Teveel Europese Marokkanen ja. Dat zie ik al langer als het probleem. Assaidi, Amrabat, Hamdaoui..die gasten kunnen volgens mij niet eens met die anderen goed praten. Fransen praten ze sowieso niet en Arabisch ook maar zeer matig... Dan heb je nog wat Fransen (zullen ook wel vooral veel met elkaar omgaan). En dan de gasten uit Marokko zelf. Allemaal groepjes onderling, niet goed voor de teamgeest. Als ze nou uitzonderlijk waren dan maakte niet uit maar ze zijn niet zo goed dat ze dat kunnen compenseren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef o.us2.0 het volgende:
Daar precies hetzelfde geklaagzang. Dat het schandalig is dat de spelers uit de Botola veel beter zijn dan die dure voetballers uit Europa, strijdlustiger zijn en dat die Europese mooiboys niet meer opgesteld moeten worden. Nu weet ik persoonlijk zeker dat het niet aan Eric Gerets lag.
Marokko deed vorig jaar mee aan de Arab Cup, Eric Gerets nam alleen spelers mee uit de Botola. Ik had in tijden niet meer zo'n goede teamwork en spel gezien van het Marokkaans elftal. Sterker nog, ze wonnen die beker.
Maken een wedstrijd leuker om naar te kijken, in tegenstelling tot hun NOS-collega's. Met Frank Kramer als hoogtepuntquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:40 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Maken een wedstrijd leuker om naar te kijken, in tegenstelling tot hun NOS-collega's. Met Frank Kramer als hoogtepunt
Goede speler van Telstar en Volendam. Nog betere presentator van Hints en Boggle.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Goede speler van Telstar en Volendam. Nog betere presentator van Hints en Boggle.
Ik kan me zo niet herinneren of hij dat toen ook al zei.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je 'm in zijn hoogtijdagen. Ik weet niet of hij toen al zei: Frank Kramer zegt bedankt voor het kijken, graag tot een volgende keer.
Ja die had ik ook net open staan. Mooie afro-look, een beetje de Hansie Hansie van die tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik kan me zo niet herinneren of hij dat toen ook al zei.
Meer pareltjes van Frank:
Klopt, in het voorfilmpje zei ie ook al dat Mbokani bij Ghana speelt. Hij is duidelijk in vormquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Commentator: In Nigeria wonen Nigerianen. In Niger wonen Nigerezen.
Toch leerzaam verslag, want dit wist ik helemaal nog niet!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Commentator: In Nigeria wonen Nigerianen. In Niger wonen Nigerezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |