Zelfvertrouwen moeten halen ui.. Nee, ik heb je genoeg gepest vandaag. Veel plezier man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga fitnessen. ff die spiertjes oppompen voor vanavond.
Wat een baas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke hobby heeft deze meneer.
Uit wat? Moet ik zelfvertrouwen halen uit lelijk zijn dan? Of waar baseer jij je zelfvertrouwen op?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen moeten halen ui.. Nee, ik heb je genoeg gepest vandaag. Veel plezier man.
Vertel dat verhaal van Tilburg, gegarandeerd succes.
Net als Typisch met Feyenoord dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef sausagin het volgende:
[..]
Standard Luik. Al ben ik geen echte supporter , meer een sympathisant.
Toch happenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uit wat? Moet ik zelfvertrouwen halen uit lelijk zijn dan? Of waar baseer jij je zelfvertrouwen op?
Die hebben ook wel betere tijden gekendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef sausagin het volgende:
[..]
Standard Luik. Al ben ik geen echte supporter , meer een sympathisant.
Zijn koele ajaxsjaalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uit wat? Moet ik zelfvertrouwen halen uit lelijk zijn dan? Of waar baseer jij je zelfvertrouwen op?
Credits naar HMF.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
Net weer een auto voor de boom geklapt hier voor het huis, ambulance was er binnen 15 seconden bij. Dat jullie het even weten.
Wat maakt dat iemand die tijdens wedstrijden van 'zijn club' berichtjes zit weg te modden dan wel niet?quote:
Een Moderator op een forum?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat maakt dat iemand die tijdens wedstrijden van 'zijn club' berichtjes zit weg te modden dan wel niet?
Oh, het was geen belediging hoor. Je hoeft niet gelijk frontaal de aanval in.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat maakt dat iemand die tijdens wedstrijden van 'zijn club' berichtjes zit weg te modden dan wel niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |