Ook al ben ik sterk van mening dat het niet allemaal op hetzelfde neer komt, schat je mijn post ook verkeerd in, het was niet bedoeld als waardeoordeel, maar slechts een provocatief antwoord op een provocatieve postquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ach als het beestje maar een naam heeft, God, Allah, Boeddha het komt bijna allemaal op hetzelfde neer. Al geloof ik zelf ook maar daar trek ik je niet de kop voor af als jij dat niet doet
I seequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook al ben ik sterk van mening dat het niet allemaal op hetzelfde neer komt, schat je mijn post ook verkeerd in, het was niet bedoeld als waardeoordeel, maar slechts een provocatief antwoord op een provocatieve post
Zie ik ook liever dan een stel van die relmarokkanenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:34 schreef arjan1212 het volgende:
Ja Geert zit waarscheinlijk al de hele dag naar de israelische tv te kijken ofzo
Die is bezig met de verkiezingen in Israël.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef falling_away het volgende:
Geertje heeft er overigens ook nog niks over gepost op Twitter..opvallend
Precies, die tweet komt morgen wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die is bezig met de verkiezingen in Israël.
quote:
Heb je die laatste zin ook gelezen?quote:
Dat geen moslims niet gelijk is aan veilig, betekent niet dat moslims veiligheid bevorderen. Maar goed, je chargeerde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:15 schreef De_Guidance het volgende:
Allemaal verhuizen naar Mexico, amper moslims daar en superveilig.
In Nederland wonen! Ben je gek!
Ja. Jij de rest ook?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Heb je die laatste zin ook gelezen?
Mensen zoals jij zouden ze hun stemrecht moeten ontnemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:05 schreef Chahna het volgende:
[..]
het toveren met cijfers valt direct op
Dat ze er nog maar twee hebben opgepakt is wel erg jammer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:20 schreef Nielsch het volgende:
120 uur schoffelen voor deze jongens! Dat zal ze leren!
Wat dat soort gasten elk weekend bezielt : veel drank, drugs en testestoron. Wil je dit soort excessen voorkomen dan moet je alle jongeren in het weekend binnen houden. En anders accepteren dat dit gebeurt. Dit is al zo oud als de mensheid.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ze er nog maar twee hebben opgepakt is wel erg jammer.
Heb daarnet het filmpje weer gezien en werd er gewoon misselijk van. Poging tot doodslag is het. Wat bezielt dit soort gasten. Kan het niet begrijpen
Het zijn ook maar slachtoffers van een maatschappij die hen niet begrijpt. Daar moeten we heel voorzichtig mee omgaan. Beetje schoffelen, gesprekje met het slachtoffer en zand erover.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ze er nog maar twee hebben opgepakt is wel erg jammer.
Heb daarnet het filmpje weer gezien en werd er gewoon misselijk van. Poging tot doodslag is het. Wat bezielt dit soort gasten. Kan het niet begrijpen
Dat is toch om te kotsen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het zijn ook maar slachtoffers van een maatschappij die hen niet begrijpt. Daar moeten we heel voorzichtig mee omgaan. Beetje schoffelen, gesprekje met het slachtoffer en zand erover.
NWS / PvdA wil meer bemiddeling in strafrecht
Accepteren? Nooit. Zinloos geweld accepteren is hetzelfde als jezelf overgeven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:34 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Wat dat soort gasten elk weekend bezielt : veel drank, drugs en testestoron. Wil je dit soort excessen voorkomen dan moet je alle jongeren in het weekend binnen houden. En anders accepteren dat dit gebeurt. Dit is al zo oud als de mensheid.
Of je accepteert het, of je gaat er met dezelfde middelen op in.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Accepteren? Nooit. Zinloos geweld accepteren is hetzelfde als jezelf overgeven.
Datquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of je accepteert het, of je gaat er met dezelfde middelen op in.
oh, dus je voelt je beter dan anderen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zouden ze hun stemrecht moeten ontnemen.
Dit is toch niet te accepteren? Heeft u het filmpje gezien?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:41 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Oh, nou, mooi. Veel plezier in lalaland.
Ik niet PvdA is the one and only.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zal zelf nooit van m'n leven op de PVV stemmen. Ik ben het fundamenteel oneens met hun standpunten en koers. Maar ik kan me wel steeds beter voorstellen waarom mensen dit doen.
Ik beweer toch ook niet dat daders niet aangepakt moeten worden ? Ik snap de verontwaardiging altijd niet zo, het zijn gewoon excessen in onze maatschappij die niet te voorkomen zijn. De mens is simpelweg een agressieve soort die in de huidige maatschappij zijn energie niet kwijt kan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is toch niet te accepteren? Heeft u het filmpje gezien?
Jouw lalaland waar je nooit zomaar in elkaar gebeukt wordt bedoel je?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:41 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Oh, nou, mooi. Veel plezier in lalaland.
Er is altijd een reden en sommigen mensen zullen vaker slachtoffer zijn dan de ander. Maar je kan altijd nog naar de sportschool om je zelfbeeld wat op te krikken natuurlijk. Als je wat zekerder en minder bang op straat loopt ben je minder snel slachtoffer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jouw lalaland waar je nooit zomaar in elkaar gebeukt wordt bedoel je?
Sterk en sociaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:48 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Ik niet PvdA is the one and only.
SOCIAAL EN STERK
Oh ja, best wel eigen schuld van die jongen dat hij bijna doodgeschopt is. Had hij maar zelfverzekerder moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Er is altijd een reden en sommigen mensen zullen vaker slachtoffer zijn dan de ander. Maar je kan altijd nog naar de sportschool om je zelfbeeld wat op te krikken natuurlijk. Als je wat zekerder en minder bang op straat loopt ben je minder snel slachtoffer.
Verder nog iets ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, best wel eigen schuld van die jongen dat hij bijna doodgeschopt is. Had hij maar zelfverzekerder moeten zijn.
Het was vast de schuld dat hij naar de sportschool ging.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, best wel eigen schuld van die jongen dat hij bijna doodgeschopt is. Had hij maar zelfverzekerder moeten zijn.
Als dat zo is en het daarom een acceptabel feit is dat dit gebeurt, dan zou dat dus ook ook de andere kant op gewoon acceptabel moeten zijn, namelijk dat die agressieve soort ook agressief reageert richting de daders, m.a.w. the law of the jungle dus, pak ze op en maak ze kapot! Kwestie van doorredeneren. Doen die Iraniërs het toch niet zo slecht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:49 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De mens is simpelweg een agressieve soort die in de huidige maatschappij zijn energie niet kwijt kan.
En we moeten dit gewoon accepteren. Dit hoort erbij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zinloos geweld met zinloos geweld bestrijden, fuck yeah!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of je accepteert het, of je gaat er met dezelfde middelen op in.
Ja, laten we iedereen laten lijden onder het wangedrag van dit tuig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:00 schreef gnaeus het volgende:
Ik stel een uitgaansverbod voor om het uitgaansgeweld te stoppen !
Is het dan niet zinvol als er juist zinloos geweld bestreden wordt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zinloos geweld met zinloos geweld bestrijden, fuck yeah!
Het is allemaal al wetenschappelijk onderzocht, dynamiek van de maatschappij en zulks. Lees eens een boek.quote:
Ach, bij het zoveelste drama met geweld tegen hulpverleners staan jij en Scorpie er met hun handen in de zakken bij te kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:03 schreef Jareth het volgende:
[..]
En we moeten dit gewoon accepteren. Dit hoort erbij. [ afbeelding ]
Drie keer raden waar dat op uit gaat lopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Is het dan niet zinvol als er juist zinloos geweld bestreden wordt?
Of ga eens de straat op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het is allemaal al wetenschappelijk onderzocht, dynamiek van de maatschappij en zulks. Lees eens een boek.
Dat is denk ik wel de beste manier. Als iedereen de gevolgen merkt wordt de sociale controle een stuk sterker en wordt de opvoeding ook een stuk beter! Na een paar incidenten durven de kutkopjes niets meer omdat ze door iedereen aangevallen worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, laten we iedereen laten lijden onder het wangedrag van dit tuig.
Ja, vast. En toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach, bij het zoveelste drama met geweld tegen hulpverleners staan jij en Scorpie er met hun handen in de zakken bij te kijken.
Het gaat hier noch over Scorpie, noch over mij, noch over hulpverleners. Tenminste, die indruk heb ik tot nog toe.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach, bij het zoveelste drama met geweld tegen hulpverleners staan jij en Scorpie er met hun handen in de zakken bij te kijken.
Je kunt niet van een alsmaar verder individualiserende samenleving verwachten dat ze ineens weer aan sociale controle gaan doen. Daar heb je wel wat meer voor nodig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:10 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel de beste manier. Als iedereen de gevolgen merkt wordt de sociale controle een stuk sterker en wordt de opvoeding ook een stuk beter! Na een paar incidenten durven de kutkopjes niets meer omdat ze door iedereen aangevallen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |