Ik ga direct solliciteren bij Eurosport.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch leerzaam verslag, want dit wist ik helemaal nog niet!
Idd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit is trouwens een veel leukere pot dan Ghana-Mali. Tot nu toe althans.
Eensquote:
Je krijgt daar pas een baantje als je of een dopingverleden hebt of je eigen show bij de KRO hebt gehad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik ga direct solliciteren bij Eurosport.
Was gewoon 4 vs. 1quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:42 schreef Stampie22 het volgende:
WAT EEN KANS!!
En wat slecht uitverdedigd zeg. Maar dat ze déze niet maken
Nee, ik denk dat Niger vermoeid raakt en Congo wint. 0-0 eindstand vind ik bij deze wedstrijd niet zo voor de hand liggen, wordt te open voor gespeeld en teveel fouten gemaakt. En we hebben toch behoorlijk wat kansen gezienquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:47 schreef de_boswachter het volgende:
0-0 rust.
Congo wil wel maar kan niet. Niger gokt op een counter. 0-0 eindstand is wel reeël.
Nou, als Congo vier tegen één op de tegenstander af blijft komen acht ik het wel aannemlijk dat ze er eentje in tikken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:47 schreef de_boswachter het volgende:
0-0 rust.
Congo wil wel maar kan niet. Niger gokt op een counter. 0-0 eindstand is wel reeël.
Ach ze hebben drie kansen gehad, maar geen enkele door spelers uit te spelen. Hangt allemaal samen met geluk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, als Congo vier tegen één op de tegenstander af blijft komen acht ik het wel aannemlijk dat ze er eentje in tikken.
Voor de eer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik aan online wedden deed had ik nu op Congo ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |