Ik ook, mijn autistmequote:
Samen stappen vrijdag?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef promisionxexposed het volgende: [..] ja wanneer gaan we daten dan
iel battiequote:
jong en naïefquote:
vrijdag ga ik al uit etenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook, mijn autistme
[..]
Samen stappen vrijdag?
Met wie en waar? Ik kom ook, ik nodig mezelf uitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vrijdag ga ik al uit eten
haters met praatjes stamp ik op hun kaaklijnquote:
met tax en zijn familiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met wie en waar? Ik kom ook, ik nodig mezelf uit
je komt niet boven mijn gordel uit, kom naar me broederquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef leeell het volgende:
[..]
haters met praatjes stamp ik op hun kaaklijn
Heppie bemoeit ook zo vaak met ons mee, dusquote:
Oh gezelligquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je komt niet boven mijn gordel uit, kom naar me broeder
Heppie mag dat want Heppie bemoeit zich er in mijn voordeel mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heppie bemoeit ook zo vaak met ons mee, dus
tuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heppie bemoeit ook zo vaak met ons mee, dus
[..]
Oh gezellig
Volgende week vrijdag samen stappen??:@
quote:
Wat een onzinquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie mag dat want Heppie bemoeit zich er in mijn voordeel mee.
dag broederquote:
hey, misschien moet jij je mond houden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, misschien moet je je mond houden.
stoten jijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, misschien moet je je mond houden.
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hey, misschien moet jij je mond houden.
wtf did i just readquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef Faux. het volgende:
JNG / [Jong! Slowchat #189] rip je moer aan stukjes
wat zijn wij lief vergeleken met dit
ja geen idee, ik was toen op vakantie maar er is blijkbaar veel gezeik geweest in deze SCquote:
oh jammer geen bazenopaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn opa gaat trouwens niet mee
Dus zus, peter, ma en de 2 kids van peter
bakkesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kan niet eens 1x opdrukken, ga weg.
ik vraag me nu af wat ik zondag de 30e ging doen toen ik een leven scheen te hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja geen idee, ik was toen op vakantie maar er is blijkbaar veel gezeik geweest in deze SC
Waar gaat het overquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef Faux. het volgende:
vertel verhalen broederquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef leeell het volgende:
jullie zijn allen casualieten, het wordt pas leuk als mensen irl bedreigd gaan worden en er daarna een schermutseling ontstaat binnen de crew
mag niet , vorige dat ik dat deed verdween mn kleurquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
AJ heeft verder wel gewoon gelijk natuurlijk.
Ik vloer je in 10sec, dus ksst.quote:
dm of pm, steam, whapquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:13 schreef leeell het volgende:
[..]
mag niet , vorige dat ik dat deed verdween mn kleur
linkje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef leeell het volgende:
jullie zijn allen casualieten, het wordt pas leuk als mensen irl bedreigd gaan worden en er daarna een schermutseling ontstaat binnen de crew
gewoon gezonde spanningquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef Faux. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |