PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
dat is waar en Gomez maakt wel veel af, maar die kan buiten gewoon scoren HE-LE-MAAL niksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, zelfde verhaal als Lewan. Maakte in het begin alles af met z'n hoofd, maar scoorde toch te weinig. Met Reus weet ik gewoon bijna zeker dat hij scoort als 'ie goed voor het doel staat en dat zoek ik in een spits.
net als de hunterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is waar en Gomez maakt wel veel af, maar die kan buiten gewoon scoren HE-LE-MAAL niks
ja, maar IF lewandowski is het geld niet waard, de gewone vond ik wel goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
net als de hunter
Ik speel het liefste toch met Reus en Lewandovski
Graag gedaan knulquote:
Ben daar nou maar niet te zeker van. Ajax was echt niet goed tegen Feyenoord hoor. Feyenoord was slechter dan dramatisch tegen Ajax.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Vitesse zonder Bony wordt ook voor Ajax een walkover zaterdag.(ook al is het in het Gerledome)
Laat ze dat lekker denken joh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben daar nou maar niet te zeker van. Ajax was echt niet goed tegen Feyenoord hoor. Feyenoord was slechter dan dramatisch tegen Ajax.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:34 schreef leoon. het volgende:
OP chick heet: девушки у зеркала
Tot uw dienst, graag gedaan!
ik mag jou welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:34 schreef leoon. het volgende:
OP chick heet: девушки у зеркала
Tot uw dienst, graag gedaan!
Edit: Oke, misschien heet ze niet zo. Maar wel veel foto's
Ik wil een game mod sprekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat de GAM-mods (zijn die er?) geen lijstje hebben ingeleverd.
en ook al Ikemequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:40 schreef vandermar het volgende:
Ik had zonet Apam in een pakje
en een squadfitness in een ander pakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |