ah ok, maar 20 is ook geen gekke prijs.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach ik betaal 20, maar je wordt ook gewoon fatsoenlijk behandeld. Als 't toch korter wilt kun je dezelfde week nog gratis terugkomen, haartjes worden gewassen, je krijgt een drankje en ze nemen altijd de tijd voor je. Ik hou daar wel van.
Hoe oud is Gayo dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen voor die van Geo heb ik een obsessie, de beste man is namelijk al super oud.
Denk het niet.. weet ik hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoeen fascistisch authentiek Italiaans jaren 30 kapsel?
Wij halen daar soms als ekte ekte kippenpootjes tijdens tussenuren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Binnenkort eens proberen dan. Wat moet ik dan nemen?
als je lang genoeg wacht ben je vanzelf even hipsterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk het niet.. weet ik hetik ben geen hipster, trend volger of modieuze gast.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wax, die troep krijg je niet uit je haar.
is het een neger?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij halen daar soms als ekte ekte kippenpootjes tijdens tussenuren.
die heeft geen inhammenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zei tegen de kapper: 'Doe maar zoals Pelle'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij wilde ook graag een eilandje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe kom je in godsnaam op de Westermarkt terecht in een tussenuur? Zit je op 't ROC daar ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij halen daar soms als ekte ekte kippenpootjes tijdens tussenuren.
Die kapster zo 90 minuten niks doen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, zie pm.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op de Westermarkt terecht in een tussenuur? Zit je op 't ROC daar ofzo.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:00 schreef Adames het volgende:
[..]
die heeft geen inhammenIk vind inhammen ook niet mooi, daarom wou ik 't dus ook net zoals Pelle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat jou toch niet manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
Alles behalvequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Staat jou toch niet manjij bent blond toch?
Ja, ik lijk een beetje op Immers of Matsoe Matsoe.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Staat jou toch niet manjij bent blond toch?
Scheer je kaal, het zijn beiden debielen waar je niet op wil lijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik lijk een beetje op Immers of Matsoe Matsoe.
Nou dan, dan staat een Pelle kapsel je toch niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Caland, is that you?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DAT BEPAAL IK ZELF WEL JAquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou dan, dan staat een Pelle kapsel je toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |