Op wie/wat? Ik ben net naar de kapper geweest man, ik voel me enorm fresh, zie er goed uit en ga vanavond hosselen in de stad. Waarom zou ik jaloers moeten zijn op een ander?quote:
Kweekzalmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:13 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme lekker zeg, zalm met peper en zout, gebakken aardappels (vet- en olievrij gebakken met HMF zijn meestertechniek) en - geheel in lijn met het seizoen, not- maiskolven
Lekker simpel, binnen 25 minuten klaar en toch goed te eten
Jij voelt je fresh, oké. Dan hoeft het niet zo te zijnmm dat anderen dat ook vinden. Kapi is gewoon een beetje jaloers op al het succes van de Denenen bij Ajax.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op wie/wat? Ik ben net naar de kapper geweest man, ik voel me enorm fresh, zie er goed uit en ga vanavond hosselen in de stad. Waarom zou ik jaloers moeten zijn op een ander?
Dat fresh verhaal staat volledig los van de klassieker hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij voelt je fresh, oké. Dan hoeft het niet zo te zijnmm dat anderen dat ook vinden. Kapi is gewoon een beetje jaloers op al het succes van de Denenen bij Ajax.
Is 't weer te lang geleden dat ik in 't nauw gedreven ben GGMM? Vervelend trekje van je blijft dat toch.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:15 schreef GGMM het volgende:
Steek je piemel in HMF.
Blijft een gouden opmerking.
Zalm van de visboer, vers uit Noorwegenquote:
Ik sla je neer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat fresh verhaal staat volledig los van de klassieker hoor.![]()
Wát?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:15 schreef GGMM het volgende:
Steek je piemel in HMF.
Blijft een gouden opmerking.
M'n moeder had vorig jaar zo'n plak gerookte wilde Alaska-zalm. Dat is echt in de verste verte niet te vergelijken met die bocht die ze in de AH e.d. verkopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zalm van de visboer, vers uit Noorwegen. Kostte godverdomme wel even een goeie 50 euro de kilo
. Gelukkig maar 3 ons nodig, maar toch.
Eens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n moeder had vorig jaar zo'n plak gerookte wilde Alaska-zalm. Dat is echt in de verste verte niet te vergelijken met die bocht die ze in de AH e.d. verkopen.
Zit echt een wereld van verschil tussen inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n moeder had vorig jaar zo'n plak gerookte wilde Alaska-zalm. Dat is echt in de verste verte niet te vergelijken met die bocht die ze in de AH e.d. verkopen.
Erg ja, maar ik heb ze erger voorbij zien komen hoor. Ik vind 't allemaal van die selectieve verontwaardiging.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Die beelden van die gozer in Eindhoven![]()
![]()
Die gozer blijft gewoon beduust op de grond zitten, recht voor zich uit starend, terwijl hij drie keer op zijn achterhoofd geschopt wordt. Heeft niet eens meer besef wat er gebeurd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Die beelden van die gozer in Eindhoven![]()
![]()
Twee hebben zichzelf aangegevenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gozer blijft gewoon beduust op de grond zitten, recht voor zich uit starend, terwijl hij drie keer op zijn achterhoofd geschopt wordt. Heeft niet eens meer besef wat er gebeurd.
Gad-ver-damme
[ afbeelding ]
Als ik jou ooit in nood aantref, kankerlijertje, dan rijd ik je dood met mijn ambulance, in plaats van dat ik je achterin leg.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gozer blijft gewoon beduust op de grond zitten, recht voor zich uit starend, terwijl hij drie keer op zijn achterhoofd geschopt wordt. Heeft niet eens meer besef wat er gebeurd.
Gad-ver-damme
[ afbeelding ]
Als ik jou ooit in nood aantref, kankerlijertje, dan rijd ik je dood met mijn ambulance, in plaats van dat ik je achterin leg.![]()
![]()
Niet zo lang geleden was er een die veel erger was. Meerdere keren met 2 voeten op iemands op kop blijnven springenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Erg ja, maar ik heb ze erger voorbij zien komen hoor.
Dat soort werk idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden was er een die veel erger was. Meerdere keren met 2 voeten op iemands op kop blijnven springen
Eindhoven is ook paupercapital of ze Nezzurlends.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:20 schreef Adames het volgende:
eindhoven is lekker in het nieuws de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |