Ik ook, mijn autistmequote:
Samen stappen vrijdag?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef promisionxexposed het volgende: [..] ja wanneer gaan we daten dan
iel battiequote:
jong en naïefquote:
vrijdag ga ik al uit etenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook, mijn autistme
[..]
Samen stappen vrijdag?
Met wie en waar? Ik kom ook, ik nodig mezelf uitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vrijdag ga ik al uit eten
haters met praatjes stamp ik op hun kaaklijnquote:
met tax en zijn familiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met wie en waar? Ik kom ook, ik nodig mezelf uit
je komt niet boven mijn gordel uit, kom naar me broederquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef leeell het volgende:
[..]
haters met praatjes stamp ik op hun kaaklijn
Heppie bemoeit ook zo vaak met ons mee, dusquote:
Oh gezelligquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je komt niet boven mijn gordel uit, kom naar me broeder
Heppie mag dat want Heppie bemoeit zich er in mijn voordeel mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heppie bemoeit ook zo vaak met ons mee, dus
tuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heppie bemoeit ook zo vaak met ons mee, dus
[..]
Oh gezellig
Volgende week vrijdag samen stappen??:@
quote:
Wat een onzinquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie mag dat want Heppie bemoeit zich er in mijn voordeel mee.
dag broederquote:
hey, misschien moet jij je mond houden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, misschien moet je je mond houden.
stoten jijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, misschien moet je je mond houden.
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hey, misschien moet jij je mond houden.
wtf did i just readquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef Faux. het volgende:
JNG / [Jong! Slowchat #189] rip je moer aan stukjes
wat zijn wij lief vergeleken met dit
ja geen idee, ik was toen op vakantie maar er is blijkbaar veel gezeik geweest in deze SCquote:
oh jammer geen bazenopaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn opa gaat trouwens niet mee
Dus zus, peter, ma en de 2 kids van peter
bakkesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kan niet eens 1x opdrukken, ga weg.
ik vraag me nu af wat ik zondag de 30e ging doen toen ik een leven scheen te hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja geen idee, ik was toen op vakantie maar er is blijkbaar veel gezeik geweest in deze SC
Waar gaat het overquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef Faux. het volgende:
vertel verhalen broederquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef leeell het volgende:
jullie zijn allen casualieten, het wordt pas leuk als mensen irl bedreigd gaan worden en er daarna een schermutseling ontstaat binnen de crew
mag niet , vorige dat ik dat deed verdween mn kleurquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
AJ heeft verder wel gewoon gelijk natuurlijk.
Ik vloer je in 10sec, dus ksst.quote:
dm of pm, steam, whapquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:13 schreef leeell het volgende:
[..]
mag niet , vorige dat ik dat deed verdween mn kleur
linkje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef leeell het volgende:
jullie zijn allen casualieten, het wordt pas leuk als mensen irl bedreigd gaan worden en er daarna een schermutseling ontstaat binnen de crew
gewoon gezonde spanningquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef Faux. het volgende:
hahaquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:15 schreef leeell het volgende:
[..]
haha
is eigenlijk alweer lang geleden.... bijna 2 jaar, godver
hoi LHquote:
Je UI is een beetje raarquote:
Well I can ease your painquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Come on, now.
I hear you're feeling down
Altijd, past zich aan aan mijquote:
I need some information firstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Well I can ease your pain
Get you on your feet again.
[..]
Altijd, past zich aan aan mij
Can you show me where it hurts?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
I need some information first
just the basic facts
Ik vind je niet raarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Well I can ease your pain
Get you on your feet again.
[..]
Altijd, past zich aan aan mij
There is no pain you are recedingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Can you show me where it hurts?
Trouwens ook één van de beste nummers op dat album, hun oudere werk is beter
eenzaam hierquote:
quote:
hihiquote:
Dat is dan ook niet moeilijk, voor mij althansquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hork kan tenminste meedoen met comfortably numbnu jij nog
dan date je hem tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hork kan tenminste meedoen met comfortably numbnu jij nog
Voor Heppie wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet moeilijk, voor mij althans
Ja of jij leert het gewoon.quote:
Je moet gewoon mijn broeder Heppie gaan daten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Voor Heppie wel.
[..]
Ja of jij leert het gewoon.
Doe ik tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet gewoon mijn broeder Heppie gaan daten.
FOK!kindjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JA MAAR MEEHEER!krijgen we een FOK!Huwelijk straks. Ooit.
maar ik wil helemaal geen huwelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JA MAAR MEEHEER!krijgen we een FOK!Huwelijk straks. Ooit.
je hoort het, aardig wat kindernamen dus aardig wat kinderenquote:
Nooit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je hoort het, aardig wat kindernamen dus aardig wat kinderen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ook.niet als ze zo lief zijn als mijn zusje?quote:
Eerst ziek veel oefenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat worden ze niet. Ik was vervelend vroeger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ook.niet als ze zo lief zijn als mijn zusje?
daar ben ik het mee eens, we hebben de zegen van de godmodquote:
doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie, we kunnen het ook gewoon bij oefenen laten.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Taexmisionxexposed
PromisionxTaexposed
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Taexmisionxexposed
PromisionxTaexposed
ik leg alvast rozen op het bed en steek de geurkaarsen aan.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik leg alvast rozen op het bed en steek de geurkaarsen aan.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:59 schreef LompeHork het volgende:
Lompe4U.
Mensen die daar niets van weten
Lompe4U.
we gaan er gewoon tegenaan?quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Door jullie voel ik me forever alone.
Lompe4U.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
ga met elkaar danquote:
neequote:
wij zouden daten gvdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Door jullie voel ik me forever alone.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
woahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:
Hoe weten jullie ditquote:
dus je wijst me af om mijn lengtequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Promiangeljoyxexposed
Angelpromisionjoyexposed
zo lang
Nee, puur omdat wij nooit FOK! kindjes kunnen krijgen schat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus je wijst me af om mijn lengte
godverdommequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, puur omdat wij nooit FOK! kindjes kunnen krijgen schat.
probeer ONZquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is er anders niet een FOK! Spermabank?
weenie, ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is er anders niet een FOK! Spermabank?
mooie baby's ajquote:
Ik lever de intelligentie, jij het mooie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook. Wel van een ariër toch??
[..]
Promi en ik moeten wel mooie kindjes krijgen
gmeenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
ja sowieso, ariërsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Nee, promi het mooie, ik wil geen kind, te veel pijn enzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik lever de intelligentie, jij het mooie.
jammerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, promi het mooie, ik wil geen kind, te veel pijn enzo.
En welke inteliggentie
quote:
wnr feunenquote:
die 3 verdwaalde plukken ?quote:
quote:
Ik ontloop je toch wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:16 schreef leeell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
feunen op de motorbeurs sowieso
sim-onlyquote:
ik heb al foon, enkel abo nuquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef leeell het volgende:
[..]
sim-only
toestellease word je kk hard genaaid in je anus
en dan een huawei los kopen, perfecte specs goede service je mist alleen een appeltje als logo
hm ja ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Neejoh, veel te druk en irritant. Gewoon ov.
okeequote:
en dan roddelen over Dastan 2Happy en KB natuurlijkquote:
alleen maar goede dingen hoop ik ::$:$:$$quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:21 schreef Beach het volgende:
[..]
en dan roddelen over Dastan 2Happy en KB natuurlijk
alle slegte juistquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alleen maar goede dingen hoop ik ::$:$:$$
waarom?quote:
hoop ik maarquote:
Ik durf er niks over te zeggen, kijk anders of je hem eerst bij diegene kan/mag uitproberen ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Promi, zou zo iets goed werken?
http://m.marktplaats.nl/a(...)c81b&previousPage=lr
Ziet er wel mooi uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Promi, zou zo iets goed werken?
http://m.marktplaats.nl/a(...)c81b&previousPage=lr
Ik vroeg om promi's mening.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit.
Hallo trouwens
Ik ga ff mailen dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik durf er niks over te zeggen, kijk anders of je hem eerst bij diegene kan/mag uitproberen ofzo?
Ik denk gratis en voor niets meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vroeg om promi's mening.
Maar hoi.
[..]
Ik ga ff mailen dan.
Ziet er wel goed uit alleen ik kon nergens ontdekken welke versie van Android erop zit, verder lijkt me het een prima ding maar ik kan daar zo niet over oordelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vroeg om promi's mening.
Maar hoi.
[..]
Ik ga ff mailen dan.
Dat is liefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk gratis en voor niets mee
Nieuwste versie staat erquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit alleen ik kon nergens ontdekken welke versie van Android erop zit, verder lijkt me het een prima ding maar ik kan daar zo niet over oordelen
ah sorry overheen gelezen, nee dan zou ik mailen of je hem kan proberen voordat je hem koopt voor je er straks spijt van krijgt ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is lief
[..]
Nieuwste versie staat er
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is lief
[..]
Nieuwste versie staat er
Ik heb vandaag een wiskundetoets gehad, ik heb het verpestquote:
quote:
aawh dat is klotequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb vandaag een wiskundetoets gehad, ik heb het verpest
[..]
Dat is waar, en er staat ook iets van 6 maanden garantie, dan betaal ik wel wat bij ofzo. Maar thanksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah sorry overheen gelezen, nee dan zou ik mailen of je hem kan proberen voordat je hem koopt voor je er straks spijt van krijgt ofzo
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh dat is kloteach volgende keer beter
ja prima hoor, ben wel weer toe aan weekendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoop heten hoe gaat het met jou?
Waarom vraag je dat je vraagt dat je eigenlijk alles vraagt aan ons?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom vraag ik eigenlijk alles aan jullie
omdat wij awesome zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom vraag ik eigenlijk alles aan jullie
Okéquote:
Omdat het kanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat je vraagt dat je eigenlijk alles vraagt aan ons?
Niet overdrijven.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een hak waar je mee kan sleeën
ik overdrijf nooit!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké
[..]
Omdat het kan
[..]
Niet overdrijven.
Om te snowboarden, niet liegenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een hak waar je mee kan sleeën
Nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wanneer overdrijf ik dan?
Hihi je zei hard xDquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja oke maar verder overdrijf ik nooit en spreek ik harde waarheden
keiharde waarheden dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoezo ik ben heilige maagd maria :S
Tot je 13e ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoezo ik ben heilige maagd maria :S
Heeft Taexon jou nog niet lekker gepakt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat loog ik om stoer te doen
Ik ben nog steeds maagd
Iewl.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat loog ik om stoer te doen
Ik ben nog steeds maagd
het verpest mijn levenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iewl.
Ik wil geen vriendjes zijn met een maagd.
zo is hij nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heeft Taexon jou nog niet lekker gepakt?
wat is er mis met maagdenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Had je maar geen maagd moeten zijn.
Snel naar Taexon jij
Ze worden altijd opgeofferd en vermoord in horror films.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is er mis met maagden
we leven nu niet in een horrorfilmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze worden altijd opgeofferd en vermoord in horror films.
Just saying.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik blijf voor altijd maagd.haha goeie manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik blijf voor altijd maagd.dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Maar stel je voor, er komt zo'n situatie, wat dan hea???quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we leven nu niet in een horrorfilm
pic van je schoenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar stel je voor, er komt zo'n situatie, wat dan hea???
Oké schoenen besteld
Ben mobiel, te veel werk om te posten, maar heb het van Nelly.comquote:
Klootzak.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben mobiel, te veel werk om te posten, maar heb het van Nelly.com
Post ze wel als ik ze binnen heb
ja dan ga ik maar dood hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar stel je voor, er komt zo'n situatie, wat dan hea???
Oké schoenen besteld
quote:
Neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan ga ik maar dood he
En, al gebeurd??quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh srry, ik zal er snel wat aan doen hoor
middagquote:
quote:
Haten is een groot woord, ben het alleen even met iets van haar niet eensquote:
Gewoon doen wat jou het leukst/beste lijktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Haten is een groot woord, ben het alleen even met iets van haar niet eens...
Tot 31 maart werk ik eigenlijk maar bij het magazijn.. echter willen ze me blijkbaar houden maar ik vind het doodsaai.
Nu heb ik dus het plan om in een strandtent te gaan werken en daarnaast oproepbasis beveiliging, maar dat wilt ze niet omdat ze denkt dat ik dan in de winter werkloos thuis ga zitten..
Het leuke is dat ik alleen solliciteer bij strandtenten die 7 dagen per week het hele jaar geopend zijn maar alsnog wilt ze er niks van weten, maar ze heeft toch echt lekker pech dit keer
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Haten is een groot woord, ben het alleen even met iets van haar niet eens...
Tot 31 maart werk ik eigenlijk maar bij het magazijn.. echter willen ze me blijkbaar houden maar ik vind het doodsaai.
Nu heb ik dus het plan om in een strandtent te gaan werken en daarnaast oproepbasis beveiliging, maar dat wilt ze niet omdat ze denkt dat ik dan in de winter werkloos thuis ga zitten..
Het leuke is dat ik alleen solliciteer bij strandtenten die 7 dagen per week het hele jaar geopend zijn maar alsnog wilt ze er niks van weten, maar ze heeft toch echt lekker pech dit keer
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon doen wat jou het leukst/beste lijkt
Lijkt me nogal logisch dat je niet iets gaat afhouden wat je graag wil omdat moeders moeilijk doetquote:
Ja oke je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch dat je niet iets gaat afhouden wat je graag wil omdat moeders moeilijk doet
Ik geef alleen maar goede tipsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar goede tip verder hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |