PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Als hij vloeiend Engels kan sprekenquote:
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij vloeiend Engels kan spreken
Toevallig wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij vloeiend Engels kan spreken
Toevallig kwam je die tegen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
OMFG, ik kom op internet een foto tegen van een meisje die wel verdacht veel lijkt op iemand die ik ken (naakt)
Delenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
OMFG, ik kom op internet een foto tegen van een meisje die wel verdacht veel lijkt op iemand die ik ken (naakt)
Dit schreeuwt om pics.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
9quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
WIe moet ik dm'en?
Ik DM 1 iemand
getal onder de 10 en je mag 1x raden.
8quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
WIe moet ik dm'en?
Ik DM 1 iemand
10quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
WIe moet ik dm'en?
Ik DM 1 iemand
Best lekker wijf, hahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef vandermar het volgende:
Ik weet alleen hoe bij haar thuis de woonkamer, tuin en wc beneden eruit ziet
Ja zag het ook op Twitter, dan ben je echt een debiel...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:01 schreef Toefjes het volgende:
http://www.nlwatch.nl/nl/(...)rer-214270-full-size
Ebicilio gewoon zijn horloge verkocht die hij gekregen heeft n.a.v. het kampioenschap van Ajax
Er staat Miley Cyrus maar die heeft een ander hoofdquote:
Hoezo? 6.500 euro is niet mis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja zag het ook op Twitter, dan ben je echt een debiel...
20, bijna 21quote:
+ Memories...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Voor een voetballer natuurlijk kleingeld.
Ik heb ook wel eens een Iris cheque van 35 euro verkocht voor 30 euro. Omdat je met zo'n ding niet bij de media markt kan betalen. Ook gekregen van mijn baas. Is dat ook erg?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Voor een voetballer natuurlijk kleingeld.
Ja!1!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een Iris cheque van 35 euro verkocht voor 30 euro. Omdat je met zo'n ding niet bij de media markt kan betalen. Ook gekregen van mijn baas. Is dat ook erg?
Ja dat is ook wel, maar als voetballer kan je er op wachten dat zoiets in de media verschijnt... Komt niet heel erg als blijk van waardering en clubliefde over. Maarja, zo werkt het natuurlijk niet zoals ik al zei...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een Iris cheque van 35 euro verkocht voor 30 euro. Omdat je met zo'n ding niet bij de media markt kan betalen. Ook gekregen van mijn baas. Is dat ook erg?
Even iets zoeken voor OPquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat deed je trouwens op die site VDM?
Klopt,clubliefde is alleen bij supporters en een hele enkele voetballer. Supporters verwachten dat spelers dezelfde passie voor de club koesteren, maar dat is een utopie. Clubs zijn werkgevers voor spelers. Niks meer,niks minder. En spelers roepen af en toe wat aardige dingen in de pers over de club, supporters etc omdat dat hetgeen is dat het volk graag wilt horen. En het gaat er altijd in als koek. Des te verontwaardigder men weer is als ze m weer smeren en het zelfde ritueel elders herhalenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:06 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel, maar als voetballer kan je er op wachten dat zoiets in de media verschijnt... Komt niet heel erg als blijk van waardering en clubliefde over. Maarja, zo werkt het natuurlijk niet zoals ik al zei...
Ziet er uit als een lief meisjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:11 schreef vandermar het volgende:
Nieuwe OP yolo.
Jammer van die kuttelefoon.
jeroen van zelstquote:
Nou? Nou? Nou? Waarom moest je aan me denken?quote:
Je ex is 1 van die chicks?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Ben wat 'videos'van die gozer aan het kijken en er zitten allemaal bekenden in. Nu weet ik dat die gozer uit het dorpje naast mijn woonplaats komt maar dan nog
mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:21 schreef Zhano het volgende:
Hey gvd wie moet ik hier DM'en om een DM te krijgen!?!?
heel grootquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb geld voor één van deze upgrades![]()
Hulk > Maicon
Dante > IF Dante
Paulinho > IF Paulinho
Iemand ervaring met de verschillen tussen de NIFs en IFs van Dante en Paulinho? Groot verschil?
Ik vraag toch naar ervaringenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
pff weet ik niet uit mijn hoofd, kijk eens op udb.
Onbegrijpelijk ja dat zo'n club nog interesse heeft in die vent. Ook zijn 84 rating in FIFAquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef DutchSL het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)li-hosts-last-supper
City gaat gewoon winst maken op die overschatte Balotelli met zijn ene goal in 14 wedstrijden
Milanzo weer terug in de problemen.
ik heb ervaring met de prijsverschillen die zijn best groot sukkelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vraag toch naar ervaringenDe stats heb ik gezien ja.
Zijn prestaties op het EKquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef laucas het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja dat zo'n club nog interesse heeft in die vent. Ook zijn 84 rating in FIFA
Nog altijd beter dan RVPquote:
Dat doelpunt in de halve finale, leek fifa welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat was ook cynisch. Balotelli was een held op het EK
Hij was egt slegt op dat ene moment na.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsnog een betere investering dan BMI waar ze het toen over haddenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij was egt slegt op dat ene moment na.
RvP is de beste ter wereld.quote:
1 redelijk jaar bij City en een aardig WK omdat Italie heel leuk liep te voetballen en gelijk een 84 rating.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je met silvers gaan spelen en Orozco als keeper, krijg je geen afstandsschot meer tegenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef over_hedge het volgende:
Keepers in fifa![]()
![]()
![]()
![]()
En afstandschoten in fifa
![]()
![]()
x2000
Ligt er aan voor welk bedrag, maar als ik voorzitter van Milan was zou ik eerder een CB kopen dan een ST.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsnog een betere investering dan BMI waar ze het toen over hadden
Nee dat denk ik niet. Ga maar eens na wat BMI kan worden en wat je van Balotelli nog kan maken? Juist van Balotelli kan je helemaal niks maken. Die gast is verschrikkelijk, een persoonlijkheid. Daar kan je niks mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsnog een betere investering dan BMI waar ze het toen over hadden
YOLOquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
nice even winter mod installeren voor ETS2fuck wiskunde
Zoals ze gisteren bij VI ook al zeiden, laat die Joris maar snel opflikkeren zodat BMI centraal kan gaan spelen. Hij heeft nog een contract van 3 jaar ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Ga maar eens na wat BMI kan worden en wat je van Balotelli nog kan maken? Juist van Balotelli kan je helemaal niks maken. Die gast is verschrikkelijk, een persoonlijkheid. Daar kan je niks mee.
BMI is een talentvolle verdediger, zoals er veel zijn. Hij is er nog lang niet maar dat hij er wel komt lijkt mij duidelijk. Ik zou ook eerder investeren in hem dan Balotelli. Koop hem voor die 10 miljoen die er eerder werd aangegeven?? of was dat een andere speler... maar goed. Dan houd je nog genoeg geld over voor een fatsoenlijke spits.
Tsjaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Zoals ze gisteren bij VI ook al zeiden, laat die Joris maar snel opflikkeren zodat BMI centraal kan gaan spelen. Hij heeft nog een contract van 3 jaar ofzo
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je met silvers gaan spelen en Orozco als keeper, krijg je geen afstandsschot meer tegen
Het grappige is dat Joris prima heeft gespeeld net voor de winterstop, maar hij maakt nu fouten. Prima, kan gebeuren. Bij hem mag dat dus niet. Die jongen ligt al vanaf het begin van het seizoen onder een microscoop.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Zoals ze gisteren bij VI ook al zeiden, laat die Joris maar snel opflikkeren zodat BMI centraal kan gaan spelen. Hij heeft nog een contract van 3 jaar ofzo
quote:
lolquote:
Mathijsen en Bruno maken ongeveer evenveel fouten. Dan kan je er beter iemand neerzetten die alleen nog maar beter kan worden dan iemand die bergafwaarts gaat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het grappige is dat Joris prima heeft gespeeld net voor de winterstop, maar hij maakt nu fouten. Prima, kan gebeuren. Bij hem mag dat dus niet. Die jongen ligt al vanaf het begin van het seizoen onder een microscoop.
Ik heb ook liever BMI en De vrij centraal, maar ik begrijp de aankoop van Mathijsen wel (die 3 jaar niet, maar dat is iets anders).
Mertens en Narsingh en crossen maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef Resonated het volgende:
Iemand ervaring met strength teams? lijkt me leuk om met Bony te spelen maar weet niet welke opstelling en wie ik er omheen moet zetten150k budget btw
Ivorianenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef Resonated het volgende:
Iemand ervaring met strength teams? lijkt me leuk om met Bony te spelen maar weet niet welke opstelling en wie ik er omheen moet zetten
Je nummer en je username/fotoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef Zhano het volgende:
Als je iemand Whatsappt die jou nummer niet heeft, ziet die dan je telefoonnummer? Of hoe moet ik me dat voorstellen.
jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef Zhano het volgende:
Als je iemand Whatsappt die jou nummer niet heeft, ziet die dan je telefoonnummer? Of hoe moet ik me dat voorstellen.
Gewoon zelfde als bij smsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef Zhano het volgende:
telefoonnummer jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef Zhano het volgende:
Heb eerst gekeken naar Liga BBVA verdediging met Fazio en Ballesteros, maar zijn onmogelijk te linken met ivorianen denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ivorianen
Ze hebben pacehoeren als Doumbia en Kone, krachtpatsers als Traore, wingers als Gervinho en Kalou en op het middenveld kun je hem nog aan Toure, Tiote en Eboue linken. Zat opties dus.
Het kan vast wel, maar waarom zou je in hemelsnaam twee van zulke trage verdedigers willenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef Resonated het volgende:
[..]
Heb eerst gekeken naar Liga BBVA verdediging met Fazio en Ballesteros, maar zijn onmogelijk te linken met ivorianen denk ik
Krachtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het kan vast wel, maar waarom zou je in hemelsnaam twee van zulke trage verdedigers willen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
Neem ik mijn laptop mee om lekker ongestoord in de trein nog wat colleges door te lezen, heb ik WiFi. KUT.
Heb je gelijk in, ik ga eens kijken naar Ivorianen. Opstelling tips?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn ook wel krachtige CB's met meer dan 50 en 60 pace
klote treinen ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
Neem ik mijn laptop mee om lekker ongestoord in de trein nog wat colleges door te lezen, heb ik WiFi. KUT.
Kies een paar spelers uit die je wilt gebruiken en dan valt er vast wel iets omheen te bouwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:50 schreef Resonated het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, ik ga eens kijken naar Ivorianen. Opstelling tips?
Ik ben gister begonnen met seizoen 1. Kijk op dit moment de laatste aflvering van seizoen 1quote:
Is ook niet zo gek aangezien er bij Feyenoord veel jeugd wordt opgesteld. Als je dan zo'n Mathijsen aantrekt, dan staat dat haaks op het beleid en gaat men dat uitvergroten wanneer hij zijn "oude niveau" niet haalt en niet brengt wat ze van hem verwacht hadden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het grappige is dat Joris prima heeft gespeeld net voor de winterstop, maar hij maakt nu fouten. Prima, kan gebeuren. Bij hem mag dat dus niet. Die jongen ligt al vanaf het begin van het seizoen onder een microscoop.
Ik heb ook liever BMI en De vrij centraal, maar ik begrijp de aankoop van Mathijsen wel (die 3 jaar niet, maar dat is iets anders).
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
nice even winter mod installeren voor ETS2fuck wiskunde
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wilde dingen gaan leren maar blijkt dat er een winter mod is voor ETS2
Heb ik ook weleens gehad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wees blij dat er niet iemand voor je trein springt zoals gister bij mij gebeurde
Natuurlijk. Ik snap het ook wel, maar wanneer hij prima speelt dan hoor je niemand eroverquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek aangezien er bij Feyenoord veel jeugd wordt opgesteld. Als je dan zo'n Mathijsen aantrekt, dan staat dat haaks op het beleid en gaat men dat uitvergroten wanneer hij zijn "oude niveau" niet haalt en niet brengt wat ze van hem verwacht hadden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Heb ik ook weleens gehad.Vroeger was ik altijd lid van de Hyves 'Kies het touw, niet de trein!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |