PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Als hij vloeiend Engels kan sprekenquote:
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij vloeiend Engels kan spreken
Toevallig wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij vloeiend Engels kan spreken
Toevallig kwam je die tegen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
OMFG, ik kom op internet een foto tegen van een meisje die wel verdacht veel lijkt op iemand die ik ken (naakt)
Delenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
OMFG, ik kom op internet een foto tegen van een meisje die wel verdacht veel lijkt op iemand die ik ken (naakt)
Dit schreeuwt om pics.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
9quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
WIe moet ik dm'en?
Ik DM 1 iemand
getal onder de 10 en je mag 1x raden.
8quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
WIe moet ik dm'en?
Ik DM 1 iemand
10quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
WIe moet ik dm'en?
Ik DM 1 iemand
Best lekker wijf, hahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef vandermar het volgende:
Ik weet alleen hoe bij haar thuis de woonkamer, tuin en wc beneden eruit ziet
Ja zag het ook op Twitter, dan ben je echt een debiel...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:01 schreef Toefjes het volgende:
http://www.nlwatch.nl/nl/(...)rer-214270-full-size
Ebicilio gewoon zijn horloge verkocht die hij gekregen heeft n.a.v. het kampioenschap van Ajax
Er staat Miley Cyrus maar die heeft een ander hoofdquote:
Hoezo? 6.500 euro is niet mis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja zag het ook op Twitter, dan ben je echt een debiel...
20, bijna 21quote:
+ Memories...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Voor een voetballer natuurlijk kleingeld.
Ik heb ook wel eens een Iris cheque van 35 euro verkocht voor 30 euro. Omdat je met zo'n ding niet bij de media markt kan betalen. Ook gekregen van mijn baas. Is dat ook erg?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Voor een voetballer natuurlijk kleingeld.
Ja!1!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een Iris cheque van 35 euro verkocht voor 30 euro. Omdat je met zo'n ding niet bij de media markt kan betalen. Ook gekregen van mijn baas. Is dat ook erg?
Ja dat is ook wel, maar als voetballer kan je er op wachten dat zoiets in de media verschijnt... Komt niet heel erg als blijk van waardering en clubliefde over. Maarja, zo werkt het natuurlijk niet zoals ik al zei...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een Iris cheque van 35 euro verkocht voor 30 euro. Omdat je met zo'n ding niet bij de media markt kan betalen. Ook gekregen van mijn baas. Is dat ook erg?
Even iets zoeken voor OPquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat deed je trouwens op die site VDM?
Klopt,clubliefde is alleen bij supporters en een hele enkele voetballer. Supporters verwachten dat spelers dezelfde passie voor de club koesteren, maar dat is een utopie. Clubs zijn werkgevers voor spelers. Niks meer,niks minder. En spelers roepen af en toe wat aardige dingen in de pers over de club, supporters etc omdat dat hetgeen is dat het volk graag wilt horen. En het gaat er altijd in als koek. Des te verontwaardigder men weer is als ze m weer smeren en het zelfde ritueel elders herhalenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:06 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel, maar als voetballer kan je er op wachten dat zoiets in de media verschijnt... Komt niet heel erg als blijk van waardering en clubliefde over. Maarja, zo werkt het natuurlijk niet zoals ik al zei...
Ziet er uit als een lief meisjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:11 schreef vandermar het volgende:
Nieuwe OP yolo.
Jammer van die kuttelefoon.
jeroen van zelstquote:
Nou? Nou? Nou? Waarom moest je aan me denken?quote:
Je ex is 1 van die chicks?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Ben wat 'videos'van die gozer aan het kijken en er zitten allemaal bekenden in. Nu weet ik dat die gozer uit het dorpje naast mijn woonplaats komt maar dan nog
mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:21 schreef Zhano het volgende:
Hey gvd wie moet ik hier DM'en om een DM te krijgen!?!?
heel grootquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb geld voor één van deze upgrades![]()
Hulk > Maicon
Dante > IF Dante
Paulinho > IF Paulinho
Iemand ervaring met de verschillen tussen de NIFs en IFs van Dante en Paulinho? Groot verschil?
Ik vraag toch naar ervaringenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
pff weet ik niet uit mijn hoofd, kijk eens op udb.
Onbegrijpelijk ja dat zo'n club nog interesse heeft in die vent. Ook zijn 84 rating in FIFAquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef DutchSL het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)li-hosts-last-supper
City gaat gewoon winst maken op die overschatte Balotelli met zijn ene goal in 14 wedstrijden
Milanzo weer terug in de problemen.
ik heb ervaring met de prijsverschillen die zijn best groot sukkelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vraag toch naar ervaringenDe stats heb ik gezien ja.
Zijn prestaties op het EKquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef laucas het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja dat zo'n club nog interesse heeft in die vent. Ook zijn 84 rating in FIFA
Nog altijd beter dan RVPquote:
Dat doelpunt in de halve finale, leek fifa welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat was ook cynisch. Balotelli was een held op het EK
Hij was egt slegt op dat ene moment na.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsnog een betere investering dan BMI waar ze het toen over haddenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij was egt slegt op dat ene moment na.
RvP is de beste ter wereld.quote:
1 redelijk jaar bij City en een aardig WK omdat Italie heel leuk liep te voetballen en gelijk een 84 rating.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je met silvers gaan spelen en Orozco als keeper, krijg je geen afstandsschot meer tegenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef over_hedge het volgende:
Keepers in fifa![]()
![]()
![]()
![]()
En afstandschoten in fifa
![]()
![]()
x2000
Ligt er aan voor welk bedrag, maar als ik voorzitter van Milan was zou ik eerder een CB kopen dan een ST.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsnog een betere investering dan BMI waar ze het toen over hadden
Nee dat denk ik niet. Ga maar eens na wat BMI kan worden en wat je van Balotelli nog kan maken? Juist van Balotelli kan je helemaal niks maken. Die gast is verschrikkelijk, een persoonlijkheid. Daar kan je niks mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsnog een betere investering dan BMI waar ze het toen over hadden
YOLOquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
nice even winter mod installeren voor ETS2fuck wiskunde
Zoals ze gisteren bij VI ook al zeiden, laat die Joris maar snel opflikkeren zodat BMI centraal kan gaan spelen. Hij heeft nog een contract van 3 jaar ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Ga maar eens na wat BMI kan worden en wat je van Balotelli nog kan maken? Juist van Balotelli kan je helemaal niks maken. Die gast is verschrikkelijk, een persoonlijkheid. Daar kan je niks mee.
BMI is een talentvolle verdediger, zoals er veel zijn. Hij is er nog lang niet maar dat hij er wel komt lijkt mij duidelijk. Ik zou ook eerder investeren in hem dan Balotelli. Koop hem voor die 10 miljoen die er eerder werd aangegeven?? of was dat een andere speler... maar goed. Dan houd je nog genoeg geld over voor een fatsoenlijke spits.
Tsjaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Zoals ze gisteren bij VI ook al zeiden, laat die Joris maar snel opflikkeren zodat BMI centraal kan gaan spelen. Hij heeft nog een contract van 3 jaar ofzo
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je met silvers gaan spelen en Orozco als keeper, krijg je geen afstandsschot meer tegen
Het grappige is dat Joris prima heeft gespeeld net voor de winterstop, maar hij maakt nu fouten. Prima, kan gebeuren. Bij hem mag dat dus niet. Die jongen ligt al vanaf het begin van het seizoen onder een microscoop.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Zoals ze gisteren bij VI ook al zeiden, laat die Joris maar snel opflikkeren zodat BMI centraal kan gaan spelen. Hij heeft nog een contract van 3 jaar ofzo
quote:
lolquote:
Mathijsen en Bruno maken ongeveer evenveel fouten. Dan kan je er beter iemand neerzetten die alleen nog maar beter kan worden dan iemand die bergafwaarts gaat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het grappige is dat Joris prima heeft gespeeld net voor de winterstop, maar hij maakt nu fouten. Prima, kan gebeuren. Bij hem mag dat dus niet. Die jongen ligt al vanaf het begin van het seizoen onder een microscoop.
Ik heb ook liever BMI en De vrij centraal, maar ik begrijp de aankoop van Mathijsen wel (die 3 jaar niet, maar dat is iets anders).
Mertens en Narsingh en crossen maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef Resonated het volgende:
Iemand ervaring met strength teams? lijkt me leuk om met Bony te spelen maar weet niet welke opstelling en wie ik er omheen moet zetten150k budget btw
Ivorianenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef Resonated het volgende:
Iemand ervaring met strength teams? lijkt me leuk om met Bony te spelen maar weet niet welke opstelling en wie ik er omheen moet zetten
Je nummer en je username/fotoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef Zhano het volgende:
Als je iemand Whatsappt die jou nummer niet heeft, ziet die dan je telefoonnummer? Of hoe moet ik me dat voorstellen.
jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef Zhano het volgende:
Als je iemand Whatsappt die jou nummer niet heeft, ziet die dan je telefoonnummer? Of hoe moet ik me dat voorstellen.
Gewoon zelfde als bij smsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef Zhano het volgende:
telefoonnummer jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef Zhano het volgende:
Heb eerst gekeken naar Liga BBVA verdediging met Fazio en Ballesteros, maar zijn onmogelijk te linken met ivorianen denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ivorianen
Ze hebben pacehoeren als Doumbia en Kone, krachtpatsers als Traore, wingers als Gervinho en Kalou en op het middenveld kun je hem nog aan Toure, Tiote en Eboue linken. Zat opties dus.
Het kan vast wel, maar waarom zou je in hemelsnaam twee van zulke trage verdedigers willenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef Resonated het volgende:
[..]
Heb eerst gekeken naar Liga BBVA verdediging met Fazio en Ballesteros, maar zijn onmogelijk te linken met ivorianen denk ik
Krachtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het kan vast wel, maar waarom zou je in hemelsnaam twee van zulke trage verdedigers willen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
Neem ik mijn laptop mee om lekker ongestoord in de trein nog wat colleges door te lezen, heb ik WiFi. KUT.
Heb je gelijk in, ik ga eens kijken naar Ivorianen. Opstelling tips?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn ook wel krachtige CB's met meer dan 50 en 60 pace
klote treinen ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
Neem ik mijn laptop mee om lekker ongestoord in de trein nog wat colleges door te lezen, heb ik WiFi. KUT.
Kies een paar spelers uit die je wilt gebruiken en dan valt er vast wel iets omheen te bouwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:50 schreef Resonated het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, ik ga eens kijken naar Ivorianen. Opstelling tips?
Ik ben gister begonnen met seizoen 1. Kijk op dit moment de laatste aflvering van seizoen 1quote:
Is ook niet zo gek aangezien er bij Feyenoord veel jeugd wordt opgesteld. Als je dan zo'n Mathijsen aantrekt, dan staat dat haaks op het beleid en gaat men dat uitvergroten wanneer hij zijn "oude niveau" niet haalt en niet brengt wat ze van hem verwacht hadden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het grappige is dat Joris prima heeft gespeeld net voor de winterstop, maar hij maakt nu fouten. Prima, kan gebeuren. Bij hem mag dat dus niet. Die jongen ligt al vanaf het begin van het seizoen onder een microscoop.
Ik heb ook liever BMI en De vrij centraal, maar ik begrijp de aankoop van Mathijsen wel (die 3 jaar niet, maar dat is iets anders).
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
nice even winter mod installeren voor ETS2fuck wiskunde
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wilde dingen gaan leren maar blijkt dat er een winter mod is voor ETS2
Heb ik ook weleens gehad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wees blij dat er niet iemand voor je trein springt zoals gister bij mij gebeurde
Natuurlijk. Ik snap het ook wel, maar wanneer hij prima speelt dan hoor je niemand eroverquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek aangezien er bij Feyenoord veel jeugd wordt opgesteld. Als je dan zo'n Mathijsen aantrekt, dan staat dat haaks op het beleid en gaat men dat uitvergroten wanneer hij zijn "oude niveau" niet haalt en niet brengt wat ze van hem verwacht hadden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Heb ik ook weleens gehad.Vroeger was ik altijd lid van de Hyves 'Kies het touw, niet de trein!'
Het is nog leuker als je op het centraal station staat en iemand springt voor de trein terwijl je naar de inkomende trein kijkt. Nog nooit zoveel plezier beleeftquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wees blij dat er niet iemand voor je trein springt zoals gister bij mij gebeurde
Ik heb hem al geruime tijd niet prima zien spelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik snap het ook wel, maar wanneer hij prima speelt dan hoor je niemand erover. Terecht dat hij door het stof moet na de klassieker trouwens.
Nu je het er over hebt, hoe gaat het eigenlijk met je ex?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is nog leuker als je op het centraal station staat en iemand springt voor de trein terwijl je naar de inkomende trein kijkt. Nog nooit zoveel plezier beleeft![]()
![]()
Nu let ik op alles wat verdacht kan zijn op het station. super irritant
Geen idee, ik kan je wel koppelen als je wil. Ze zoekt nog een soulmatequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu je het er over hebt, hoe gaat het eigenlijk met je ex?
Meh, I'll passquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan je wel koppelen als je wil. Ze zoekt nog een soulmate
Geef haar de link naar het fut topic. Ik voorzie prachtige topicsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan je wel koppelen als je wil. Ze zoekt nog een soulmate
oh trouwens ik weet het wel. Krijg gewoon dagelijks allerlei shit binnen. Let er alleen niet meer op.
Ik denk dat het dan direct afgelopen is met haar. Dan heb ik wel wat uit te leggenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geef haar de link naar het fut topic. Ik voorzie prachtige topics
Doe je nu alle posts even editten en zeg je dat je op het forum Lindgren heetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan direct afgelopen is met haar. Dan heb ik wel wat uit te leggen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
lekker slippen met mijn truck
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe je nu alle posts even editten en zeg je dat je op het forum Lindgren heet
Oke, moet wel zeggen dat het meisje doorzettingsvermogen heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben er over opgehouden met praten sinds de laatste keer hier. Daar wilde ik eigenlijk mee doorgaan.
Ik weet niet of ik dat nou goed moet vinden of niet. Prima eigenschap maar overdrijven is natuurlijk ook een kunst.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oke, moet wel zeggen dat het meisje doorzettingsvermogen heeft.
Sorry bro.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben er over opgehouden met praten sinds de laatste keer hier. Daar wilde ik eigenlijk mee doorgaan.
kijk maar uit dat ze die post niet leest, anders zit je er straks een jaar aan vastquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oke, moet wel zeggen dat het meisje doorzettingsvermogen heeft.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
Staat in mijn sheet van Media:
[ afbeelding ]
Voorbeeld van verkeerd geplaatste campagne.Oeps.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
Staat in mijn sheet van Media:
[ afbeelding ]
Voorbeeld van verkeerd geplaatste campagne.Oeps.
Is toch geen vrouw die het zolang uithoudt bij mij. Ik gok dat ook een stalkster dat niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kijk maar uit dat ze die post niet leest, anders zit je er straks een jaar aan vast
Np, moet zeggen dat het wel vrij vervelend is. Niet dat anderen belangstelling tonen, maar dat ze door blijft gaan.quote:
Zo te lezen ben je een trieste gevoelloze flikkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Np, moet zeggen dat het wel vrij vervelend is. Niet dat anderen belangstelling tonen, maar dat ze door blijft gaan.
Die verwijten... iedereen bij mij zegt 'goede keuze'. Bij haar 'slechte keuze van die jongen'. Bij mij zijn ze niet objectief en bij haar dan weer wel. Lachwekkend. Ik ben ook niet vriendelijk, wil haar expres kapot hebben etc.
Gezellig om 3 á 4 keer per dag te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je een trieste gevoelloze flikkerAls ik die verwijten hoor wel ja. Alleen dan komt er achter: ik weet dat je zo niet bent, maar gewoon zo doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik zit ook met een ex die knettergek is. Als mijn huis verkocht is, dan ga ik toch echt een ander telefoonnummer en ander email adres nemen. Dat zijn dingen waar ze niet omheen kunnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Np, moet zeggen dat het wel vrij vervelend is. Niet dat anderen belangstelling tonen, maar dat ze door blijft gaan.
Die verwijten... iedereen bij mij zegt 'goede keuze'. Bij haar 'slechte keuze van die jongen'. Bij mij zijn ze niet objectief en bij haar dan weer wel. Lachwekkend. Ik ben ook niet vriendelijk, wil haar expres kapot hebben etc.
Gezellig om 3 á 4 keer per dag te lezen.
Ik vond hem een baasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:09 schreef laucas het volgende:
Wie vond hier RVP ruk? Zit te denken om Sneijder-Cassano te vervangen voor Rooney-RVP..
Alles is geblokkeerd op mijn mail en telefoon na. Dat lukt me niet (laatste dan). Over een paar maanden loopt mijn abonnement af en dan ga ik naar een andere provider incl ander nummer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit ook met een ex die knettergek is. Als mijn huis verkocht is, dan ga ik toch echt een ander telefoonnummer en ander email adres nemen. Dat zijn dingen waar ze niet omheen kunnen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alles is geblokkeerd op mijn mail en telefoon na. Dat lukt me niet (laatste dan). Over een paar maanden loopt mijn abonnement af en dan ga ik naar een andere provider incl ander nummer.
Niemand wil me, anders had ik al lang een andere relatiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dan begint hopelijk een rustiger leven voor je. Zolang je je oude relatie niet af kunt sluiten, kun je over het algemeen ook moeilijk aan een nieuwe beginnen.
Iets met potjes en dekseltjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niemand wil me, anders had ik al lang een andere relatie
Hoezo, je neemt toch geen relatie met iedereen die jou wilt? Door die insteek gaan juist veel relaties vroegtijdig kapot.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gisteren ofzo stond er in een weekblad hier een advertentie van een vrouw die voor 10 euro per uur een verzetje wil. Goedkoper dan een vriendin of vrouw en ze was nog niets eens 30.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ja he lap zeg jij stopt ineens met dm'enquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
telefoonnummer? Mooie klus voor opa Toefjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gisteren ofzo stond er in een weekblad hier een advertentie van een vrouw die voor 10 euro per uur een verzetje wil. Goedkoper dan een vriendin of vrouw en ze was nog niets eens 30.
Je moet elkaar toch beide willen. Dan kan ik wel iemand willen, maar als diegene mij niet wilquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo, je neemt toch geen relatie met iedereen die jou wilt? Door die insteek gaan juist veel relaties vroegtijdig kapot.
Blad is al weg dacht ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
telefoonnummer? Mooie klus voor opa Toefjes
Ronaldinho is altijd zijn geld waardquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:15 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
Ronaldinho zijn geld waard, ja of neen? Indien neen, beste alternatief?
Gewoon rustig wachten, en loeren als een tijger. Kan maanden, jaren duren maar op een gegeven moment ben je blij dat je gewacht hebt, en kieskeurig gebleven ben. Want dan tref je de warequote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet elkaar toch beide willen. Dan kan ik wel iemand willen, maar als diegene mij niet wil. Dan houdt het snel op.
Al had ik er laatst een die me wel wilde, maar na verloop van tijd begon het echt een kutwijf te worden
Welliton. Je kan er ook beter 5212 van maken met Marcelo en Maicon!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:15 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam bij mij niet echt tot zijn recht op die positie. Hernanes welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:15 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
Welliton heeft toch niet echt de stats van een cam? Wie heeft er goeie ervaringen met een 5-2-1-2? Kan je daarin wat voetballen, of is counteren daarin het enige wat je kan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welliton. Je kan er ook beter 5212 van maken met Marcelo en Maicon!
stond er nog op omdat ik maicon aan het proberen was op de RM, maar dat lukt nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldinho is altijd zijn geld waard
Santana ipv Luiz
Ziet er een enorme baas uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Kwam bij mij niet echt tot zijn recht op die positie. Hernanes wel
Geen idee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij hebt me volgens mij een keer opgezocht
Handicap bestaat niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef Resonated het volgende:
Is er feitelijk bewijs van de zogenaamde handicap op FIFA/FUT? Ben er wel benieuwd naar
Merk wel vaak dat ik met zilveren teams gemakkelijk gouden teams versla, terwijl dat in de praktijk bijna niet mogelijk isquote:
Welke praktijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:38 schreef Resonated het volgende:
[..]
Merk wel vaak dat ik met zilveren teams gemakkelijk gouden teams versla, terwijl dat in de praktijk bijna niet mogelijk is
Morituri te salutantquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Mooi, ik ben op Centraal Staatsjon. Brb, even een toets gigantisch luuks verneuqen. Gegroet, vrinden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
Wat een baas. Wat een speler. Speelt zeker bij Arsenal.
Je bent een dag te vroeg, morgen moet je pas om je totw linkje komen vragen.quote:
Niet te lui om schoenen te stelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:48 schreef ThadCastle het volgende:
Wat is Adebayor slecht btw, echt een luie trekzak
Ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
Wie durft er potje fifa tegen deze baas?
De markt is ook niet te snappen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:55 schreef pascal08 het volgende:
Waarom is T. Silva nou weer 30k duurder geworden? Ik snap helemaal niks meer van deze markt.
EA zit gewoon zelf al die kaarten te pricefixen zeker, zodat wij meer packs gaan openen om snel coins te verdienen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De markt is ook niet te snappen.
je gaat verliezen lolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:55 schreef wieisboos het volgende:
Echt ongelofelijk die 45e en 90e minuut. Finale gold cup, hele wedstrijd heeft hij geen ene reet gecreëerd en in de 95e minuut (terwijl er 1 minuut bij kwam) geeft hij 1 lange bal op zijn spits die zo door mijn verdediging kan rennen. 1-1, nu verlenging
Al die mensen die Silva verkochten voor TOTY en daarna willen terugkopen he!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:55 schreef pascal08 het volgende:
Waarom is T. Silva nou weer 30k duurder geworden? Ik snap helemaal niks meer van deze markt.
Dit. Het is allemaal een groot complot.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
EA zit gewoon zelf al die kaarten te pricefixen zeker, zodat wij meer packs gaan openen om snel coins te verdienen.
Wie zegt dat de aarde bol is ?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dit. Het is allemaal een groot complot.
Net zoals alles op deze aardbol.
Is dit forum dus ook een complot? Zie je wel, ik wist het! Even m'n helm van aluminiumfolie zoeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dit. Het is allemaal een groot complot.
Net zoals alles op deze aardbol.
Is dit een troll? Gisteren zette ik m'n Xbox aan om een potje tegen Jongentje te doen... gaat 'ie ineens VI kijken. Mensen schijten gewoon in hun broek als mijn gamertag op hun beeldscherm verschijnt.quote:
Potje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jep. Pingels verloren terwijl mijn keeper 3x in de goede hoek zat en hem geen 1 keer pakte.
oh didn't I tell you sonquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jep. Pingels verloren terwijl mijn keeper 3x in de goede hoek zat en hem geen 1 keer pakte.
wat is je adresquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:09 schreef donnie1992 het volgende:
Iemand die mij 200k kan bezorgen op FUT voor de ps3
Ik heb 300k opgemaakt aan packs in de TOTY hunt
Ah, het kan googlenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik vroeg niet jaar je burgerlijke staat
Had ik nog niet gedaan maar prima tent.quote:
20 euro per 100K. 0,19 cent per gereden kilometer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:09 schreef donnie1992 het volgende:
Iemand die mij 200k kan bezorgen op FUT voor de ps3
Ik heb 300k opgemaakt aan packs in de TOTY hunt
Na tax he, dus 21 euroquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
20 euro per 100K. 0,19 cent per gereden kilometer.
Voor een Lindgren. zin loopt deze zin wel slecht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:16 schreef Reemi het volgende:
Lindgren.Topcomment alles.
[ afbeelding ]
Ik las 59e minuut en ik dacht meteen aan FUTquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
IF op RM of de gewone?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:20 schreef pascal08 het volgende:
Muller zou ik ook nog kunnen proberen.
hij speelt niet verkeerd, maar heb je Gotze of Reus al gebruikt in je team? anders zou ik 1 van de 2 daar doenquote:
Essweinquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:20 schreef pascal08 het volgende:
Muller zou ik ook nog kunnen proberen.
genoten van AZ?quote:
Ik prefereer de samenvatting van AZ - Vitesse nog steeds boven de standaard pornosites die ik dagelijks bekeekquote:
Die staan CAM en ST ja. Reus is gewoon altijd goed, veruit de beste spits die ik heb gehad in FUT13. Podolski deed het ook aardig maar de stats van Lewan zagen er zo goed uit dat ik hem ook wel wilde proberen. Eerste paar potje deed 'ie het heel goed, maar nu valt het toch wel erg tegen. Hij is gewoon te vaak de bal kwijt en z'n rendement is ook niet wat ik verwachtte.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij speelt niet verkeerd, maar heb je Gotze of Reus al gebruikt in je team? anders zou ik 1 van de 2 daar doen
het was dan ook een ware verkrachting met een zwarte in de hoofdrolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik prefereer de samenvatting van AZ - Vitesse nog steeds boven de standaard pornosites die ik dagelijks bekeek
Klose al geprobeerd?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die staan CAM en ST ja. Reus is gewoon altijd goed, veruit de beste spits die ik heb gehad in FUT13. Podolski deed het ook aardig maar de stats van Lewan zagen er zo goed uit dat ik hem ook wel wilde proberen. Eerste paar potje deed 'ie het heel goed, maar nu valt het toch wel erg tegen. Hij is gewoon te vaak de bal kwijt en z'n rendement is ook niet wat ik verwachtte.
11 weerloze onschuldige arnhemse meisjes in de bijrolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het was dan ook een ware verkrachting met een zwarte in de hoofdrol
verdediging leek ook een keer sterk te staan en Esteban wat minder onzeker. Daar lag het probleem EN in de afwerking, maar dat was best goed zaterdagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
11 weerloze onschuldige arnhemse meisjes in de bijrolIk heb gewoon weer vertrouwen in de 2e seizoenshelft
Wie denk jij dat er RB gaat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Vitesse zonder Bony wordt ook voor Ajax een walkover zaterdag.(ook al is het in het Gerledome)
Ja, zelfde verhaal als Lewan. Maakte in het begin alles af met z'n hoofd, maar scoorde toch te weinig. Met Reus weet ik gewoon bijna zeker dat hij scoort als 'ie goed voor het doel staat en dat zoek ik in een spits.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klose al geprobeerd?
anders zijn IF, hij is DE baas van FIFA
Het is op het veld van Emmen toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Vitesse zonder Bony wordt ook voor Ajax een walkover zaterdag.(ook al is het in het Gerledome)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |