar gaat worden?quote:
nogal kinderachtig ja, je mening mag je blijkbaar niet gevenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waar moeten we nu deze mensen een hartelijk applaus geven (of een rotte tomaat) en discussiėren over wie de uiteindelijke winnaar gaat worden?
Ik kneusde je moeders kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |