SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Het kan ook echt zijn op Valentijnsdag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist!!
En niet omdat het verplicht is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Van beiden erg lelijke foto's.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Die van modern family lijkt er wel op
[ afbeelding ]
En dank u, Giertje.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mij ook, hoewel ik wel bezig was met een 19-jarige te hosselen. Maar nee, toch neit.quote:Bier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Uhuh
Ik wil van die klotehoest af voor ik geen longen meer heb, maar komend weekend ook een leuk feestje met bier hebben
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Het is maar net hoe je het zelf invult.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
BEWBZ!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat een kut TT.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ging meer om de vergelijking. Maar valt meer op in de seriesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Van beiden erg lelijke foto's.
En dank u, Giertje.![]()
Nog zoiets met Valentijnsdag. De vrouw in kwestie verwacht (voor zover ik weet) altijd dat de man iets "speciaals" gaat doen.
![]()
![]()
haar vind ik ook wel erg mooi
vooral in de serie sherlock als irene adlerLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat gaat te furrrquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
100% oneensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
haar vind ik ook wel erg mooi
vooral in de serie sherlock als irene adler![]()
Ik rij wel achter je aan met Eye of The Tiger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
wens me succes als ik even rocky ga nadoenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Klinkt totaal niet herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
Nog zoiets met Valentijnsdag. De vrouw in kwestie verwacht (voor zover ik weet) altijd dat de man iets "speciaals" gaat doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef sararaats het volgende:
ze fallen Madonna whiz ze big boobies by Van Clompgeniale serie is geniaal
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
als je dat zou willen doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik rij wel achter je aan met Eye of The Tiger.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |