PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Als hij vloeiend Engels kan sprekenquote:
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij vloeiend Engels kan spreken
Toevallig wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij vloeiend Engels kan spreken
Toevallig kwam je die tegen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
OMFG, ik kom op internet een foto tegen van een meisje die wel verdacht veel lijkt op iemand die ik ken (naakt)
Delenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
OMFG, ik kom op internet een foto tegen van een meisje die wel verdacht veel lijkt op iemand die ik ken (naakt)
Dit schreeuwt om pics.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
9quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
WIe moet ik dm'en?
Ik DM 1 iemand
getal onder de 10 en je mag 1x raden.
8quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
WIe moet ik dm'en?
Ik DM 1 iemand
10quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
WIe moet ik dm'en?
Ik DM 1 iemand
Best lekker wijf, hahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef vandermar het volgende:
Ik weet alleen hoe bij haar thuis de woonkamer, tuin en wc beneden eruit ziet
Ja zag het ook op Twitter, dan ben je echt een debiel...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:01 schreef Toefjes het volgende:
http://www.nlwatch.nl/nl/(...)rer-214270-full-size
Ebicilio gewoon zijn horloge verkocht die hij gekregen heeft n.a.v. het kampioenschap van Ajax
Er staat Miley Cyrus maar die heeft een ander hoofdquote:
Hoezo? 6.500 euro is niet mis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja zag het ook op Twitter, dan ben je echt een debiel...
20, bijna 21quote:
+ Memories...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Voor een voetballer natuurlijk kleingeld.
Ik heb ook wel eens een Iris cheque van 35 euro verkocht voor 30 euro. Omdat je met zo'n ding niet bij de media markt kan betalen. Ook gekregen van mijn baas. Is dat ook erg?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Voor een voetballer natuurlijk kleingeld.
Ja!1!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een Iris cheque van 35 euro verkocht voor 30 euro. Omdat je met zo'n ding niet bij de media markt kan betalen. Ook gekregen van mijn baas. Is dat ook erg?
Ja dat is ook wel, maar als voetballer kan je er op wachten dat zoiets in de media verschijnt... Komt niet heel erg als blijk van waardering en clubliefde over. Maarja, zo werkt het natuurlijk niet zoals ik al zei...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een Iris cheque van 35 euro verkocht voor 30 euro. Omdat je met zo'n ding niet bij de media markt kan betalen. Ook gekregen van mijn baas. Is dat ook erg?
Even iets zoeken voor OPquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat deed je trouwens op die site VDM?
Klopt,clubliefde is alleen bij supporters en een hele enkele voetballer. Supporters verwachten dat spelers dezelfde passie voor de club koesteren, maar dat is een utopie. Clubs zijn werkgevers voor spelers. Niks meer,niks minder. En spelers roepen af en toe wat aardige dingen in de pers over de club, supporters etc omdat dat hetgeen is dat het volk graag wilt horen. En het gaat er altijd in als koek. Des te verontwaardigder men weer is als ze m weer smeren en het zelfde ritueel elders herhalenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:06 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel, maar als voetballer kan je er op wachten dat zoiets in de media verschijnt... Komt niet heel erg als blijk van waardering en clubliefde over. Maarja, zo werkt het natuurlijk niet zoals ik al zei...
Ziet er uit als een lief meisjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:11 schreef vandermar het volgende:
Nieuwe OP yolo.
Jammer van die kuttelefoon.
jeroen van zelstquote:
Nou? Nou? Nou? Waarom moest je aan me denken?quote:
Je ex is 1 van die chicks?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Ben wat 'videos'van die gozer aan het kijken en er zitten allemaal bekenden in. Nu weet ik dat die gozer uit het dorpje naast mijn woonplaats komt maar dan nog
mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:21 schreef Zhano het volgende:
Hey gvd wie moet ik hier DM'en om een DM te krijgen!?!?
heel grootquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb geld voor één van deze upgrades![]()
Hulk > Maicon
Dante > IF Dante
Paulinho > IF Paulinho
Iemand ervaring met de verschillen tussen de NIFs en IFs van Dante en Paulinho? Groot verschil?
Ik vraag toch naar ervaringenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
pff weet ik niet uit mijn hoofd, kijk eens op udb.
Onbegrijpelijk ja dat zo'n club nog interesse heeft in die vent. Ook zijn 84 rating in FIFAquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef DutchSL het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)li-hosts-last-supper
City gaat gewoon winst maken op die overschatte Balotelli met zijn ene goal in 14 wedstrijden
Milanzo weer terug in de problemen.
ik heb ervaring met de prijsverschillen die zijn best groot sukkelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vraag toch naar ervaringenDe stats heb ik gezien ja.
Zijn prestaties op het EKquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef laucas het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja dat zo'n club nog interesse heeft in die vent. Ook zijn 84 rating in FIFA
Nog altijd beter dan RVPquote:
Dat doelpunt in de halve finale, leek fifa welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat was ook cynisch. Balotelli was een held op het EK
Hij was egt slegt op dat ene moment na.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsnog een betere investering dan BMI waar ze het toen over haddenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij was egt slegt op dat ene moment na.
RvP is de beste ter wereld.quote:
1 redelijk jaar bij City en een aardig WK omdat Italie heel leuk liep te voetballen en gelijk een 84 rating.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |